Hirdetés

Igazi tehetségeket keres a Kifli.hu növekedő szervezete

Hosszú folyamat végére került pont, a Kifli.hu megtalálta a marketingvezetőjét, Poppe Anna, a korábbi brand manager személyében. A külsős jelöltek tavaly tavasz óta pályáztak a pozícióra, számos interjú zajlott a Rohlik csoport marketingvezetőjének és tulajdonosának részvételével, de sajnos senkiben sem látták azt, hogy hitelesen át tudja adni a kiflis életérzést. A köztes időben Klekner Péter, a Kifli ügyvezetője látta el a CMO feladatokat is.

Idén januárban már a Rohlik csoporton belül hirdették meg a pozíciót, és így esett a választás Annára, aki tavaly novemberben érkezett a Kifli.hu csapatához. Anna korábban az amszterdami Philips globális termék igazgatója volt, és kifejezetten a Kifli.hu miatt költözött haza Budapestre.

Friss hír az is, hogy a tavaly tavasszal a CIB banktól átigazolt Molnár Péter, CRM manager a továbbiakban a Rohlik Group csoportszíntű CRM vezetőjeként dolgozik a Kifli.hu irodájából. A Rohlik Group folyamatosan terjeszkedik, így hamarosan 8 ország CRM folyamatait irányítja majd. Azt eddig is tudni lehetett, hogy a Kifli.hu nem ér rá. Gyorsak a kiszállításban és jól látható, hogy a cégen belüli előre jutásban sem lassúak.

„Igazi tehetségeket keresünk a céghez, akiket aztán nem csak megtartani szeretnénk, hanem fejleszteni, kihozni belőlük a legtöbbet. A sebesség valóban szédítő, de csak így lehet folyamatosan fejlődni, növekedni. Nagyon örülök mindkét változásnak, büszke vagyok a kollégáimra” – tette hozzá Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezetője.

Egész Európát el akarja látni AI harci drónokkal a német Helsing

A pár hónapja pivotált startup megnyitotta az első olyan gyárát, ahol tömegesen tudja gyártani a saját fejlesztésű harci drónjait – most éppen Ukrajnának. A Helsing víziója, hogy Európa-szerte hozzon létre még ilyen gyárakat, ahol akár tízezrével gurulhatnak le a gyártószalagról a drónok.

Bővebben

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben