Hirdetés

Igazán menő fizetési szolgáltatással rukkolt elő a magyar startup

Nyugatra szakadt barátaink már évekkel ezelőtt beszámoltak arról, milyen menő, hogy fizetésnél egy étteremben, vagy egy webshopos vásárlásnál szét tudják dobni a számlát – hála az olyan fintech fejlesztésekbek, mint például a Venmo – amit a PayPal egyébként már fel is vásárolt. Azonban ezek sajnos nem számolnak helyettünk, pusztán a fizetést egyszerűsítik. A metekozást most egy magyar startup igyekszik megoldani…

A magyar Payment Courier fordít egyet a fent vázolt modellen. B2B-startupként a webáruházak fizetési folyamatába integrálódva teszi lehetővé, hogy többen, több kártyáról fizessenek egy nagyobb közös megrendelést – írja a FTR. Át is lehet adni a teljes fizetést, így például a kártyaszámok és kódok átküldése nélkül fizethetik ki a szülők hónap végén az egyetemista gyerekük nagybevásárlását.

„A Payment Courier abból az egyszerű ötletből született, hogy az online check-out során nem feltétlenül csak egy vásárló akarhatja fizetni a kosár tartalmát.”

„Jelenleg minden kártyás check-out arra a paradigmára épít, hogy a vásárló ott helyben egyedül, egy darab bankkártyával kell, hogy kifizesse a megrendelést. Pedig a való életben lehet, hogy én pakolom be a termékeket a kosárba, de a szüleim fizetnek érte. Vagy céges vásárlás esetén ki tudom választani, hogy mire lenne szükség a munkámhoz és a munkaadómnak átküldöm és megkérem, hogy fizesse ki a céges bankkártyával” – mondta Mónus Ádám, a startup társalapítója.

Jutalék nincs, kedvező havidíj van

A Payment Courier nem próbál meg egy újabb töredék százalékot lecsípni a kártyás fizetésekből. A cég havidíjat számol fel a platform használatáért. “Magyarországon a korlátlan csomag jutányosabb lesz, mint az oldalon feltüntetett, tájékoztató jellegű ár” – mondta a Fintechradarnak Mónus Ádám. A modellnek van egy apró hátránya is az ügyfelek számára. A kártyák elfogadását továbbra sem a Payment Courier csinálja, így az esetenként rendkívül kényelmetlen online fizetési felületektől nem tud megvédeni bennünket a startup.

A cég tehát a webáruházak számára nyújt szolgáltatást. Nem akar ügyfeleket gyűjteni, felhasználókat regisztrációra késztetni, fókuszálhat arra, hogy a fizetési folyamatot kényelmesebbé tegye.

Forrás: FTR

Ünnepeld meg a startup-ökoszisztéma legjobbjait a CEEcosystem Summiton!

Díjat fognak kapni a 2024-es év legkiemelkedőbb startupjai, befektetői, mentorai és a Tőkeportál közösségi finanszírozási kampányai. A Central European Ecosystem Summit továbbá növeli a hazai és regionális startup-ökoszisztéma láthatóságát, összehozza az embereket és elősegíti a tudásmegosztást.

Bővebben