Hirdetés

Hozd ki a legtöbbet az Instagram profilodból ezzel a magyar fejlesztéssel

Kétség nem fér hozzá, hogy mára az Instagram hazánkban is az egyik legmeghatározóbb szereplője lett a közösségi médiának. Egyre több influencer, művész, márka és vállalkozás ismerte fel a benne rejlő lehetőségeket, és alapvető kommunikációs csatornává vált számukra. Viszont van egy probléma az Instagrammal: csak egy kattintható linket engedélyez a profilunkban, ami valjuk be, gyakran nem elég.

Sokunknak van weboldala, Facebook oldala, Youtube csatornája, de nincs lehetőség arra, hogy ezeket egy időben megadjuk. Aki komolyan építi az Instagram oldalát, annak valószínűleg okozott már fejtörést, hogy milyen linket tegyen közzé a bio mezőjében úgy, hogy azzal eredményeket is tudjon elérni. Akinek pedig valamilyen szolgáltatása, vagy vállalkozása van, annak kiemelkedően fontos, hogy a megfelelő oldalakra irányítsa az instája látogatóit, viszont a linkelési lehetőségek tekintetében még mindig korlátozottak a lehetőségek.

Ezzel a problémával találkozott egy hazai grafikusból lett szabadúszó is, Kormos Csaba, aki létrehozott egy Instagram kiegészítő eszközt, a Linkiny-t, ami pontosan arra nyújt megoldást, hogy korlátlan számú linkeket, tartalmakat, videókat, vagy éppen podcasteket tehessünk közzé egy modern kialakítású link-gyűjtő oldalon. Mindezt könnyedén, igényesen és szabadon.

Az alapító az elmúlt években több projekt megvalósításán is dolgozott, amiből kifolyólag sok tartalmam volt, ezért gyakran nehézséget okozott neki, hogy mi legyen az az egy darab kattintható link, amit elhelyez az Instagram profilján. “Külföldi piacon kutakodva ígéretes megoldásokat találtam, de nem voltam velük teljesen elégedett, ezért arra jutottam, hogy létrehozok egy saját eszközt, ami lehetővé teszi, hogy

korlátok nélkül publikálhassam a fontosabb tartalmaimat, és ezek a tartalmak elérhetőek legyenek az Instagramon is.

A weboldalt és a szoftvert körülbelül másfél hónap leforgása alatt sikerült megvalósítanom, amihez mindössze egy ügyes fejlesztő közreműködésére volt szükségem. Mivel a Linkiny megoldotta a problémámat, ezért arra gondoltam, hogy mások számára is elérhetővé teszem a szoftvert, így most már magánszemélyek és vállalkozások is egyaránt használhatják ezt az eszközt.”

Hogyan működik?
A Linkiny használata nagyon egyszerű, hiszen egy letisztult és jól kezelhető vezérlőpulttal rendelkezik. Regisztráció után tulajdonképpen egy saját Instagram bio honlap hozható létre, amihez csupán néhány perce van szükség. A design teljesen testreszabható, a gombok szabadon szerkeszthetőek, így könnyedén lehet vele egyedi oldalakat létrehozni, ami akár egy cég, vagy egy márka arculatához is jól illeszkedik. Természetesen van lehetőség előre elkészített dizájnok közül is válogatni, ezért gyorsan és egyszerűen megvalósítható egy-egy saját linkgyűjtemény. Ha pedig elkészült a Linkiny oldalunk, kapunk egy saját url linket, amit az Instagram profilunk website mezőjében helyezhetünk el, amire kattintva minden tartalmunk elérhetővé válik a követőink számára. Nincsenek többé korlátok.

Mely funkciói miatt szeretjük a Linkiny-t?
A Linkiny olyan funkciókat kapott, amelyek mind az Instagramunk népszerűsítését szolgálják. A fejlesztés során arra is figyeltek, hogy az online értékesítésben is segítséget nyújtson, ezért úgy alakították ki a rendszert, hogy akár mikro landing oldalként is jól funkcionáljon. Ennek köszönhetően márkák, szolgáltatások, vállalkozások, vagy akár influencerek körében is egy jó marketing eszköz lehet.

Nézzünk néhány konkrét funkciót, amit a Linkiny kínál:
• Korlátlan számú linkekeket publikálhatunk.
• A linkek időzíthetőek, így azok akkor jelennek meg, amikor szeretnénk.
• Egyedi, saját url címet kapunk.
• Beágyazhatunk Youtube, Vimeo, vagy Twitch videókat.
• Beágyazhatunk Soundcloud podcasteket, vagy Spotify dalokat.
• Akciógombokat helyezhetünk el a profilunkon, mint például “Vásárlás”, “Letöltés”, “Kapcsolat”, “Jegyvásárlás”, “Blog”, “Weboldalam”, vagy bármi, amit szeretnénk.
• Lehetőségünk van elhelyezni termékek linkjeit, így a Linkiny segíthet a népszerűsítésben és az értékesítésben egyárant.
• Összekapcsolhatjuk Facebook és Google fiókokkal, így retargeting hirdetéseket készíthetünk a Linkiny oldalunkhoz.
• Statisztikai adatokat is gyűjt a rendszer, így pontos képet kapunk a kattintásokról.
• A profilunk megjelenése teljesen testreszabható, egyedivé tehető.
• Linkrövidítőként is funkcionál.
• Használatával egy helyre csoportosíthatjuk a fontosabb tartalmainkat.
• Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről elérjük.
• Néhány perc alatt létrehozhatunk egy új mikro honlapot.

Ahogy láthatjuk, számos funkció segít abban, hogy az Instagram oldalunkat jobban ki tudjuk használni, ezért mindenképpen érdemes kipróbálni a Linkiny-t annak, aki szeretné a látogatóit cselekvésre ösztönözni, és a megfelelő irányba terelni őket.

Regisztrálni a Linkiny hivatalos weboldán, a https://linkiny.com -on lehet, ahol most teljesen ingyen megkapjuk az összes funkcióját.

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

A Green Fox Academy új többségi tulajdonosa és befektetője, a Sandberg Capital bevonásával folytatja nemzetközi expanzióját, valamint vállalati szolgáltatásai és képzési kínálata fejlesztését. A magyar alapítású, Szlovákiában és Csehországban is piacvezető IT bootcamp így további növekedéséhez kulcsfontosságú erőforrásokhoz jut. A Sandberggel való partnerség lehetővé teszi, hogy a vállalat élére álljon a Közép-Európa technológiai oktatási piacán zajló konszolidációnak.

Bővebben

Újra AGTECH SUMMIT – fókuszban az agrárinnováció

Fenntarthatóbb gazdálkodás digitális megoldásokkal, űrtechnológián alapuló döntéstámogatás, mesterséges intelligencia az agráriumban. Ezek is a témái a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) NAK TechLab programja által szervezett AGTECH SUMMIT konferenciának, melynek középpontjában a hazai agrárium digitalizációja áll. Az esemény kiemelt célja, hogy összehozza a fiatal fejlesztőket és a szakértőket, akik az agrárium aktuális kihívásaira a legmodernebb megoldásokkal tudnak reagálni. 

Bővebben

A saját olívaültetvényhez vezető út is buktatókkal van kikövezve

Az első sikerére alapozva új évadot indított a Design Terminal az Optimists First! sorozatból, melyben startup alapítók, vállalkozók mesélnek karrierjük hol rögös, hol egyenes útjairól. A sorozat 2022-es etapját exkluzív különkiadás zárja: Pogátsa Zoltán közgazdász madártávlatból is elemzi a vállalkozókat érintő témákat.

Bővebben

Tanulj a finnektől vállalkozni: új üzleti klub indul Budapesten

Idén ősszel érkezik meg Helsinkiből a Boost Finland testvére, a Boost Hungary, párhuzamosan az észtországi networking klub alapításával. A finn üzleti csoportok kiemelt alapértéke a lifelong learning, vagyis az élethosszig tartó tanulás. Tarmo Herlevi 12 éve járt networking eseményekre, majd az első Covid-időszak alatt alapította meg a finn mentalitásra épülő networking koncepciót, a finn Boostot. A tanulás mellett még egy cél mozgatta az új formátum és metodika kialakításában: a vállalkozói magány megszüntetése.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások