Hirdetés

Hogyan tanulhatunk meg anyanyelvi szinten angolul, miközben kedvenc sorozatainkat és filmjeinket nézzük?

Egy magyar startup rájött, hogy hogyan tanulhatunk meg anyanyelvi szinten angolul, miközben kedvenc sorozatainkat és filmjeinket nézzük. Ha kíváncsi vagy a történetükre, akkor csatlakozz a Startup Maffia következő adásához.

Hirdetés

A Skeebdo egy magyar-svájci EdTech mobilapplikáció, amely összeköti a filmnézést az angoltanulással, így olyan tartalomból tanít, amit a mindennapok során szabadidőnkben fogyasztunk. A Skeebdo erőssége, hogy bármilyen filmből és sorozatból képes megmondani a felhasználó angol szintjének megfelelő ismeretlen angol szavakat és kifejezéseket, továbbá játékos és egyre nehezedő feladatokkal biztosítja, hogy a tanulók memóriájában azok hosszú távon is megmaradjanak.

A projekt mögött álló csapat ékes példája annak, hogy a földrajzi távolság nem lehet akadálya a sikeres startup indításnak.
A csapat a Design Terminál Demo Day különdíját is elnyerte, valamint az online felület után több mint 8 hónapos tervezési és fejlesztési munkálatok eredményeképp nemrég kiadták az applikációt iOS-re és Androidra is.

A Startup Maffia következő alkalmán Faragó Ákos, Faragó Bálint, és Rácz Dániel társalapítókkal, valamint a csapat ifjú tagjával, Dörnyei Bendegúzzal beszélgetünk. A beszélgetés során számos témát körbe fogunk járni, az azt követő Zoom sessionben pedig ti magatok is tehettek fel kérdéseket!

Részletek: https://www.facebook.com/events/490756151912629
Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben