Hirdetés

Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?

Hogyan változtak az elmúlt időszakban az álláskeresők igényei? Mennyiben alakult át a cégek és a munkavállalók kapcsolata? Hogyan teszi próbára a vállalatok agilitását a 2020-as év? Egyáltalán hogyan maradhat szerethető egy munkahely a jelenlegi helyzetben? És mit tehetnek a munkavállalók, hogy ők jelentsék a bizonyosságot ebben a bizonytalan időszakban? Többek között ezekre a kérdésekre is keresik a választ a legismertebb hazai szakemberekkel az első ingyenes Szerethető Munkahelyek konferencián november második hetében.

Negyedik alkalommal hirdette meg a DreamJo.bs a Szerethető Munkahelyek pályázatot idén nyáron, amely több szempontból is megújult ebben az évben. Az egyik nagy újdonság, hogy idén erdélyi cégek is jelentkezhettek a díjra, emellett pedig az idei pályázati időszakban kiemelten koncentráltak arra, hogy a jelenlegi járványügyi helyzetben egyáltalán hogyan maradhat szerethető egy munkahely és milyen túlélési stratégiákat vetettek be a vállalatok. A szavazás október végén zárult le, november 12-én pedig ismét lehull a lepel a legszerethetőbb munkahelyekről.

Online edukáció és networking az első Szerethető Munkahelyek konferencián

Míg az elmúlt három évben inkább a díjátadó állt a kezdeményezés középpontjában, idén a szakmai kapcsolatok erősítése és a tudásmegosztás került fókuszba. Ennek keretében rendezik meg az első Szerethető Munkahelyek konferenciát, amelyet regisztrációt követően bárki ingyenesen látogathat november 12-én 13.00-tól. Ráadásul az eseményen a networking sem marad el, hiszen a konferencia délutánján a résztvevők véletlenszerű sorsolással kapnak lehetőséget arra, hogy ismerkedjenek, beszélgessenek egymással, és akár a népszerű előadókkal is találkozzanak a virtuális térben.

A legismertebb szakemberektől kaphatunk HR tanácsot

Ismert és elismert szakértőkből pedig nem lesz hiány az eseményen: olyan hazai szakemberek előadásaiból inspirálódhatnak a résztvevők, mint Halácsy Péter, a Budapest School CEO-ja, aki arról beszél majd, hogy az agilitásnak milyen szerepe lehet ma a vállalatok életében. Batiz András, az Impact Works alapítója az employer branding oldaláról világítja meg a bizalom, mint fontos USP szerepét és abba ad betekintést, hogy mit tehetnek a vállalatok és azok vezetői a növekvő bizonytalanság és bizalmatlanság korában. Patai Zoltán, a NetPincér ügyvezetője saját tapasztalataikon keresztül mesél arról, hogy milyen lehetőségeket és kihívásokat tartogatott a cég számára a járványügyi helyzet, Balogh Petya angyalbefektető pedig arról osztja meg  gondolatait, hogy hogyan hat egy vezetőre a krízis és ez milyen változásokat okozhat ez a cégkultúrában. Mellettük felszólal még Svéda Dóra, a Coachingcentrum alapítója, Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Csáky László tréner, coach. Pethő Anikó, a Aarenson Consulting tulajdonosa, valamint dr. Seer László, a Magnum Opus M&C marketing szakértője.

A délután folyamán Máté Krisztina lesz a házigazdája egy kerekasztal beszélgetésnek, amely során Márton Katalinnal, a Praktiker Hungary HR és CSR vezetőjével, Erdőssy Gellérttel, a CV Shark CEO-jával, Fodor Dániellel, Az Év Irodája kezdeményezés főszervezőjével, valamint Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezető partnerével beszélget arról, hogy hogyan hathat az irodai munkára az új normális, és, hogy milyen lehetőségei vannak a munkahelyeknek arra, hogy ebben a helyzetben is szerethetők maradjanak.

Ingyenes workshopok a HR minden területéről

A konferencia zárásaként öt interaktív workshop várja a résztvevőket, melyekből megtudhatják, hogy hogyan érdemes állásinterjúra készülni, munkajogi betekintést kaphatnak a legégetőbb aktualitásokba a területen, tanácsokat kaphatnak arról, hogy amennyiben elkerülhetetlen a leépítés, hogyan lehet mégis humánusan és professzionálisan végrehajtani, valamint azzal is megismerkedhetnek, hogy milyen egy ütős cégprofil és hogyan állítsunk össze magunkról álláskeresőként egy self-branding profilt.

Lehull a lepell 2020 Szerethető Munkahelyek különdíjasairól

Idén több, mint 1100 jelölt közül döntöttek arról az online szavazók, hogy mely TOP135 cég viselheti 2020-ban a Szerethető Munkahely címet. A szakmai napot este 18.00-kor a Szerethető Munkahelyek idei díjátadója zárja, amelyen fény derül arra a 10 cégre, melyek a szakmai zsűri 5 HR és 5 employer branding különdíját kapják meg.

További információ és regisztráció: https://konferencia.szerethetomunkahelyek.hu/2020

 

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben