Hogyan lesz az arcszőrzetből milliós adomány?

Nemrég ért véget a Movember, vagyis a szakállnövesztés hónapja, amikor a szokottnál jóval több szakállas férfi látogatta meg Budapest legmenőbb barber shopjait. A szakállasok a JAMESON Irish Whiskey és a borbélyok összefogásának köszönhetően teljesen ingyen, ráadásul még jótékony célt is szolgálva vehettek részt a fazonírozásban, ezzel több mint 1 millió forintot gyűjtve a Movember Magyarország Egyesületnek.

Az  év utolsó előtti hónapjában férfiak milliói növesztenek furcsánál is furcsább arcszőrzetet szerte a világon. Vannak, aki buliból, mások pedig azért, hogy felhívják férfitársaik figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára. A nemzetközi Movember mozgalomnak idén is szép számmal akadtak Magyarországon is követői, akik egy hónapon keresztül nemet mondtak a borotválkozásra.

Az ír whiskey márka már több éve rendszeresen támogatja a hazai Movember Magyarország Egyesület munkáját, idén pedig 5 budapesti barber shoppal együttműködésben bevállalták, hogy november utolsó napján ingyenes arcborotválást és fazonírozást biztosítanak azoknak a férfiaknak, akik helyt álltak a 4 héten át tartó arcszőr-növesztésben. Az akcióban minden résztvevő után 5000 Ft-tal támogatták a hazai Movember Magyarország Egyesületet, ráadásul a barber shopba betérők még ajándékot is kaptak. 5 helyszínen fogadták az érdeklődőket: a Black Sheep Barber Shop Budapest mindkét boltjában, az A76 Barber Queens – Borbély csajok az Andrássy 76-ban, aBorbélynál és a West Coast Barbersnél is egész nap foglalt volt minden szék.

A rekord mennyiségű résztvevőnek és az összefogásnak hála soha nem látott nagyságú egyösszegű adomány gyűlt össze az egyesület számára. November 30-án nem csak az ollók csattogtak és a hajnyírók berregtek, hanem a whiskey is szépen fogyott – a vendégek legnagyobb örömére.

A jótékonysági akcióban részt vevő borbélyok egy nap alatt összesen 204 arcot frissítettek fel: kit borotválással, kit pedig új, a kreatív csapat által kitalált őrült szakállfazonokkal engedtek haza. A vendégek között számos ismerős arc is feltűnt.

A kampány kreatív koncepcióját a Post for Rent ügynökségi csapat találta ki és valósította meg. A leginkább influencer marketing kampányairól ismert cég nemrég alakult ügynökségi divíziója bebizonyította, hogy nem csak az influencerek nyelvén értenek jól, hanem az integrált, egyszerre több csatornán futó kampányokat is flottul kezelik. A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vett, – többek között Henry Kettner, Unfield és Abosi Barni -, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatták el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét.

Másfél millió forintba kerül megtalálni egy új kollégát

A karácsonyi szezonban hatezer dolgozó fog hiányozni a kereskedelemből, de számos szektorban tombol a munkaerő hiány ezen az időszakon kívül is.. Az új munkaerő megtalálása egyre nagyobb terhet ró a cégekre: elemzések szerint egy új munkavállaló felvételére átlagban közel 50 napot kell fordítani, míg egy-egy új kolléga megtalálására mintegy 1,2 millió forintot költ egy vállalkozás ma Magyarországon.

Bővebben

3 millió euró befektetést kapott a magyar ételrendelő startup

Az Euroventures kockázati tőkealap-kezelő hárommillió eurós tőkebefektetéssel támogatja egy céges ételrendelésekkel és dolgozói juttatások optimalizálásával foglalkozó magyar startup fejlődését. Az Ordit névre hallgató vállalkozás egész Európában úttörőnek számít a vállalati dolgozói juttatások és az ételrendelési, éttermi, catering számlázások kezelésében.

Bővebben

Startupok is felajánlották a szolgáltatásaikat a Design Terminál jótékonysági aukcióján

Közel 6 millió forint gyűlt össze a Design Terminal hagyományos Talent for Good jótékonysági aukcióján, melyen a nagyvállalatok felajánlásai mellett startupok is beálltak a jótékonykodók sorába. Az összeggel az innovációs ügynökség a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja.

Bővebben

A parkolás lehet az új munkahelyi juttatás?

A magánéletben és a munkahelyi ügyek intézése kapcsán is a mindennapok része a parkolás a legtöbb autótulajdonos számára, azonban kevesek számolnak be arról, hogy mindez kellemes elfoglaltságot jelentene. Ki akar percekig parkolóhelyet keresni, nem beszélve a parkoló automata vadászatról és a nehézkes készpénzes fizetésről? Két éve azonban Magyarországra is berobbant az okosparkolás a Parkl alkalmazásnak köszönhetően, amely teljesen megreformálja a hazai parkolási trendeket. Amellett, hogy egyszerűbbé és átláthatóbbá varázsolja a parkolási folyamatot, mostantól akár munkahelyi juttatásként is kérhető, hiszen lehetővé teszi egy munkavállalói parkolási keret beállítását a céges flotta számára. Megérkezett a Parkl Business.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások