Hirdetés

Hogyan lesz az arcszőrzetből milliós adomány?

Nemrég ért véget a Movember, vagyis a szakállnövesztés hónapja, amikor a szokottnál jóval több szakállas férfi látogatta meg Budapest legmenőbb barber shopjait. A szakállasok a JAMESON Irish Whiskey és a borbélyok összefogásának köszönhetően teljesen ingyen, ráadásul még jótékony célt is szolgálva vehettek részt a fazonírozásban, ezzel több mint 1 millió forintot gyűjtve a Movember Magyarország Egyesületnek.

Az  év utolsó előtti hónapjában férfiak milliói növesztenek furcsánál is furcsább arcszőrzetet szerte a világon. Vannak, aki buliból, mások pedig azért, hogy felhívják férfitársaik figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára. A nemzetközi Movember mozgalomnak idén is szép számmal akadtak Magyarországon is követői, akik egy hónapon keresztül nemet mondtak a borotválkozásra.

Az ír whiskey márka már több éve rendszeresen támogatja a hazai Movember Magyarország Egyesület munkáját, idén pedig 5 budapesti barber shoppal együttműködésben bevállalták, hogy november utolsó napján ingyenes arcborotválást és fazonírozást biztosítanak azoknak a férfiaknak, akik helyt álltak a 4 héten át tartó arcszőr-növesztésben. Az akcióban minden résztvevő után 5000 Ft-tal támogatták a hazai Movember Magyarország Egyesületet, ráadásul a barber shopba betérők még ajándékot is kaptak. 5 helyszínen fogadták az érdeklődőket: a Black Sheep Barber Shop Budapest mindkét boltjában, az A76 Barber Queens – Borbély csajok az Andrássy 76-ban, aBorbélynál és a West Coast Barbersnél is egész nap foglalt volt minden szék.

A rekord mennyiségű résztvevőnek és az összefogásnak hála soha nem látott nagyságú egyösszegű adomány gyűlt össze az egyesület számára. November 30-án nem csak az ollók csattogtak és a hajnyírók berregtek, hanem a whiskey is szépen fogyott – a vendégek legnagyobb örömére.

A jótékonysági akcióban részt vevő borbélyok egy nap alatt összesen 204 arcot frissítettek fel: kit borotválással, kit pedig új, a kreatív csapat által kitalált őrült szakállfazonokkal engedtek haza. A vendégek között számos ismerős arc is feltűnt.

A kampány kreatív koncepcióját a Post for Rent ügynökségi csapat találta ki és valósította meg. A leginkább influencer marketing kampányairól ismert cég nemrég alakult ügynökségi divíziója bebizonyította, hogy nem csak az influencerek nyelvén értenek jól, hanem az integrált, egyszerre több csatornán futó kampányokat is flottul kezelik. A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vett, – többek között Henry Kettner, Unfield és Abosi Barni -, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatták el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét.

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások