Hogyan lesz az arcszőrzetből milliós adomány?

Nemrég ért véget a Movember, vagyis a szakállnövesztés hónapja, amikor a szokottnál jóval több szakállas férfi látogatta meg Budapest legmenőbb barber shopjait. A szakállasok a JAMESON Irish Whiskey és a borbélyok összefogásának köszönhetően teljesen ingyen, ráadásul még jótékony célt is szolgálva vehettek részt a fazonírozásban, ezzel több mint 1 millió forintot gyűjtve a Movember Magyarország Egyesületnek.

Az  év utolsó előtti hónapjában férfiak milliói növesztenek furcsánál is furcsább arcszőrzetet szerte a világon. Vannak, aki buliból, mások pedig azért, hogy felhívják férfitársaik figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára. A nemzetközi Movember mozgalomnak idén is szép számmal akadtak Magyarországon is követői, akik egy hónapon keresztül nemet mondtak a borotválkozásra.

Az ír whiskey márka már több éve rendszeresen támogatja a hazai Movember Magyarország Egyesület munkáját, idén pedig 5 budapesti barber shoppal együttműködésben bevállalták, hogy november utolsó napján ingyenes arcborotválást és fazonírozást biztosítanak azoknak a férfiaknak, akik helyt álltak a 4 héten át tartó arcszőr-növesztésben. Az akcióban minden résztvevő után 5000 Ft-tal támogatták a hazai Movember Magyarország Egyesületet, ráadásul a barber shopba betérők még ajándékot is kaptak. 5 helyszínen fogadták az érdeklődőket: a Black Sheep Barber Shop Budapest mindkét boltjában, az A76 Barber Queens – Borbély csajok az Andrássy 76-ban, aBorbélynál és a West Coast Barbersnél is egész nap foglalt volt minden szék.

A rekord mennyiségű résztvevőnek és az összefogásnak hála soha nem látott nagyságú egyösszegű adomány gyűlt össze az egyesület számára. November 30-án nem csak az ollók csattogtak és a hajnyírók berregtek, hanem a whiskey is szépen fogyott – a vendégek legnagyobb örömére.

A jótékonysági akcióban részt vevő borbélyok egy nap alatt összesen 204 arcot frissítettek fel: kit borotválással, kit pedig új, a kreatív csapat által kitalált őrült szakállfazonokkal engedtek haza. A vendégek között számos ismerős arc is feltűnt.

A kampány kreatív koncepcióját a Post for Rent ügynökségi csapat találta ki és valósította meg. A leginkább influencer marketing kampányairól ismert cég nemrég alakult ügynökségi divíziója bebizonyította, hogy nem csak az influencerek nyelvén értenek jól, hanem az integrált, egyszerre több csatornán futó kampányokat is flottul kezelik. A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vett, – többek között Henry Kettner, Unfield és Abosi Barni -, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatták el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét.

Budapestre jön a fejlesztő, aki megmozgatta Mona Lisat

A hír néhány hete bejárta az internetet, hogy az AI technológia már ott tart, hogy egyetlen kép alapján képes hamis videót készíteni emberekről. Így történt meg például az, hogy Mona Lisa arcképe beszél, és ikonikus mosolya helyét más érzelmek és arckifejezések veszik át. A Samsung moszkvai kutatóintézetének vezetője, Egor Zakharov Budapesten ad elő hamarosan – ráadásul a részvétel ingyenes.

Bővebben

A magyarok elégedettek az internet sebességével

Alapjában véve elégedettek a magyarok a vezetékes internet sebességével, ha mégis panaszkodnak, akkor legtöbben az otthoni vezetékes internetes telefonálással, a videotelefonálással és az online filmnézéssel voltak elégedetlenek az NMHH elemzése szerint. Az otthonokban kialakított wifi hálózatokra az esetek több mint 40 százalékában három vagy annál is több eszköz kapcsolódik.

Bővebben

11 millió dollárt kapott a magyar járműkommunikációs startup

A Forbes listája szerint is ők az egyik legforróbb magyar startup, és már pedzegették egy ideje, hogy a következő körben a tengerentúlra eveznek befektetésért. Nos így lett: 3,2 milliárd forintnyi bizalmat szavaztak nekik, arról nem beszélve, hogy komoly networkre és háttértudsra is szert tettek a befektetőik által. Dübörög a Commsignia!

Bővebben

Okosotthon fejlesztésen dolgozik az LG

Az LG Electronics (LG) és az IoT- és okosotthon-megoldásokat kínáló LUMI United Technology szándéknyilatkozatot írt alá. A két vállalat célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely az eszközök alapszintű irányításán túlmutatva még teljesebb otthoni IoT-környezetet biztosít a felhasználók számára.

Bővebben

Korszerüsítették a magyar egyetemek informatikai rendszereit

Közel 4 milliárd forintos EU-projektnek köszönhetően a felsőoktatási intézmények hatékonyabban tudnak működni, ugyanis korszerű informatikai rendszert vezettek be 15 intézményben. A projektnek köszönhetően hatékonyabbá válhat az intézményirányítás, így a kutatási és innovációs potenciáljuk is nőhet.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások