Hirdetés

Focilázzal építhetnek közösséget a vállalatok

Focilázban ég a kontinens – a labdarúgó Európa-bajnokság pénteken startol, ez pedig egy nagyszerű alkalom a közösségek élénkítésére, az újrainduló munkahelyi élet felpörgetésére. A munkáltatók, akik ezt felismerik a kollégáikat kimozdíthatják a napi rutinból és játékos formában motiválhatják őket a közösségi interakciókra a sportesemények kapcsán. Ebben segít a Blue Colibri újdonsága, mely közel 50 000 munkavállalót buzdít már játékra. 

Hirdetés

A Blue Colibri App csapata az első magyar fejlesztésű vállalati belső kommunikációt támogató felület fejlesztőjeként kiemelt céljának tekinti, hogy a munkáltatóknak minél több eszközt adjon, mely segíti az elköteleződést és a törődő vállalattá válást. Ennek egyik fontos területe a közösségépítés – melyre az elmúlt évben a járvány hatásai miatt új lehetőségeket kerestek a munkavállalói élményért felelős szakemberek. A piaci igény nyomán a HR technológia területén úttörő megoldásokat hozó startup ezúttal egy olyan munkahelyi közösséget célzó Európa-bajnokság idejére szóló tippjátékot fejlesztett, amelyet a pénteken elstartoló sportesemény sorozat alatt most több tízezer munkavállaló használhat. Az újdonságot június 7-én kezdték élesíteni, így az 5 országban lévő 60 ügyfelüknél már játékra buzdítják közel 50.000 felhasználójukat.

A játék menete könnyen átlátható: azon kollégák, akik pontosan eltalálják az adott meccs végeredményét, automatikusan három ponttal gazdagodnak, akik a kimenetelét jól tippelik meg, de a gólkülönbséget nem, ők egy pontot kapnak. Ha pedig valaki a kimenetelét és a gólkülönbséget is eltalálja el, annak a rendszer két pontot ír jóvá. Tippelni mindig a mérkőzés kezdetéig lehet, utána pedig a munkatársakkal vagy a családdal közösen szurkolni a kedvenceknek. A mérkőzések után a rendszer már mutatja is az aktuális pontokat és a verseny résztvevői azonnal áttekinthetik, hogyan állnak a vállalati ranglistán.

A funkció installálása rendkívül egyszerű, a munkáltatóknak sem ezzel sem a működtetéssel nincs extra feladata, a Blue Colibri csapata automatikusan frissíti a meccsinfókat és eredményeket. A toborzás és a játékra való buzdítás is hatékony: a rendszeren keresztül pár kattintással lehet jelezni az applikáción vagy az intranet felületén elérhető kollégáknak a lehetőséget.

A felhasználóink igényein túl a csapatunk labdarúgás iránti rajongása is motiválta az új modul fejlesztését, így természetesen mi is játszunk! A kollégáink – lányok és fiúk egyaránt – már napok óta figyelemmel kísérik a sporthíreket, nézegetik, hogy ki milyen állapotban érkezik a tornára. Pénteken nálunk is rajtol az első tippelés. Mi egy plusz motivációs faktort is bevetettünk: a bajnokság végén a ranglista élén végző csapattagunk jutalma egy grillezés és egy láda sör lesz” – árulta el Barathi Tamás, a Blue Colibri App társalapítója és ügyvezetője.

Nem ez az első alkalom, hogy a Blue Colibri csapata elősegíti a munkavállalókkal való közösségépítést. Tavaly márciusban díjmentesen biztosították a vállalatok számára, hogy a koronavírus járvány első hulláma alatt korlátlanul és azonnal elérjék a munkavállalókat a SMART nevű kríziskommunikációs applikációval. Az idén májusi részleges nyitás alkalmával mozgáskihívás modult fejlesztettek, ösztönözve ezzel a dolgozókat, hogy figyeljenek a helyes és rendszeres mozgásra vagy akár táplálkozásra, építve a közösségben rejlő motivációs erőre. A korábbi tapasztalatokat a mostani programba is beépítették, így biztosak abban, hogy az Európa-bajnokság alatt is pezsgő közösségi élet alakul majd ki az ügyfeleiknél.

Hirdetés

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben
Hirdetés

Balaton vibe, rövidnadrág és őszinte beszélgetések: ilyen volt az első Innovációs és Startup Napok a Balaton-felvidéken

Május közepén rendezte meg a PortusHome Coworking&Coliving, a StartITup Győr, az Input Program és a Draper Startup House az első közös eseményét Vászolyon. A startup ökoszisztéma szereplőit régiós, országos és nemzetközi szinten is összekötni szándékozó esemény elérte célját: őszinte, sallangmentes beszélgetések, baráti eszmecserék, fuckup storik és jobbító szándék jellemezte a 3 napos eseményt.

Bővebben

Fontos a fenntarthatóság, de az intim higénia területén várat magára az igazi áttörés

Nem sokkal hajlandóak többet fizetni a magyar nők a fenntartható intim higiéniai termékekért, és noha fontosnak tartják a környezetvédelmet, a hatékonyság és az ár az első számú szempont, amikor vásárlásra kerül a sor. Érdeklődnek az innovatív megoldások iránt, azonban ezek kipróbálására és használatára sokszor nincs elég idejük, így továbbra is a hagyományos menstruációs termékek hódítanak itthon – derül ki a TZMO Hungary felméréséből, mely a magyar nők véleményét vizsgálta a havi ciklushoz kapcsolódó környezettudatosságról.  

Bővebben

A NAV-tól igazolt szakmai vezetőt az adótanácsadói piac meghatározó szereplője

Magyarország egyik vezető, minősített és elismert adótanácsadója, új üzletágvezetővel bővítette szakértői közösségét. Kiss Tamás, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal korábbi osztályvezetője, 2022 májusától tölti be a SALDO tanácsadói üzletágvezetői pozícióját. Elődje Sarkadi-Nagy András volt, aki jelenleg a részvénytársaság vezérigazgatója.

Bővebben

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben