Hirdetés

Focilázzal építhetnek közösséget a vállalatok

Focilázban ég a kontinens – a labdarúgó Európa-bajnokság pénteken startol, ez pedig egy nagyszerű alkalom a közösségek élénkítésére, az újrainduló munkahelyi élet felpörgetésére. A munkáltatók, akik ezt felismerik a kollégáikat kimozdíthatják a napi rutinból és játékos formában motiválhatják őket a közösségi interakciókra a sportesemények kapcsán. Ebben segít a Blue Colibri újdonsága, mely közel 50 000 munkavállalót buzdít már játékra. 

A Blue Colibri App csapata az első magyar fejlesztésű vállalati belső kommunikációt támogató felület fejlesztőjeként kiemelt céljának tekinti, hogy a munkáltatóknak minél több eszközt adjon, mely segíti az elköteleződést és a törődő vállalattá válást. Ennek egyik fontos területe a közösségépítés – melyre az elmúlt évben a járvány hatásai miatt új lehetőségeket kerestek a munkavállalói élményért felelős szakemberek. A piaci igény nyomán a HR technológia területén úttörő megoldásokat hozó startup ezúttal egy olyan munkahelyi közösséget célzó Európa-bajnokság idejére szóló tippjátékot fejlesztett, amelyet a pénteken elstartoló sportesemény sorozat alatt most több tízezer munkavállaló használhat. Az újdonságot június 7-én kezdték élesíteni, így az 5 országban lévő 60 ügyfelüknél már játékra buzdítják közel 50.000 felhasználójukat.

A játék menete könnyen átlátható: azon kollégák, akik pontosan eltalálják az adott meccs végeredményét, automatikusan három ponttal gazdagodnak, akik a kimenetelét jól tippelik meg, de a gólkülönbséget nem, ők egy pontot kapnak. Ha pedig valaki a kimenetelét és a gólkülönbséget is eltalálja el, annak a rendszer két pontot ír jóvá. Tippelni mindig a mérkőzés kezdetéig lehet, utána pedig a munkatársakkal vagy a családdal közösen szurkolni a kedvenceknek. A mérkőzések után a rendszer már mutatja is az aktuális pontokat és a verseny résztvevői azonnal áttekinthetik, hogyan állnak a vállalati ranglistán.

A funkció installálása rendkívül egyszerű, a munkáltatóknak sem ezzel sem a működtetéssel nincs extra feladata, a Blue Colibri csapata automatikusan frissíti a meccsinfókat és eredményeket. A toborzás és a játékra való buzdítás is hatékony: a rendszeren keresztül pár kattintással lehet jelezni az applikáción vagy az intranet felületén elérhető kollégáknak a lehetőséget.

A felhasználóink igényein túl a csapatunk labdarúgás iránti rajongása is motiválta az új modul fejlesztését, így természetesen mi is játszunk! A kollégáink – lányok és fiúk egyaránt – már napok óta figyelemmel kísérik a sporthíreket, nézegetik, hogy ki milyen állapotban érkezik a tornára. Pénteken nálunk is rajtol az első tippelés. Mi egy plusz motivációs faktort is bevetettünk: a bajnokság végén a ranglista élén végző csapattagunk jutalma egy grillezés és egy láda sör lesz” – árulta el Barathi Tamás, a Blue Colibri App társalapítója és ügyvezetője.

Nem ez az első alkalom, hogy a Blue Colibri csapata elősegíti a munkavállalókkal való közösségépítést. Tavaly márciusban díjmentesen biztosították a vállalatok számára, hogy a koronavírus járvány első hulláma alatt korlátlanul és azonnal elérjék a munkavállalókat a SMART nevű kríziskommunikációs applikációval. Az idén májusi részleges nyitás alkalmával mozgáskihívás modult fejlesztettek, ösztönözve ezzel a dolgozókat, hogy figyeljenek a helyes és rendszeres mozgásra vagy akár táplálkozásra, építve a közösségben rejlő motivációs erőre. A korábbi tapasztalatokat a mostani programba is beépítették, így biztosak abban, hogy az Európa-bajnokság alatt is pezsgő közösségi élet alakul majd ki az ügyfeleiknél.

Tovább bővítette komposztálható termékei listáját a zöld magyar startup

Százezer darab feletti eladott termék havonta, ipari komposztálás céljából történő visszagyűjtés, filmsztárok által használt evőeszközök. Az egyéves munka keretében hőálló alapanyagfejlesztés és új termékek gyártása, valamint azok piaci bevezetése történt meg 2021. december és 2022. november között. A három éve induló, körforgásos gazdaságban gondolkodó Vilhemp csapatának célja ma is változatlan: környezetbarát és funkcióját kiválóan ellátó evőeszközök és szívószálak gyártása hazai, természetes alapanyagokból.

Bővebben

Bemutatkozott a People Platform – öt startup összefogásával valósult meg

Tapasztalat, hogy nehéz különböző digitális platformokat bevezetni egy vállalaton belül és a startupokkal is óvatosabbak a cégek, azonban a felhasználók kiszolgálása az egyik legfontosabb feladat, ezért fogtunk össze – mondta többek között partneri bemutatkozóján a People Platform kezdeményezője, a Blue Colibri App alapító-ügyvezetője.

Bővebben

A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év

2023-ban folytatódik a hazai közösségi finanszírozás legfontosabb eseménysorozata, január 12-én ismét átadják az elmúlt év startup legjeinek járó díjakat. A Tőkeportál minden év végén teret ad a startup ökoszisztéma követőinek, akik szavazással dönthetik el, kik voltak 2022 legjobbjai a kijelölt kategóriákban. A Startup Utószilveszteren az elmúlt év legjobb startupját, befektetőjét, kampánygazdáját keresik.

Bővebben

Több mint 1 millió eurós befektetést kapott a magyar startup

Ritkán látunk ilyet a hazai startup világban: 1,25 millió eurós befektetést kapott a Volteum, az elektromos járműflották működését optimalizáló magyar startup. A Start it @K&H inkubátorban, majd a nemzetközi Techstars programban fejlődő csapat a kockázati tőkealapok mellett olyan autóipari angyalbefektetőket is meghódított, mint a Petronas vagy a Rolls Royce vezetői.

Bővebben

Miért tűz ki mérföldkövet a befektető?

Sok startup nagy meglepetéssel konstatálja, hogy miután elmegy egy befektetőhöz, nem egyben kapja meg a befektetési összeget, hanem – szinte mindenkinél – csak a befektetési összeg egy részét kapja meg, a többi pedig feltételekhez van kötve. Na de miért kéri ezt a kockázati tőkealap-kezelő, amikor az ő ötlete „tuti szuper”, és amúgy is milyen olcsón megkapta a százalékot, miközben ebből 1000%, hogy unikornis lesz? Amúgy is csak sok adminisztráció lesz belőle. Gergely Balázs, a Vespucci Partners kockázatitőke-alap befektetőjének, a Corvinus Egyetem oktatójának írása.

Bővebben

Magyar startup nyert díjat Európa vezető energetikai kiállításán  

Rendkívül sikeres félévet tudhat maga mögött a Startup Campus németországi irodájának portfólióvállalata, a MET3R. Innovatív megoldásaikat Európa vezető energetikai szakkiállításán, az Enlit Europe frankfurti állomásán mutatták be. A rendezvény keretében a Four D’s Pitching Festival egyik előadójának is beválasztották őket, ahol megnyerték a „Demokratizáció” kategóriát.

Bővebben

Ismét milliókat érhet egy kiváló innovatív ötlet!

Újra kiírják az idén tavasszal első alkalommal megrendezett START ösztöndíjprogramot, amely most is a fiatalok startup vállalkozásának létrehozását támogatja. A program során az anyagi támogatás mellett intenzív képzés és mentorálás is vár a legkreatívabb ötletgazdákra. A Nemzeti Tehetség Központ szakmai együttműködő partnere ezúttal is a Design Terminal. Jelentkezni december 20-ig lehet a startprogram.designterminal.org oldalon.

Bővebben

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások