Hirdetés

Focilázzal építhetnek közösséget a vállalatok

Focilázban ég a kontinens – a labdarúgó Európa-bajnokság pénteken startol, ez pedig egy nagyszerű alkalom a közösségek élénkítésére, az újrainduló munkahelyi élet felpörgetésére. A munkáltatók, akik ezt felismerik a kollégáikat kimozdíthatják a napi rutinból és játékos formában motiválhatják őket a közösségi interakciókra a sportesemények kapcsán. Ebben segít a Blue Colibri újdonsága, mely közel 50 000 munkavállalót buzdít már játékra. 

Hirdetés

A Blue Colibri App csapata az első magyar fejlesztésű vállalati belső kommunikációt támogató felület fejlesztőjeként kiemelt céljának tekinti, hogy a munkáltatóknak minél több eszközt adjon, mely segíti az elköteleződést és a törődő vállalattá válást. Ennek egyik fontos területe a közösségépítés – melyre az elmúlt évben a járvány hatásai miatt új lehetőségeket kerestek a munkavállalói élményért felelős szakemberek. A piaci igény nyomán a HR technológia területén úttörő megoldásokat hozó startup ezúttal egy olyan munkahelyi közösséget célzó Európa-bajnokság idejére szóló tippjátékot fejlesztett, amelyet a pénteken elstartoló sportesemény sorozat alatt most több tízezer munkavállaló használhat. Az újdonságot június 7-én kezdték élesíteni, így az 5 országban lévő 60 ügyfelüknél már játékra buzdítják közel 50.000 felhasználójukat.

A játék menete könnyen átlátható: azon kollégák, akik pontosan eltalálják az adott meccs végeredményét, automatikusan három ponttal gazdagodnak, akik a kimenetelét jól tippelik meg, de a gólkülönbséget nem, ők egy pontot kapnak. Ha pedig valaki a kimenetelét és a gólkülönbséget is eltalálja el, annak a rendszer két pontot ír jóvá. Tippelni mindig a mérkőzés kezdetéig lehet, utána pedig a munkatársakkal vagy a családdal közösen szurkolni a kedvenceknek. A mérkőzések után a rendszer már mutatja is az aktuális pontokat és a verseny résztvevői azonnal áttekinthetik, hogyan állnak a vállalati ranglistán.

A funkció installálása rendkívül egyszerű, a munkáltatóknak sem ezzel sem a működtetéssel nincs extra feladata, a Blue Colibri csapata automatikusan frissíti a meccsinfókat és eredményeket. A toborzás és a játékra való buzdítás is hatékony: a rendszeren keresztül pár kattintással lehet jelezni az applikáción vagy az intranet felületén elérhető kollégáknak a lehetőséget.

A felhasználóink igényein túl a csapatunk labdarúgás iránti rajongása is motiválta az új modul fejlesztését, így természetesen mi is játszunk! A kollégáink – lányok és fiúk egyaránt – már napok óta figyelemmel kísérik a sporthíreket, nézegetik, hogy ki milyen állapotban érkezik a tornára. Pénteken nálunk is rajtol az első tippelés. Mi egy plusz motivációs faktort is bevetettünk: a bajnokság végén a ranglista élén végző csapattagunk jutalma egy grillezés és egy láda sör lesz” – árulta el Barathi Tamás, a Blue Colibri App társalapítója és ügyvezetője.

Nem ez az első alkalom, hogy a Blue Colibri csapata elősegíti a munkavállalókkal való közösségépítést. Tavaly márciusban díjmentesen biztosították a vállalatok számára, hogy a koronavírus járvány első hulláma alatt korlátlanul és azonnal elérjék a munkavállalókat a SMART nevű kríziskommunikációs applikációval. Az idén májusi részleges nyitás alkalmával mozgáskihívás modult fejlesztettek, ösztönözve ezzel a dolgozókat, hogy figyeljenek a helyes és rendszeres mozgásra vagy akár táplálkozásra, építve a közösségben rejlő motivációs erőre. A korábbi tapasztalatokat a mostani programba is beépítették, így biztosak abban, hogy az Európa-bajnokság alatt is pezsgő közösségi élet alakul majd ki az ügyfeleiknél.

Hirdetés

Nagyot szólt a fenntarthatóság témája Győrben

Hazai applikáció az élelmiszerpazarlás csökkentéséért, innovatív zöldség- és gyümölcstermesztés a nagyvárosi dzsungelben, nagyvállalati kezdeményezés a fenntartható szemléletváltásért és még sok más érdekesség – a gyakorlati példák és megoldások szemléltetésén volt a hangsúly a szezon első StartupSzerda eseményén, mely Győrben aktivizálta a helyi startup közösség szereplőit, a fenntarthatóság témáját középpontba állítva.

Bővebben
Hirdetés

Az űripar a magyar vállalkozások nagy lehetősége

Súlytalannak érzed magad, ha felveszel egy kényelmes sportcipőt? Gondoltál már palacsintasütés közben asztronautákra? Vagy arra, hogy a ceruzáról hegyezés során lehulló forgács miatt használnak az űrhajókban betétes tollakat? Számtalan technológiai megoldás, amely ma már természetes számunkra, néhány évtizeddel ezelőtt az űriparból indult. Méghozzá olyan kutatás-fejlesztési programok keretében, amelyek a világűr meghódítását célozták.

Bővebben

Bécsben nyitja meg új programozóiskoláját a Codecool

Hatodik oktatási központját nyitotta meg a napokban, és ezzel már négy országban van jelen a közép-kelet-európai régióban a magyar Codecool. A jól bevált oktatási módszert különböző bevezető pop-up programokkal népszerűsítik a most induló bécsi iskolában.

Bővebben

Egy igazán jó üzleti kapcsolat sokszor egy bor mellett kezdődik

Az “Egy bor mellett a vállalkozói létről” egy kapcsolatépítős és szemléletformáló eseménysorozat fiatal vállalkozóknak és vállalkozni vágyóknak. Miközben a résztvevők minőségi és inspiráló kapcsolatokat alakítanak ki, új perpektívákat kapnak – és így születhetnek meg innovatív elképzelések, lehetőségek.

Bővebben

Globális startup-versenyt hirdet az LG

Az LG Electronics (LG) elindítja a Mission for the Future (Küldetés a jövőért) elnevezésű, startup cégek számára kiírt globális versenyt, amelynek célja, hogy megtalálják a jövő felé vezető utat megnyitó innovatív technológiákat és üzleti ötleteket. A debütáló megmérettetésnek a vállalat új, Szilícium-völgyi székhelyű innovációs központja, az LG NOVA ad otthont. Az LG NOVA egy olyan, az LG-n belül felállított, startupokkal és vállalkozói közösségekkel foglalkozó stratégiai központ, amelynek célja, hogy új vállalkozásokat hozzon létre és még több innovációt juttasson el a külső szereplőktől az LG-ig.

Bővebben

Tanévkezdés: folytatódnak a népszerű egyetemi innovációs képzések

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) felsőfokú képzésekkel is ösztönzi az innovációs szakemberek utánpótlás-nevelését és a fiatal vállalkozóvá válását. Az első országos egyetemi startup képzést, a Hungarian Startup University Programot (HSUP) már a tavalyi bemutatkozó tanévben közel 2100 hallgató választotta. A Budapesti Corvinus Egyetem és a Pannon Egyetem kutatási és innovációs menedzserképzéseinek eddigi két évfolyamánközel százan szereztek a munkaerőpiacon jól hasznosítható diplomát. Szeptembertől mindkét képzési forma újra elindul, a HSUP jelenleg már 26 egyetemen érhető el.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások