Hirdetés

Fintech edukációs kampány indult

fintech

A nagyszabású szemléletformáló kampány célja, hogy alapvető és nélkülözhetetlen információkat adjon közérthető módon az egyre többet hallott fintech témakörről.

Az Egy Digitális Jövőért Nonprofit Kft. múlt év végén indította el a Fintech Világa online tudásportálját, amelynek fő célja, hogy bemutassa a világ vezető fintech megoldásait, összefogja azokat az információkat, amelyek átfogó képet adnak a fintech szektor jelentőségéről, vitathatatlan térhódításáról, így a szakmabeliek és az érdeklődők számára megbízható, hiteles forrást adjon a tájékozódásra, ismeretszerzésre.

Talán még ennél is lényegesebb az a törekvés, hogy ebben, a rövid idő alatt kialakult szektorban és a hihetetlen mennyiségű új információ közt segítsen eligazodni. Ezzel a céllal születtek meg a saját készítésű videók, amelyek közérthető animációk mentén, infografikákkal, narrációval, könnyen emészthető, rövid, figyelemfelkeltő tartalmakkal segítik a tájékozódást.

Fontos kiemelni, hogy a fintech újítások nem csak azokat érintik, akik érdeklődnek is irántuk. Ma már részét képezik a mindennapjainknak, ezért szükséges az információkat megfelelő definíciókkal párosítani és olyan közérthető tartalmakat készíteni, amelyek segítségével bárki lépést tarthat az egyre gyorsabb digitalizációval és a technológiai alapokra fektetett pénzügyi szolgáltatásokkal.

„Büszkék vagyunk rá, hogy edukációs céllal készített videóink egyedülállóak a magyar fintech szektorra nézve, valamint arra, hogy sorozatunk az első ilyen jellegű tartalomnak számít.
Közel 20 videó született eddig a legalapvetőbb fintech fogalmakat körüljárva. A videókat egy social média kampány keretében juttatjuk el a célközönségünkhöz, melyet február 1-jén a kora esti órákban indítottunk el.” – közölte Suppan Márton, a projekt vezetője.

Emellett napi 4-5 aktuális hír, további videók, podcastek és más érdekességek publikálása szerepel a tervek közt. Érdemes lesz hát figyelemmel kísérni a Fintech Világa technológiai portálját, a fintech.hu-t, valamint a hozzá tartozó Facebook és Instagram oldalakat is.

Egyre élesebb a verseny a magas színvonalú AI-szakemberekért – a Microsoft és az ElevenLabs is új szakemberekkel erősíti csapatát

Az egyik Európából, a másik az USA-ból csábított át magához magas minőségű AI-kutatókat és -mérnököket. De mi hajtja fel a szakemberek iránti keresletet, és mikor szűnhet meg a tehetséghiány?

Bővebben

Nagy lehetőség van a magyar startupokban arra, hogy gyorsan nemzetközi szintre emelhessék a technológiájukat – mondja Pierre Martensson, a Scale Factory alapítója

A Scale Factory nem az USA-ba, hanem az ázsiai és csendes-óceáni piacokra akarja kilőni a CEE régió startupjait és scaleupjait. De miért pont oda? Mire kell figyelned, ha kelet felé akarsz terjeszkedni, és mivel kell rendelkezned, ha a Scale Factory segítségével akarsz külföldön skálázódni? Ezekről kérdeztük Pierre Martenssont, a Scale Factory alapítóját és ügyvezető partnerét.

Bővebben

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

„There is great potential in Hungarian startups to quickly elevate their technology to an international level,” says Pierre Martensson, founder of The Scale Factory

The Scale Factory aims to launch scaleups from the CEE region into the Asian and Pacific markets rather than the U.S. But why there? What should you consider if you want to expand eastward, and what do you need to have in place if you want to scale internationally with The Scale Factory’s support? We

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben