Hirdetés

Fiatal startup megoldása hoz versenyelőnyt a kisvállalkozóknak

Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedésével a megrendelt termékek kiszállítása egyre nagyobb terhet jelent a cégek számára. A nehézség első sorban a kis- és közép vállalkozásokat érinti. Egy magyar startup, a ViddL adhat megoldást arra a problémára, hogy miként lehet lecsökkenteni a sikertelen csomagkézbesítések számát. A ViddL az UBER modell előnyeit kihasználva valósítja meg az azonnali kiszállítást Budapest egész területén, segítséget nyújtva a magyar vállalatoknak.

A ViddL egy innovatív platformot nyújt ügyfeleinek és egyéni futárokat mozgósít, ezzel megújítva a budapesti csomagszállítást. A startup tavaly év végén kezdte meg működését, és a karácsonyi csomagszállítás miatt ideális volt ez az időzítés, nagy erőbedobással álltak bele az ünnepek előtti dömpingbe.

A csomagszállítás metódusa pedig rendkívül egyszerű. A csomag feladása mindössze egy percet vesz igénybe a www.viddl.hu weboldalon keresztül. A feladott csomagot egy ViddL futár az applikációja segítségével lefoglalja és még aznap ki is szállítja a megadott címre.

A ViddL rugalmas munkakörülményeket biztosít a futároknak a nap bármely időszakában.  A futárok egyszerűen foglalhatnak munkaidőt az applikációjuk segítségével, így lehetőségük nyílik arra is, hogy akár csak napi pár órát dolgozzanak.

Az azonnali csomagszállítás bevezetésével a ViddL célja a városon belüli csomagszállítás gyorsabbá és hatékonyabbá tétele.

A ViddL ügyfeleinknek egyre fontosabb, hogy a csomagok, küldemények és hivatalos dokumentumok minél gyorsabban és kiszámíthatóbban kerüljenek kiszállításra. A ViddL futár az online feladástól számított 2 órán belül felveszi, majd azonnal kiszállítja a csomagot Budapest egész területén belül. A 9:00 és 16:00 óra között feladott csomagok még aznap, a 16:00 óra utáni csomagok pedig a következő munkanapon kerülnek kiszállításra. A ViddL ára is kedvező, hiszen akár 990 Ft + ÁFA áron vállalják a kiszállítást. Indulása óta a ViddL futárszolgálat több, mint 10.000 csomagot szállított ki.

Az online rendelések növekedése egyre nagyobb terhet ró a logisztikai cégek vállára. A ViddL célja, hogy a magyar kis és középvállalkozások számára is elérhetővé tegye az azonnali csomagküldést és hogy  vonzó munkahelyet teremtsen a fiatal generáció számára, így megoldva a futárszakmában jelentkező munkaerőhiány sokat emlegetett problémáját is.

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben