Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedésével a megrendelt termékek kiszállítása egyre nagyobb terhet jelent a cégek számára. A nehézség első sorban a kis- és közép vállalkozásokat érinti. Egy magyar startup, a ViddL adhat megoldást arra a problémára, hogy miként lehet lecsökkenteni a sikertelen csomagkézbesítések számát. A ViddL az UBER modell előnyeit kihasználva valósítja meg az azonnali kiszállítást Budapest egész területén, segítséget nyújtva a magyar vállalatoknak.
A ViddL egy innovatív platformot nyújt ügyfeleinek és egyéni futárokat mozgósít, ezzel megújítva a budapesti csomagszállítást. A startup tavaly év végén kezdte meg működését, és a karácsonyi csomagszállítás miatt ideális volt ez az időzítés, nagy erőbedobással álltak bele az ünnepek előtti dömpingbe.
A csomagszállítás metódusa pedig rendkívül egyszerű. A csomag feladása mindössze egy percet vesz igénybe a www.viddl.hu weboldalon keresztül. A feladott csomagot egy ViddL futár az applikációja segítségével lefoglalja és még aznap ki is szállítja a megadott címre.
A ViddL rugalmas munkakörülményeket biztosít a futároknak a nap bármely időszakában. A futárok egyszerűen foglalhatnak munkaidőt az applikációjuk segítségével, így lehetőségük nyílik arra is, hogy akár csak napi pár órát dolgozzanak.
Az azonnali csomagszállítás bevezetésével a ViddL célja a városon belüli csomagszállítás gyorsabbá és hatékonyabbá tétele.
A ViddL ügyfeleinknek egyre fontosabb, hogy a csomagok, küldemények és hivatalos dokumentumok minél gyorsabban és kiszámíthatóbban kerüljenek kiszállításra. A ViddL futár az online feladástól számított 2 órán belül felveszi, majd azonnal kiszállítja a csomagot Budapest egész területén belül. A 9:00 és 16:00 óra között feladott csomagok még aznap, a 16:00 óra utáni csomagok pedig a következő munkanapon kerülnek kiszállításra. A ViddL ára is kedvező, hiszen akár 990 Ft + ÁFA áron vállalják a kiszállítást. Indulása óta a ViddL futárszolgálat több, mint 10.000 csomagot szállított ki.
Az online rendelések növekedése egyre nagyobb terhet ró a logisztikai cégek vállára. A ViddL célja, hogy a magyar kis és középvállalkozások számára is elérhetővé tegye az azonnali csomagküldést és hogy vonzó munkahelyet teremtsen a fiatal generáció számára, így megoldva a futárszakmában jelentkező munkaerőhiány sokat emlegetett problémáját is.