Hirdetés

A Facebook, a Google és a Twitter is harcol a Bitcoin okozta károsodások ellen

Sorban tiltják meg a kriptovaluták hirdetéseit a legnagyobb közösségi oldalak. A Facebook januári bejelentése után a Google és a Twitter is csatlakozott a szabályozáshoz, ezzel folyamatos esést generálva a bitcoin árfolyamában.

Scott Spencer, a kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat fenntartható reklámokért felelős igazgatója a CNBC amerikai hírtelevíziónak adott nyilatkozatában elmondta, hogy frissítik a pénzügyi szolgáltatásokra vonatkozó reklámpolitikájukat, és júniustól kezdve nem engedélyezik a digitális devizákkal kapcsolatos tartalmak reklámozását, beleértve a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtést (ICO), a digitális pénztárcákat (wallet) és a kereskedési tanácsadást is.

A Facebook már januárban bejelentette, hogy letiltja minden olyan pénzügyi termék vagy szolgáltatás hirdetését a világ legnagyobb közösségi hálózatán, amely gyakran szerepel félrevezető vagy megtévesztő reklámokban, az olyanokat, mint a bináris opciók, a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtés és a digitális deviza. A Google szintén így döntött, még a törvényesen működő kriptodeviza vállalatoknak sem engedi meg, hogy hirdetéseiket közzétegyék.

    „Nincs kristálygömbünk, hogy meg tudjuk jósolni a kriptodevizák jövőjét, de éppen elég fogyasztót láttunk, akik károkat szenvedtek el vagy károsultak lehetnek. Ez egy olyan terület, amelyet rendkívül óvatosan akarunk megközelíteni” – mondta.

A Google bejelentésének hatására természetesen jelentősen csökkent a bitcoin árfolyama. További romlás várható ezen a héten is, hiszen a Facebook és a Google tendenciáihoz tegnap a Twitter is becsatlakozott,most már ott is tilos a kriptodevizák népszerűsítése.

MTI

Ünnepeld meg a startup-ökoszisztéma legjobbjait a CEEcosystem Summiton!

Díjat fognak kapni a 2024-es év legkiemelkedőbb startupjai, befektetői, mentorai és a Tőkeportál közösségi finanszírozási kampányai. A Central European Ecosystem Summit továbbá növeli a hazai és regionális startup-ökoszisztéma láthatóságát, összehozza az embereket és elősegíti a tudásmegosztást.

Bővebben