Hirdetés

A Facebook, a Google és a Twitter is harcol a Bitcoin okozta károsodások ellen

Sorban tiltják meg a kriptovaluták hirdetéseit a legnagyobb közösségi oldalak. A Facebook januári bejelentése után a Google és a Twitter is csatlakozott a szabályozáshoz, ezzel folyamatos esést generálva a bitcoin árfolyamában.

Scott Spencer, a kaliforniai székhelyű technológiai óriásvállalat fenntartható reklámokért felelős igazgatója a CNBC amerikai hírtelevíziónak adott nyilatkozatában elmondta, hogy frissítik a pénzügyi szolgáltatásokra vonatkozó reklámpolitikájukat, és júniustól kezdve nem engedélyezik a digitális devizákkal kapcsolatos tartalmak reklámozását, beleértve a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtést (ICO), a digitális pénztárcákat (wallet) és a kereskedési tanácsadást is.

A Facebook már januárban bejelentette, hogy letiltja minden olyan pénzügyi termék vagy szolgáltatás hirdetését a világ legnagyobb közösségi hálózatán, amely gyakran szerepel félrevezető vagy megtévesztő reklámokban, az olyanokat, mint a bináris opciók, a kriptodeviza kibocsátásával történő tőkegyűjtés és a digitális deviza. A Google szintén így döntött, még a törvényesen működő kriptodeviza vállalatoknak sem engedi meg, hogy hirdetéseiket közzétegyék.

    „Nincs kristálygömbünk, hogy meg tudjuk jósolni a kriptodevizák jövőjét, de éppen elég fogyasztót láttunk, akik károkat szenvedtek el vagy károsultak lehetnek. Ez egy olyan terület, amelyet rendkívül óvatosan akarunk megközelíteni” – mondta.

A Google bejelentésének hatására természetesen jelentősen csökkent a bitcoin árfolyama. További romlás várható ezen a héten is, hiszen a Facebook és a Google tendenciáihoz tegnap a Twitter is becsatlakozott,most már ott is tilos a kriptodevizák népszerűsítése.

MTI

Biás Csongor: Nyitott kapukat döngetünk az Európai Bizottságnál a startupok páneurópai szabályozásáról

Amivel az EU döntéshozói a leginkább segíthetnék az európai startupszcénát, az egy ökoszisztémára szabott, páneurópai jogi entitás megteremtése lenne – na meg az, ha a megvalósításra is odafigyelne az EU. Hol áll most az ezt a szabályozást a zászlajára tűző EU Inc kezdeményezés, és kiket kell még meggyőzni ennek fontosságáról? Többek között erről kérdeztük Biás

Bővebben

Marketingesek, szemetek a STRT-ra vessétek!

Azt tapasztalom a hazai ökoszisztémában, hogy a szereplők döntő többsége önmagáról zeng dicshimnuszt, ha elér valamit, miközben a probléma, amit megold, olcsó díszletté silányul. Balogh Petyáék viszont pont fordított logika mentén gondolkodnak a PR-ról és a marketingről.

Bővebben

Balogh Petya: Amerika lábon lőtte magát a vámháborúval, és ebből az európai startupszektor rengeteget profitálhat

A STRT vezérigazgatója szerint a Donald Trump vezette USA pont azt az előnyét építi le a vámpolitikájával, ami őt a világ legerősebb gazdaságává tette. Ez lehetőséget teremt nemcsak arra, hogy az európai cégek a kihulló szereplők helyébe lépjenek, hanem arra is, hogy az EU nagy lépéseket tegyen a digitális és innovációs függetlenedés útján. A Startup

Bővebben

Randizz a leendő befektetőddel a NAK TechLab eseményén!

Az agrár startupok rapid randikon beszélgethetnek a hazai társaságok képviselőivel, azonnali visszajelzéseket kaphatnak egyszerre több kockázatitőke-befektetőtől, és akár a soron következő befektetési körükhöz vezető lépéseket tehetnek. Jelentkezési határidő: április 27.

Bővebben