Hirdetés

Ezzel az eszközzel követhetjük az online trendeket

A Prefixbox természetes nyelv feldolgozó (Natural Language Processing, azaz NLP) funkcióival az e-kereskedők versenyelőnyhöz juthatnak a kompetitív kiskereskedelmi piacon.

Az NLP funkció kritikusan fontos az e-kereskedelemben, ahol nagyon sok múlik azon, hogy a kereskedők mennyire gyorsan tudják követni a legújabb trendeket. A technológiát elsősorban a termékkereső mezőben és a chat funkciókban használják, mivel segítségével a számítógép képes feldolgozni a beszélt nyelvet. A vásárlók egyre gyakrabban olyan szavakkal keresnek rá egy adott termékre, ahogy azt a hétköznapi életben is használják.

A lehető legjobb vásárlói élmény biztosítása érdekében a webáruházaknak olyan technológiára van szükségük, amely többféle keresőkifejezés-típust is támogat, azért, hogy a potenciális vásárlók keresésének legyen eredménye. A találat nélküli keresés szinte a legrosszabb, ami egy online vásárlás során történhet – a keresések kb. 20%-a mégis így végződik.

A Gartner szerint „ahhoz, hogy megértsük a vásárlók szándékát, az adott webáruházat/termékskálát is meg kell értenünk. Ezáltal megfelelő válaszokat adhatunk és kérdéseket tehetünk fel a vásárlóknak, miközben a párbeszéd a termék kiválasztásához vezet”.1

Külső adatok azt is alátámasztják, hogy az NLP használata hozzájárul az online árbevétel és a konverzió növeléséhez.

A termékkereső alapvető eszköz az online bevétel növeléséhez, mivel azokhoz a termékekhez irányítja a látogatókat, amelyeket azok meg akarnak vásárolni.

“A Prefixbox-nál azon dolgozunk, hogy intelligens, könnyen integrálható webáruház keresőmegoldást hozzunk létre. Büszkék vagyunk arra, hogy a Gartner elismerte a munkánkat az NLP keresési funkciókat illetően” – mondta el Simon István, a Prefixbox alapítója.

A Gartner regisztrált felhasználói ide kattintva tudják letölteni a 2019. februári “Market Guide for Digital Commerce Search” tanulmányt.

 

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben