A Pry Financials 31 Y Combinator programjából frissen kikerült induló startupokkal beszélgetett, és arra volt kíváncsi mik a leghasznosabb fizetős alkalmazások, amelyeket egy startup már a kezdetektől bevethet a működésének hatékonyságnövelése, vagy a sales és marketing folyamatok eredményessége érdekében. Az alábbi listából megismerhetitek, mi az a 20 eszköz, amit esetleg Ti is bevethettek, hogy sikeresen növekedhessen a vállalkozásotok.
Operatív működést segítő alkalmazások:
- Zoo –: talán nem kell bemutatni
- Slack – szoftver a munkahelyi kommunikációhoz – ezt is sok hazai csapat használja
- Calendly – találkozóütemező szoftver – egyre nagyobb teret nyer itthon is
- Upwork – szabadúszó platform – hazai piacon érdemes a Briefly szolgáltatását csekkolni
- Typeform – barátságos véleményfelmérő oldal
Pénzügy és adminisztráció
- QBO: számviteli szoftver
- AP Intego – kisvállalkozói biztosítás, ügyintézés
- DocSend – biztonságos dokumentummegosztás és elemzés, e-aláírások – itthon a Trustchain fejlesztéseit érdemes csekkolni
- Gusto – bérszámfejtéshez és juttatásokhoz hasznos szoftver
- Google Suite – üzleti együttműködési eszköz –
Sales és marketing
- Facebook hirdetések – online hirdetések a Facebookon
- Google Adwords – online hirdetési platform
- LinkedIn – networking
- Hubspot – marketing, értékesítési és szolgáltatási szoftver
- Stripe – online fizetés feldolgozása
K + F
- Figma – tervező eszköz, valami elképesztően zseniális, ha még nem ismeritek mindenképpen megér néhány óra kísérletezést
- Adobe – kreatív, marketing és dokumentumkezelés – ittmeglep, hogy kimaradt a Canva, azt is érdemes bevenni az eszköztárba
- Github – fejlesztői platform
- Webflow – no-code platform a web tervezéséhez és fejlesztéséhez
- Google Domain – domain regisztrátor