Hirdetés

Ez a startup köti össze a betegeket az egészségüggyel

A Healhop abból a felismerésből született, hogy a betegek világszerte, így már Magyarországon is mind gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi problémával néznek szembe. Az orvos vagy szolgáltató kiválasztása sok utánajárást igényel, még akkor is, ha egyre több információ áll rendelkezésre.

Az új internetes felület segít megtalálni a páciens számára leginkább megfelelő kezelést, és néhány kattintással eljuttatni az időpont foglalásig. A Healhop az első piactér, amely bizonyítja, hogy a magánegészségügyben is működhet a más területeken már megszokott kényelmes, internetes vásárlási modell. Az átláthatóság érdekében a vállalkozás minden orvosi szolgáltatást árának feltüntetésével és tartalmának részletes leírásával együtt jelenít meg.

A Healhop folyamatosan frissülő, válogatott ajánlatokkal segíti a felhasználókat a számukra megfelelő orvosi szolgáltatás és intézmény kiválasztásában, és egyben lehetőséget biztosít a foglalásra. Emellett intenzív online promóciós munkát végeznek, levéve ezt a fajta terhet a szolgáltatók válláról. Az úttörő vállalkozás megbízhatóságát a felhasználók értékelései és a Healhop közeljövőben bevezetésre kerülő saját fejlesztésű Kiválósági Tanúsítványa biztosítja.

„Küldetésünk megépíteni azt a hidat, amely összeköti a betegeket és az egészségügyi intézményeket, éljenek bármilyen messze is egymástól”

– mondja Kövesdi Gábor, a Healhop ügyvezetője.

A Healhop fejlesztését és üzemeltetését széles nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakértői csapat végzi, amelynek tagjai többek között az egészségügy, turizmus és szoftverfejlesztés területeiről érkeztek.

Az új startup folyamatos fejlesztésének finanszírozási hátterét Széchenyi 2020 program forrásaiból, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures Inkubációs programjának keretében elnyert tőkebefektetés teremti meg.

Közösségi támogatás megoldást hoz a tartalomgyártóknak a magyar startup

Általános nemzetközi trend, hogy a fogyasztók egyre inkább nyitottak arra, hogy pénzzel is támogassák a kedvenc tartalomkészítőiket. 2021-ben az ezzel kapcsolatos mikrotranzakciók összege átlépte 13,5 milliárd dollárt és az előrejelzések szerint ez az éves összeg hamarosan a duplájára nő. A válság miatti reklám és szponzorköltések kiesésével a médiumok, vloggerek és nonprofit szervezetek is nagyobb szerepet szánnak a közösségi támogatásnak. Nekik nyújt alternatívát a tranzakciós díj és akár áfa nélkül működő magyar Donably.

Bővebben

Innovatív találmány védi meg az autósokat a vadgázolástól

Hazánkban a hivatalos statisztikáknál jóval több, évente akár 40 ezer vadgázolás történhet. Ezt a számot hivatott csökkenteni a VIONN GO, az első okos vadriasztó, ami a gépjármű alvázára rögzítve a beépített hangszórónak köszönhetően jelzi érkezésünket az állatvilágnak. A fejlesztők egy mégis bekövetkezett vad által okozott baleset esetén a keletkezett kárt öt munkanapon belül megtérítik ügyfeleiknek egymillió forintig.

Bővebben

A szellemi tulajdon lehet az innovatív vállalkozások versenyelőnye

Ahhoz, hogy a kreatív és innovatív munka valóban kifizetődő legyen, ma már nem elég egy jó ötlet. A létrehozott termék vagy szolgáltatás csak akkor teszi sikeressé létrehozóját, ha kellő tudatossággal figyel saját szellemi vagyonának megóvására is. Erre a tudatosságra hívja fel magánszemélyek és vállalkozások figyelmét együttműködésében a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a Design Terminal.

Bővebben

Újrahasznosított halászhálókból készítenek autóalkatrészeket

A tengeri hulladékokból egyedülálló újrahasznosítási folyamat során hoznak létre újrahasznosított műanyagokat., az alkatrészek gyártása során keletkező emisszió így a hagyományos eljáráshoz képest mintegy 25 százalékkal csökken. A BMW iX és a BMW X1 szőnyegeit tengeri műanyagokból állítják elő. A BMW Group célja, hogy új modelljeiben 2030-ra átlagosan 40 százalékban újrahasznosított anyagokból készült, hőre lágyuló műanyagokat használjon.

Bővebben

Tehetséges fiatal fejlesztők dolgoznak az agráriumban felmerülő kihívások megoldásain

Kezdetét vette a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) agrár startupokat és nagyvállalatokat összekötő programja, a NAK TechLab inkubációs program. A negyedik éve megrendezésre kerülő program fő célja, hogy a legnagyobb agrárvállalatok fiatal magyar startupperekkel közösen olyan új és formabontó digitális megoldásokat fejlesszenek, amelyek gyorsan és széles körben eljutnak a magyar gazdálkodók hétköznapjaiba és beépülnek a gyakorlatba.

Bővebben

Kritikus időszakban fordult nyereségbe az OXO gazdálkodása

Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2022. első félévére vonatkozó tőzsdei beszámolója, illetve ezzel párhuzamosan az első ESG jelentését is közzétette a társaság. A beszámoló tanúsága szerint a befektetési ciklusa korai időszakában, ráadásul folyamatosan nehezülő makrogazdasági körülmények és üzleti viszonyok között sikerült a cég működését nyereségessé tenni és a nettó eszközértéket további 22%-kal növelni.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások