Hirdetés

Ex-startupper a Lenovo vezető pozíciójába

A jövő évtől Alberto Spinelli tölti be a Lenovo marketingért és kommunikációért felelős ügyvezető igazgatói posztját az Európát, Közel-Keletet és Afrikát összefogó régióban. Érkezése egyben azt is jelenti, hogy itteni munkájába beépíti a hardveres és digitális szolgáltatási üzletágakban szerzett tapasztalatait, ahol startupokat indító vállalkozóként és cégvezetőként vett részt iránymutató digitális ökoszisztémák fejlesztésében és az ezzel kapcsolatos végrehajtói feladatokban.

Az új vezető Francois Bornibus, a Lenovo alelnökének és EMEA régióért felelős alelnökének közvetlen beosztottja lesz, és a milánói központtal dolgozik majd azért, hogy a Lenovo további sikereket érhessen el a digitális átalakítás terén, valamint az adatokra, analitikára és belső információkra épülő iránymutató és világszintű marketingstratégia kifejlesztésében. Munkája abban segít, hogy a Lenovo és a vásárlói közösség között még szorosabb kapcsolat alakulhasson ki, egyúttal tovább erősítse a Lenovo elkötelezettségét az intelligens technológia fejlesztése iránt.

Beiktatása alkalmából Spinelli így fogalmazott: „Mindig is inspirált az, ahogy a Lenovo ösztönösen állt az innovatív és intuitív termékek fejlesztéséhez. Már eddig is ügyfelek tízmillióinak életét változtatta meg otthonukban, munkahelyükön, vagy akár út közben. Most arra kell fókuszálnunk, hogy ezeket a technológiai innovációkat egybegyűjtsük és egy minden ízében ügyfélfókuszú megközelítésben tálaljuk, tanulva minden egyes vásárlói visszajelzésből. Célunk, hogy szorosabbra fűzhessük az elkötelezettségüket, amelynek eredményeként még többet tudnak kihozni a felhasználók az általunk kínált termékekből. Azáltal, hogy egy digitális fókuszú, modern marketing és kommunikációs szervezetet építünk fel, a fenti célokat könnyebben és hatékonyabban érhetjük el, és ezáltal biztosíthatjuk a rövid- és hosszútávú növekedést. Kifejezetten izgalmasnak tartom, hogy épp ilyen kritikus időszakban csatlakozhatok a Lenovo csapatához.”

Spinelli idáig egy végfelhasználókat célzó, okosotthonokhoz kapcsolódó hardvereket és professzionális szolgáltatásokat kínáló kereskedelmi vállalat vezérigazgatójaként dolgozott, előtte pedig a Canon digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt. Ezek mellett

több startupot is vezetett, miközben olyan multinacionális vállalatoknál dolgozott, mint az Intel és az Acer.

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások