Hirdetés

Ex-startupper a Lenovo vezető pozíciójába

A jövő évtől Alberto Spinelli tölti be a Lenovo marketingért és kommunikációért felelős ügyvezető igazgatói posztját az Európát, Közel-Keletet és Afrikát összefogó régióban. Érkezése egyben azt is jelenti, hogy itteni munkájába beépíti a hardveres és digitális szolgáltatási üzletágakban szerzett tapasztalatait, ahol startupokat indító vállalkozóként és cégvezetőként vett részt iránymutató digitális ökoszisztémák fejlesztésében és az ezzel kapcsolatos végrehajtói feladatokban.

Az új vezető Francois Bornibus, a Lenovo alelnökének és EMEA régióért felelős alelnökének közvetlen beosztottja lesz, és a milánói központtal dolgozik majd azért, hogy a Lenovo további sikereket érhessen el a digitális átalakítás terén, valamint az adatokra, analitikára és belső információkra épülő iránymutató és világszintű marketingstratégia kifejlesztésében. Munkája abban segít, hogy a Lenovo és a vásárlói közösség között még szorosabb kapcsolat alakulhasson ki, egyúttal tovább erősítse a Lenovo elkötelezettségét az intelligens technológia fejlesztése iránt.

Beiktatása alkalmából Spinelli így fogalmazott: „Mindig is inspirált az, ahogy a Lenovo ösztönösen állt az innovatív és intuitív termékek fejlesztéséhez. Már eddig is ügyfelek tízmillióinak életét változtatta meg otthonukban, munkahelyükön, vagy akár út közben. Most arra kell fókuszálnunk, hogy ezeket a technológiai innovációkat egybegyűjtsük és egy minden ízében ügyfélfókuszú megközelítésben tálaljuk, tanulva minden egyes vásárlói visszajelzésből. Célunk, hogy szorosabbra fűzhessük az elkötelezettségüket, amelynek eredményeként még többet tudnak kihozni a felhasználók az általunk kínált termékekből. Azáltal, hogy egy digitális fókuszú, modern marketing és kommunikációs szervezetet építünk fel, a fenti célokat könnyebben és hatékonyabban érhetjük el, és ezáltal biztosíthatjuk a rövid- és hosszútávú növekedést. Kifejezetten izgalmasnak tartom, hogy épp ilyen kritikus időszakban csatlakozhatok a Lenovo csapatához.”

Spinelli idáig egy végfelhasználókat célzó, okosotthonokhoz kapcsolódó hardvereket és professzionális szolgáltatásokat kínáló kereskedelmi vállalat vezérigazgatójaként dolgozott, előtte pedig a Canon digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt. Ezek mellett

több startupot is vezetett, miközben olyan multinacionális vállalatoknál dolgozott, mint az Intel és az Acer.

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben