Hirdetés

Ex-startupper a Lenovo vezető pozíciójába

A jövő évtől Alberto Spinelli tölti be a Lenovo marketingért és kommunikációért felelős ügyvezető igazgatói posztját az Európát, Közel-Keletet és Afrikát összefogó régióban. Érkezése egyben azt is jelenti, hogy itteni munkájába beépíti a hardveres és digitális szolgáltatási üzletágakban szerzett tapasztalatait, ahol startupokat indító vállalkozóként és cégvezetőként vett részt iránymutató digitális ökoszisztémák fejlesztésében és az ezzel kapcsolatos végrehajtói feladatokban.

Hirdetés

Az új vezető Francois Bornibus, a Lenovo alelnökének és EMEA régióért felelős alelnökének közvetlen beosztottja lesz, és a milánói központtal dolgozik majd azért, hogy a Lenovo további sikereket érhessen el a digitális átalakítás terén, valamint az adatokra, analitikára és belső információkra épülő iránymutató és világszintű marketingstratégia kifejlesztésében. Munkája abban segít, hogy a Lenovo és a vásárlói közösség között még szorosabb kapcsolat alakulhasson ki, egyúttal tovább erősítse a Lenovo elkötelezettségét az intelligens technológia fejlesztése iránt.

Beiktatása alkalmából Spinelli így fogalmazott: „Mindig is inspirált az, ahogy a Lenovo ösztönösen állt az innovatív és intuitív termékek fejlesztéséhez. Már eddig is ügyfelek tízmillióinak életét változtatta meg otthonukban, munkahelyükön, vagy akár út közben. Most arra kell fókuszálnunk, hogy ezeket a technológiai innovációkat egybegyűjtsük és egy minden ízében ügyfélfókuszú megközelítésben tálaljuk, tanulva minden egyes vásárlói visszajelzésből. Célunk, hogy szorosabbra fűzhessük az elkötelezettségüket, amelynek eredményeként még többet tudnak kihozni a felhasználók az általunk kínált termékekből. Azáltal, hogy egy digitális fókuszú, modern marketing és kommunikációs szervezetet építünk fel, a fenti célokat könnyebben és hatékonyabban érhetjük el, és ezáltal biztosíthatjuk a rövid- és hosszútávú növekedést. Kifejezetten izgalmasnak tartom, hogy épp ilyen kritikus időszakban csatlakozhatok a Lenovo csapatához.”

Spinelli idáig egy végfelhasználókat célzó, okosotthonokhoz kapcsolódó hardvereket és professzionális szolgáltatásokat kínáló kereskedelmi vállalat vezérigazgatójaként dolgozott, előtte pedig a Canon digitális szolgáltatásokért felelős igazgatója volt. Ezek mellett

több startupot is vezetett, miközben olyan multinacionális vállalatoknál dolgozott, mint az Intel és az Acer.

Hirdetés

Engedélyt kapott Európa első blokklánc alapú neobankja – magyarok fejlesztik

Pénzügyi szolgáltatói engedélyt kapott az Európai Unió területén Európa első blokklánc alapú neobankja, a BENKER. A Litván Nemzeti Bank által felügyelt, magyar szakemberek által létrehozott neobank, a BENKER új világrendet hoz a pénzügyek világában: a technológián keresztül garantál teljes kontrollt és önrendelkezést ügyfeleik pénzügyeik felett.

Bővebben
Hirdetés

A bankrendszer digitalizációjának állóvizét a pandémia és a fintech innovációk is felkavarták

A Liferay Hungary tudásmegosztó, különböző iparágak digitalizációs trendjeit bemutató videó sorozatának legújabb adásában a bankszektor pandémia alatti és az ezt követő digitalizációs kihívásait ismertetjük a 2019. október 31-én a 120 takarékszövetkezetből álló Takarékbank csoport és az FHB Bank cégjogi egyesülésével létrejövő Takarékbank Zrt. példáján keresztül. Digitális rock and roll Míg előtte leginkább a személyes kapcsolatokra

Bővebben

Érkezik a metaverzum a munkahelyekre az iskolákba, de még az egészségügybe is

Az elmúlt évtizedben számos ígéretes virtuális- és kiterjesztett valóság (VR/AR) alapú megoldás született, a mindennapjainkat azonban mégsem szőtte át eddig a technológia. A világjárvány viszont ezen a területen is lényeges változást hozott, hiszen miközben a négy fal közé szorultunk, minden eddiginél jobban vágytunk a valóságot hűen imitáló vásárlás, közösségi programok vagy éppen utazás élményére. Az eredmény: érkezik a metaverzum a munkahelyekre és az iskolákba, de még az egészségügybe is, vírusként terjed a VR a kereskedelemben és az ingatlanpiacon is. A Protechtor szakértői összeszedték a következő évek legfontosabb trendjeit a területen, hiszen az egyik legdinamikusabban fejlődő tech szegmensről van szó: 2030-ra ugyanis már közel 1200 milliárd dolláros piacon osztozhatnak a VR/AR fejlesztések úttörői.

Bővebben

Három Vespucci Partners cég vett részt a CES-en

A CES a világ legnagyobb szabású, egyben legbefolyásosabb technológiai rendezvénye, az átütő erejű technológiák és a globális innovátorok próbatere, ahol a világ legismertebb márkái kötnek üzleteket és találkoznak új partnerekkel. Ez a lehetőség vonzotta a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő vezetőit is, akik három portfóliócégükkel – Haris Digital, Mollia és IMM-DATA – együtt vettek részt az eseményen.

Bővebben

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok, amelyek a tevékenységük jellegéből adódóan kriptovalutákkal és okos szerződésekkel, decentralizált finanszírozással (DeFi), blokklánc technológiával és a FinTech iparággal foglalkoznak.

Bővebben

A környezettudatosságra helyezi a hangsúlyt a házigazda MATE az idei EFOTT fesztiválon

Az EFOTT idei házigazdája a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem – jelentették be az Educatio Oktatási Szakkiállítás megnyitóján. Az agrárfókuszú intézmény profiljában központi szerepet kap a fenntartható jövő biztosítása, így a koncertek és a szórakozás mellett ehhez illeszkedő témákkal és praktikus tippekkel ismerkedhetnek majd a fesztiválozók 2022. július 13-17. között Velencén.

Bővebben