Hirdetés

Esik a Netflix értéke a tőzsdén

Csökkent a népszerű sorozatnézős streaming felhasználóinak száma az Egyesült Államokban, és a vártnál kevésbé nőtt az előfizetők száma az országhatáron túl – ez a fő tényező abban, hogy jelentősen esett a cég árfolyama a New York-i tőzsdén.

Hirdetés

A cég a szerdai tőzsdezárás után ismertette negyedéves adatait, köztük azt, hogy a június végével záródott három hónapban az előfizetőinek száma az Egyesült Államokban 130 ezerrel csökkent. A Netflix árfolyama csaknem 12 százalékkal esett. A második negyedévben 2,83 millió új felhasználó regisztrált a tartalomszolgáltatónál az Egyesült Államokon kívül, ami jócskán elmaradt a szakértők által várt 4,8 milliótól.

A Netflix felhasználóinak száma 151,6 millió volt világszerte a második negyedév végére az egy évvel korábbi 130,14 millió után.

A Netflix teljes bevétele a második negyedévben 4,92 milliárd dollár volt, valamivel kisebb a szakértők által várt 4,93 milliárd dollárnál. A tavalyi negyedéves bevétel 3,91 milliárd dollár volt. A vállalat negyedéves adózott eredménye 270,7 millió dollár, részvényenként 60 cent lett az egy évvel korábbi 384 millió dollár, részvényarányosan 85 cent után.

A csökkenő amerikai előfizetőszám mögött az állhat, hogy a videó streaming szolgáltatások piacán egyre nő a verseny. A Netflix rovására már nemcsak az HBO, az Amazon, az Apple vagy éppen a Hulu terjeszkedik, hanem olyan új belépők, mint a Disney és az AT&T is riválist jelentenek. Sőt, a Google videóplatformja, a YouTube is komoly versenytársat jelent a Netflixnek.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások