Erősödő trend, amit az amerikai startupperek már kihasználnak

Amerika felől érkezik a legújabb hullám: az emberek már nem akarnak személyes utánajárással autót venni, a próbaúttal sem fárasztják magukat. Egyre többen szeretnék a kocsit is a lehető legkényelmesebben, online beszerezni pár kattintással vagy ujjmozdulattal a mobil kis képernyőjén. Amerikában már jönnek is a startupok ennek megfelelően.

A pizzarendelésen, az online könyv-és ruhavásárlás után már a gépjárművek kényelmes beszerzése is egyre népszerűbb. Egy piackutató cég amerikai autóvásárlókat kérdezett arról, mi a véleményük az online megrendelésről, a próbaút nélküli vásárlásról. A legtöbben azt mondták, nem szeretik a szalonokban az értékesítők nyomulását, hogy rá akarják beszélni őket modellekre, extrákra, hitelkonstrukciókra. Próbaútra pedig az egyéni igények szerint összekonfigurált autóval a legtöbbször eleve nincs is lehetőség, úgyis csak az átvételkor derül ki, mit is vettek tulajdonképpen. Hát nem kényelmesebb akkor már mindent online intézni, az adminisztrációt megbízásokkal a lebonyolító cégre bízni és 2-3 szalonlátogatás helyett egyből a ház elé szállíttatni a megrendelt kocsit?

A használt autók esetében pedig még egyszerűbb is ez a folyamat. A gyártó a használ kocsiknál már nem írhatja elő, milyen körülmények között kell kiállítani és értékesíteni őket, a vevő pedig, ha megbízik az online kereskedésben, mentesül a használtautó-piac összes szokásos átverési kísérletétől.

A trendet többek között 2012-ben alapított Carvana lovagolta meg, amely mintegy autó-automatákból árulja a kocsikat az online vásárlóknak, az első teljes évében 250, tavaly 44000, az idén pedig már 66400 járművet szállított ki a vevőknek. Jelentős online piactere van rajtuk kívül a szintén 2012-ben indult Vroom nevű vállalkozásnak.

Forrás: vezess.hu

Minden vállalaton belüli kommunikációs bakit kiküszöböl a Talk-A-Bot új terméke

Március 20-án került megrendezésre a budapesti Microsoft irodában az a nagyszabású workshop, amely a digitalizáció különböző szegmenseit vette górcső alá. Az előadások olyan kulcstémák köré szerveződtek, mint az iparban megjelenő mesterséges intelligencia, hatékonyságnövelés, automatizáció és a biztonságnövelés.

Bővebben

Kilépett a Kickstarter vezére

A Kickstarter vezérigazgatója, Perry Chen nyílt levelet adott közzé a vállalat blogján arról, hogy visszalép a CEO szerepéből. Az ügyvezető a világ egyik legnépszerűbb közösségi finanszírozási oldalát 2009-ben indította el két alapítótársával, Yancey Stricklerrel és Charles Adlerrel.

Bővebben

Ezekről a fiatal magyar kutatókról még hallani fogunk

Innovatív építészeti modellektől a gyerekkori elhízás problémáján át a növényi alapú, lebomló műanyagig, számtalan izgalmas tudományos kutatás került főszerepbe a SCIndikátor 2019 tudománykommunikációs program döntőjén. A látványos science show keretében 13 fiatal kutató mutatkozott be, akikről még hallani fogunk a következő években.

Bővebben

Mi oldja fel az álhírek problémáját?

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl. A tematikus héten az uniós tagállamok az álhírek felismerését is segítő médiaértés jelentőségére hívják fel a figyelmet.

Bővebben

A Toyota feladta a leckét Elon Musknak

A Toyota zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás teherautók fejlesztését célzó Portal projektje újabb mérföldkőhöz érkezett. Bemutatták ugyanis  a hidrogén-üzemanyagcellás teherautó-prototípusának első példányát. Ezzel feladták a leckét a Tesla vezér Elon Musknak, aki korábban szójátékkal élve bolond celláknak nevezte az üzemanyagcellákat (fuel cell – üzemanyagcella, fool cell – bolond cella).

Bővebben

Zsarolóvírusokat és szerverhozzáféréseket is árulnak a webes feketepiacon

A kiberbűnözés 3 billió dolláros kiadást jelentett világszerte 2015-ben, és az előrejelzések szerint ez az összeg 2021-re 6 billióra emelkedik. A kiadások alatt az incidensek utáni összes költséget értjük.  Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy milyen szolgáltatások érhetők el a dark weben, és ezek mekkora kiadást jelentenek a kiberbűnözők számára.

Bővebben

Startupot allapított az Aranyélet és a Válótársak sztárja

Egy zárt Facebook csoport jól bevált működésén felbuzdulva alapította meg startupját Lengyel Tamás és Gosztonyi Csaba. A Szabadszínész egy digitális castingplatform, egy szakmai piactér, amely a munkavállalókat és a munkáltatókat egymás számára láthatóvá teszi, részrehajlástól mentesen – függetlenül a kapcsolati rendszertől és a földrajzi elhelyezkedéstől.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások