Hirdetés

Elon Musk újabban az építőiparban is innoválna

Elon Musk az űrkutatásban és az autógyártásban szokott általában nagy port kavarni, de néha másba is beleüti az orrát. Ezúttal az építőiparban kíván innoválni a techceleb: miután 2016 októberében bemutatta a tetőcserepet, ami az otthonok áramellátásáról gondoskodik, most téglát akar gyártani.

Ezúttal azonban nem egy high-tech téglára kell gondolni, csupán egy „sima” téglára, az ötlet azonban sokkal logikusabb annál, mint amilyennek elsőre hangzik. Musk nemrég a The Boring Company egyik rendezvényén beszélt arról, hogy az alagútásás során kitermelt talajjal kezdeni kellene valamit.

Az elképzelése szerint extrém magas nyomás és némi cement segítségével téglává préselnék a kitermelt földet, amit darabonként 10 centért, vagyis nagyjából 27 forintért árulnának. Musk szerint ezek minőségre sokkal jobbak lesznek, mint a jelenlegi salak blokktéglák.

Az ötlete egyébként nem újkeletű, egy hónapja már egy Twitter-bejegyzésben megírta, hogy a LEGO-kockákhoz hasonló téglákat akar készíteni.

Forrás: HVG

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben