Elindult a magyar gardrób megosztó applikáció

A piacvezető Poshmark, és az európai előd a litván Vinted után végre itthon is elindult a használtruhákra specializálódott alkalmazás. A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével, valamint kis butikok és feltörekvő divattervezők támogatásával felvegye a harcot a fast fashion negatív hatásaival szemben. 

„Globális missziónk a környezetvédelem mellett a divatvilág ösztönzése a tudatosságra. Egy hatékony és jól működő körforgást szeretnénk beindítani, ami egyszerre szórakoztató, játékos, mégis hasznos a résztvevőknek” – mesélte Molnár Nini, az alkalmazás egyik megalkotója.

A LiveRobe egy divat fókuszú, közösségi média alapú e-commerce piactér, ahol bárki létrehozhat egy önálló mini webshopot, ahova feltöltheti már megunt, vagy sose hordott darabjait. A feltöltött, igényesen megkomponált outfit képek inspirációs alapot nyújtanak, így az érdeklődő kontextusba helyezve tud válogatni az eladó termékek között.

Az inspirációs felületre feltöltött outfit fotókon kombinálhatók a nem eladó és eladó termékek, amik különböző színnel vannak kiemelve a kép alatt – az eladó termékeket zölddel, a nem eladó termékeket szürkével jelöli az app. Ezzel könnyedén inspirálhatják egymást a felhasználók, hogy el tudják képzelni, hogy az adott terméket, hogyan érdemes hordani. Az életérzés és a szituáció bemutatása, melyet a termék viselésekor élünk meg fontos tényező lehet a sikeres LiveRobe webshop és profil felépítésénél. Az eladónak megjelölt termékek automatikusan bekerülnek az online webshopba, a nem eladó termékek pedig az online ruhatárba. Ezt a feltöltő utólag is módosítani tudja egy egyszerű „on sale” gomb ki- és bekapcsolásával, ami igazán felhasználóbaráttá teszi a készlet és a webshop kezelését.

„A fast fashion világában rengeteg kidobott – gyakran még tökéletes állapotban lévő – ruha egyre nagyobb környezeti károkat okoz a bolygónknak, így a LiveRobe ideális lehet azoknak a tudatos vásárlóknak, akik szeretnének hozzájárulni egy fenntarthatóbb világhoz. A nagy ruhatárral rendelkező stíluskirálynők pedig egyszerűen szabadíthatnak fel helyet a gardróbjukban” – mondta Angyal Ivett, az alkalmazás ötletgazdája, aki azt is hozzátette, hogy az alkalmazás tökéletes lehet feltörekvő dizájnereknek és kisebb butikoknak is, akik szeretnék egyszerűen elérni a célcsoportjukat.

A LiveRobe már ingyenesen letölthető iOS és Android készülékekre. A LiveRobe készítői is kifejezetten ösztönzik arra a felhasználókat, hogy hangot adjanak véleményüknek. Az elkövetkező időszakban beérkező visszajelzések alapján fejlesztik tovább az alkalmazást.

A Google is támogatja majd a kiválasztott startupokat

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

Bővebben

Nagyot gurított a magyar startup Londonban

Múlt hétvégén tartották Londonban az európai régió legmeghatározóbb közösségi média szereplőinek konferenciáját, a VidCon Londont, ahol influencerek, tartalomgyártók és márkák találkoztak, hogy szakmai beszélgetésekben vitassák meg a közösségi platformok és az influencer marketing aktuális trendjeit. Az eseményen egyedüli magyar cégként a Post for Rent is szerepelt két előadóval, valamint a   hivatalos Vidcon Featured Creator VIP Afterparty szervezésében is részt vett partnereivel: a világ legnagyobb MCN ügynökségeként jegyzett BroadBandTV-vel és a talent managementben tapasztalt The Hello Grouppal.

Bővebben

Így néz ki Elon Musk luxusotthona – és most eladó!

Elon Musk még volt feleségével, a modell Talulah Riley-vel 2014-ben vásárolta a 280 négyzetméteres lakterületű ingatlant a Los Angelestől 15 kilométerre fekvő Brentwoodban, akkor 3,69 millió dollár fizettek érte, most viszont 4,5 millióért hirdették meg, azaz kábé 1,26 milliárd forintért.

Bővebben

Az USA-ból és a skandináv országokból is Magyarországra jönnének

Február 18-án a tavalyi évhez hasonló jelentős nemzetközi érdeklődés mellett lezárult a jelentkezés a Design Terminal tavaszi Mentorprogramjára. 2019 első szemeszterére 174 pályázat érkezett a világ 30 országából, 6 kontinensről.  A nemzetközi érdeklődést jól mutatja, hogy olyan startup ökoszisztémákból is számos jelentkezés érkezett, mint az USA, Észtország, Dánia, Svédország vagy az Egyesült Királyság, de India, Kína, az Egyesült Arab Emírségek és Nigéria startupperei is szívesen költöznének Budapestre. 

Bővebben

Elképesztő forgalmat bonyolít az e-sport hazánkban is

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Bővebben

Óriasi lehetőségek kapujában a Microsoft

Rendkívül jól pozícionálta magát a Microsoft a felhőalapú szolgáltatásokban és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségek kiaknázásra, ugyanis vállalatok számára nyújtott platformjai segítségével rendkívül hatékonyan képes biztosítani a cégeknek az ehhez szükséges infrastruktúrát. Ennek köszönhetően sikerült elmozdulnia a cégnek a Windows operációs rendszerre és az Office szoftvercsomagra épülő bevételszerkezettől egy sokkal diverzifikáltabb irányba, ahol kulcsfontosságú szegmensek akár 50%-kal is képesek növekedni éves alapon.

Bővebben

Visszafogott optimizmus jellemző a pénzügyi igazgatókra

Csökkent a közép-európai régióban a pénzügyi igazgatók optimizmusa egy év alatt, de összességében még mindig bizakodóan tekintenek a jövőbe. A Deloitte friss felmérése szerint a magyar pénzügyi vezetők közül a legtöbben 2,6 és 3,5 százalék közötti GDP-növekedéssel számolnak és kevésbé tartanak a gazdasági bizonytalanságoktól, mint régiós társaik.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások