Hirdetés

Elindult a magyar gardrób megosztó applikáció

A piacvezető Poshmark, és az európai előd a litván Vinted után végre itthon is elindult a használtruhákra specializálódott alkalmazás. A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével, valamint kis butikok és feltörekvő divattervezők támogatásával felvegye a harcot a fast fashion negatív hatásaival szemben. 

Hirdetés

„Globális missziónk a környezetvédelem mellett a divatvilág ösztönzése a tudatosságra. Egy hatékony és jól működő körforgást szeretnénk beindítani, ami egyszerre szórakoztató, játékos, mégis hasznos a résztvevőknek” – mesélte Molnár Nini, az alkalmazás egyik megalkotója.

A LiveRobe egy divat fókuszú, közösségi média alapú e-commerce piactér, ahol bárki létrehozhat egy önálló mini webshopot, ahova feltöltheti már megunt, vagy sose hordott darabjait. A feltöltött, igényesen megkomponált outfit képek inspirációs alapot nyújtanak, így az érdeklődő kontextusba helyezve tud válogatni az eladó termékek között.

Az inspirációs felületre feltöltött outfit fotókon kombinálhatók a nem eladó és eladó termékek, amik különböző színnel vannak kiemelve a kép alatt – az eladó termékeket zölddel, a nem eladó termékeket szürkével jelöli az app. Ezzel könnyedén inspirálhatják egymást a felhasználók, hogy el tudják képzelni, hogy az adott terméket, hogyan érdemes hordani. Az életérzés és a szituáció bemutatása, melyet a termék viselésekor élünk meg fontos tényező lehet a sikeres LiveRobe webshop és profil felépítésénél. Az eladónak megjelölt termékek automatikusan bekerülnek az online webshopba, a nem eladó termékek pedig az online ruhatárba. Ezt a feltöltő utólag is módosítani tudja egy egyszerű „on sale” gomb ki- és bekapcsolásával, ami igazán felhasználóbaráttá teszi a készlet és a webshop kezelését.

„A fast fashion világában rengeteg kidobott – gyakran még tökéletes állapotban lévő – ruha egyre nagyobb környezeti károkat okoz a bolygónknak, így a LiveRobe ideális lehet azoknak a tudatos vásárlóknak, akik szeretnének hozzájárulni egy fenntarthatóbb világhoz. A nagy ruhatárral rendelkező stíluskirálynők pedig egyszerűen szabadíthatnak fel helyet a gardróbjukban” – mondta Angyal Ivett, az alkalmazás ötletgazdája, aki azt is hozzátette, hogy az alkalmazás tökéletes lehet feltörekvő dizájnereknek és kisebb butikoknak is, akik szeretnék egyszerűen elérni a célcsoportjukat.

A LiveRobe már ingyenesen letölthető iOS és Android készülékekre. A LiveRobe készítői is kifejezetten ösztönzik arra a felhasználókat, hogy hangot adjanak véleményüknek. Az elkövetkező időszakban beérkező visszajelzések alapján fejlesztik tovább az alkalmazást.

Hirdetés

Innovációs ötletverseny a vízválság megelőzéséért

Aquathon címmel indít nemzetközi innovációs ötletversenyt a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány és a Design Terminal. A versenyre 2020. március 1-ig várjuk azoknak a startupoknak, egyetemi-, főiskolai hallgatóknak és pályakezdőknek a jelentkezését, akik a nemzetközi piacon is értékesíthető megoldást kínálnak a felelős vízhasználat széleskörű elterjesztéséért.

Bővebben
Hirdetés

Ígéretes portfólióval készül tőzsdére az OXO

OXO Technologies Holding néven új ernyőcéget alapított az OXO csoport, melyben befektetéseit egységes portfólióba rendezte. A vállalat ezzel a nyilvános piacot célozza meg, így egy jól működő angolszász mintát honosít, amelyhez hasonló még nincs a régióban. Hamarosan pedig magán- és intézményi befektetőknek is felkínálja a befektetés lehetőségét dinamikusan növekvő technológiai portfóliójába.

Bővebben

Ekkora exportbővülésre számítanak a kkv-k

Az exporttevékenységet folytató európai kkv-k több mint fele nagyobb forgalomra, közel harmaduk foglalkoztatás-bővülésre, minden második cég pedig piaci részesedésének növekedésére számít. A magyar kkv-k ennél valamivel visszafogottabb várakozásokkal bírnak – jelezte a kkv-k exportfejlesztését szolgáló Enterprise Europe Network (EEN).

Bővebben

Válságban a rolleres startup?

Kivonul 12 városból a jellegzetes zöld színű elektromos rollerekkel közösségi mobilitási szolgáltatást adó Lime. Az amerikai alapítású, rekordgyorsasággal globálissá fejlődött startup emellett alkalmazottai 14 százalékának elbocsátására kényszerül. De nem csak a Budapesten is megtalálható szolgáltatásnak döcögött az üzlete, van még egy sor rolleres startup, amelynek megtört a lendülete.

Bővebben

Globális startup hálózat tevékenykedik Budapesten

Előző év novemberében indult útjára a Startup Grind Budapest, ami a nemzetközi Startup Grind vállalkozói és startup közösség hazai szekciója. A Startup Grind közösség és a hozzá kapcsolódó eseménysorozat azzal a céllal jött létre 2010-ben, hogy a helyi közösségek megoszthassák egymással a problémáikat, kérdéseiket, és így egyfajta nyitott platformot nyújtson a hasonlóan gondolkodó vállalatok, cégek és startupok számára.

Bővebben

Jobban teljesít az iskolában, akinek naponta olvasnak mesét

Sikeres évet zárt az iskolákkal is együttműködő Bookr Kids magyar könyvstartup és a tavalyi 1 milliós könyvletöltés az idén szeretné megduplázni. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures portfólió cégének tavalyi eredménye az is, hogy magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal: 1000 diák próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások