Hirdetés

Életmódközpontot nyitott az egyik Cápa

A modern városi látványosságokat és a természetközeliséget ötvöző BudaPart városnegyed központjában nyitotta meg kapuit az első Vízangyal Health & Beauty Center. Az életmódközpont Szentkirályi ásványvíz alapú Vízangyal termékekkel, különféle kezelésekkel és exkluzív kávézóval várja a szépülni és pihenni vágyókat.

A Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente a tavalyi évben tört be a szépségápolási piacra a Szentkirályi ásványvíz alapú Vízangyal kozmetikai termékcsaládjával. Az egészségtudatos és kiegyensúlyozott életmód népszerűsítésének következő lépéseként az üzletember elindította a Vízangyal Health & Beauty franchise rendszert, amelynek első életmódközpontja idén márciusban nyílt meg a BudaPart városnegyedben. A vendégek testi és lelki feltöltődését, valamint külső-belső hidratálását szolgáló létesítmény kozmetikai kezeléseknek, pilates- és jógaóráknak, bemutatóteremnek, valamint egy Beauty Cafénak is otthont ad. Az ásványvíz alapú kezelések és termékek hazai és nemzetközi szinten is egyedülállóak, így a tervek szerint a franchise nem csak magyar, de külföldi nagyvárosokban, elsőként már idén Dubaiban is megjelenik majd.

„A természettől kapott szépséget csak a természet erejével őrizhetjük meg, a Szentkirályi pedig olyan egyedülálló összetételű természeti kincs, amely a Vízangyal termékek tökéletes alapanyagául szolgál. Büszke vagyok rá, hogy a Vízangyal Health & Beauty Center egy igazi családbarát hely lett, ahol prémium szolgáltatásokkal várjuk látogatóinkat, és feltöltődést kínálunk minden korosztálynak” – mondta Balogh Levente, a Vízangyal tulajdonosa.

A belső hidratálás már a Vízangyal Health & Beauty szalon előterében elkezdődik, hiszen a Beauty Café vendégei kollagénes kávékülönlegességeket és hialuronnal dúsított limonádékat is fogyaszthatnak. A szalon bemutatótermében tapasztalt szakemberek ismertetik meg a látogatókat a professzionális és kereskedelmi Vízangyal termékekkel, akik a kozmetikai kezelések mellett spa manikűrrel és pedikűrrel, valamint életmódtanácsadással is várják az érdeklődőket. A Szentkirályi ásványvíz csomagolásának három színe a különböző funkcióikat szimbolizálva jelenik meg az életmódközpontban: a rózsaszín terem a relax testkezelő kabin, a kék az avatar arckezelő szoba, a zöld pedig a fitt terem, ahol privát jóga- és pilates foglalkozások teszik teljessé a holisztikus kezelést.

A Vízangyal kozmetikumok allergénmentes illatanyagokkal és vegán összetevőkkel teremtik meg a természetesség érzését. A testápolók, kézkrémek, tusfürdők és szappanok ásványianyag-tartalmuk mellett urea, valamint shea vaj segítségével gondoskodnak a bőr hidratálásáról és regenerálódásáról. A márka fenntarthatósági törekvéseivel összhangban a testápolók és kézkrémek 50%-ban újrahasznosított csomagolással, a tusfürdők és szappanok pedig újrahasznosítható csomagolással kerülnek a boltok polcaira.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben