Hirdetés

Egyszerűbb fizetési folyamatokkal jön az Amazon

A Mastercard MDES (Mastercard Digital Enablement Service) technológiájának köszönhetően egyre ritkábban kell manuálisan frissíteni a kártyaadatokat, így a vásárlás kényelmesebbé, a fizetési folyamatok pedig egyszerűbbé válnak.

Hirdetés

A tokenizáció eddig főleg az olyan mobilfizetési megoldásokból volt ismert, mint az Apple Pay vagy a magyar banki mobiltárcák. A Mastercard ezen megoldását vezeti be most az Amazon 12 országban (Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Európában). A tokenizáció során az elsődleges kártyaszámot (PAN) egy alternatív kártyaszámmal vagy tokennel helyettesítik, melyet a felhasználható online vásárlások során használhat azoknál a kereskedőknél, akik ezt a szolgáltatást igényelték. Az Amazon 2020-ban kezdi használni a Mastercard tokeneket a tranzakciós folyamatok során, így biztosítva az egyszerűbb online vásárlást.

Magyarországon a legtöbb felhasználó a bolti mobilfizetések kapcsán ismeri és használja a Mastercard MDES megoldását, így amikor mobiltárcájával fizet, a tranzakcióban nem a fizikai kártya adatai vesznek részt, hanem az ezeket helyettesítő virtuális tokenek. A mobilfizetés mellett egyre több fogyasztó menti el kártyaadatait különböző weboldalakon is, ezzel hozzájárulva az e-kereskedelem növekedéséhez. Az Amazon mellett többek között az Etsy, a Stripe és a T-Mobile is a Mastercard tokenizációs technológiáját használja annak érdekében, hogy a fogyasztók kártya adatai mindig naprakészek legyenek. A fizikai kártyákkal ellentétben ugyanis a tokenek nem évülnek el, így amikor a fogyasztók új fizikai kártyát kapnak, nem kell újra megadniuk az oldalon az adatokat, azok automatikusan frissülnek.

Ez a technológia vizuálisan is a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítja, hiszen a felhasználók a fizikai kártyájuk képét látják, így erősödik bizalmuk a preferált fizetési módszerben és nagyobb valószínűséggel fejezik be a vásárlási folyamatot. A Mastercard és a Kantar kutatása szerint a kártyatulajdonosok 80% -a véglegesíti a vásárlást, ha az adott kártyáról egy képet is látnak1.

A COVID-19 világjárvány felgyorsította a digitális fizetésre történő átállást, így minden eddiginél fontosabb az e-kereskedelmi platformok számára, hogy a fizetés a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb legyen. A Mastercard Digital Enablement Service (MDES) megalapozza a zökkenőmentes vásárlást, megszünteti a kártyainformációk kezeléséből adódó frusztrációt és csökkenti annak esélyét, hogy a felhasználó megszakítsa a vásárlást.

Az MDES több mint 2600 kibocsátóval és 1200 token igénylővel 93 országban van jelen. Az Amazonhoz hasonló globális szereplők bevonásával a kártyaadatok tokenizációja is felgyorsul és egyre szélesebb körben válik elterjedté. Az Amazon az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Mexikóban, Hollandiában, Spanyolországban, Törökországban és az Egyesült Arab Emírségekben alkalmazza először a Mastercard technológiai megoldását.

Hirdetés

Nemzetközi díjat nyert a magyar edutech startup

A Xeropan idén nyáron elnyerte az egyik legnevesebb, oktatóprogramokat bíráló szervezet, az amerikai Tech Breakthrough szerint a világ legjobb “Learning Relationship Management”, avagy Interaktív Tanulást Támogató rendszere díjat. Kategóriájában egyedüliként olyan cégek mellett győzedelmeskedett, mint a Lenovo, Busuu és Discovery Education.

Bővebben
Hirdetés

Trump rábólintott a Microsoft TikTok terveire

Trump megbeszélte a TikTok felvásárlásának részleteit Nadellával, és kijelentette, hogy nem bánja, sőt, jóvá is hagyja, ha a Microsoft amerikai szoftvergyártó óriásvállalat felvásárolja azt. Ugyanakkor hozzátette, hogy ha szeptember 15-ig nem jön létre megállapodás a vásárlásról, akkor a TikTokot betiltja az Egyesült Államok területén.

Bővebben

Nem elég a kreativitás a sikeres vállalkozás elindításához

Elhivatottak és kreatívak – többek között ebben erősek a Cápák között műsorba jelentkezett vállalkozások saját elmondásuk szerint, emellett bíznak termékük piaci sikerében, és a megfelelő csapat összeállításával is jól boldogulnak. Mindez azonban még kevés egy cég sikeres működtetéséhez és fejlesztéséhez. A K&H ezért a „Cápák között” versenyzők tapasztalatai alapján megmutatja azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.

Bővebben

Online fogadóórát tart a Szabadszínész

A televízióból jól ismert Lengyel Tamás színész és Gosztonyi Csaba reklámszakember által alapított startup, a Szabadszínész azért jött létre, hogy minél több színésznek legyen lehetősége szórakoztató vagy művészeti produkciókban szerepet vállalni. Az utóbbi időben egyre népszerűbbek, s most az érdeklődők számára online fogadóórát tartanak.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások