Egyre nagyobb jelentősége lesz a podcast-oknak

Ettől az évtől kezdve a Spotify még nagyobb figyelmet szeretne fordítani a podcast műfajra – jelentette be Courtney Holt, a Spotify Studios igazgatója a CES-en. A következő évben azt tűzte ki célul, hogy bővítse a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.

Holt szerint első lépésként a cég biztosította, hogy sok minőségi tartalmat előállító és egyedi podcaster jelenjen meg a platformon, majd olyan eszközöket dolgozott ki, amellyel a felhasználóknak szokásukká válik a hanganyagokat hallgatni a szolgáltatásban. Az igazgató szerint a podcastok “nagyon jól működnek” a streaming megoldásban, azaz eddig is hozták a várt közönséget.

A Spotify azt tapasztalta, hogy ha egy hallgató egy podcast miatt érkezik a platformra, akkor a műsor meghallgatása után is aktív marad a szolgáltatásban – akár más podcastok vagy a zenehallgatás miatt ott marad. 

Emiatt fektetnek most bele még többet. A Spotify éppen ezért másképp szeretné megközelíteni a podcastokat, és az előadókat kifejezetten házon belül foglalkoztatná vagy legalábbis exkluzív szerződéseket kötne, hogy a tartalmak ne jelenhessenek meg a konkurens platformokon. Tavaly például a cég a kizárólagos szerződést kötött Joe Buddennel, akinek podcastja a hip-hop és rap kultúrába ad betekintés a hallgatóknak. Ezúttal pedig a CES-en kiderült, hogy tavasztól “Unbothered” címmel újabb exkluzív műsor indul, amelyben neves sportolókat, zenészeket, politikusokat lát majd vendégül Jemele Hill újságíró.

A Spotify a következő időszakban még tovább szeretné majd bővíteni a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.  Ezek között a zenei paletta esetében megszokott ajánlós funkciót is fejlesztik. Ugyanakkor arra készülnek, hogy a hirdetőknek is még nagyobb teret adnak, és lehetőségük lesz a podcasten belül releváns hirdetéseket vásárolni.

Forrás: Techcrunch, HWSW | Kép: Pexels

Minden vállalaton belüli kommunikációs bakit kiküszöböl a Talk-A-Bot új terméke

Március 20-án került megrendezésre a budapesti Microsoft irodában az a nagyszabású workshop, amely a digitalizáció különböző szegmenseit vette górcső alá. Az előadások olyan kulcstémák köré szerveződtek, mint az iparban megjelenő mesterséges intelligencia, hatékonyságnövelés, automatizáció és a biztonságnövelés.

Bővebben

Kilépett a Kickstarter vezére

A Kickstarter vezérigazgatója, Perry Chen nyílt levelet adott közzé a vállalat blogján arról, hogy visszalép a CEO szerepéből. Az ügyvezető a világ egyik legnépszerűbb közösségi finanszírozási oldalát 2009-ben indította el két alapítótársával, Yancey Stricklerrel és Charles Adlerrel.

Bővebben

Ezekről a fiatal magyar kutatókról még hallani fogunk

Innovatív építészeti modellektől a gyerekkori elhízás problémáján át a növényi alapú, lebomló műanyagig, számtalan izgalmas tudományos kutatás került főszerepbe a SCIndikátor 2019 tudománykommunikációs program döntőjén. A látványos science show keretében 13 fiatal kutató mutatkozott be, akikről még hallani fogunk a következő években.

Bővebben

Mi oldja fel az álhírek problémáját?

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fiataloknak szóló infografikákat, és ezekhez is kapcsolódó, iskolai használatra alkalmas óraterveket állított össze az álhírekről, és felnőtt olvasókra számító, támogatott online cikkeket ajánl. A tematikus héten az uniós tagállamok az álhírek felismerését is segítő médiaértés jelentőségére hívják fel a figyelmet.

Bővebben

A Toyota feladta a leckét Elon Musknak

A Toyota zöld, melléktermékként tiszta vizet kibocsátó hidrogén üzemanyagcellás teherautók fejlesztését célzó Portal projektje újabb mérföldkőhöz érkezett. Bemutatták ugyanis  a hidrogén-üzemanyagcellás teherautó-prototípusának első példányát. Ezzel feladták a leckét a Tesla vezér Elon Musknak, aki korábban szójátékkal élve bolond celláknak nevezte az üzemanyagcellákat (fuel cell – üzemanyagcella, fool cell – bolond cella).

Bővebben

Zsarolóvírusokat és szerverhozzáféréseket is árulnak a webes feketepiacon

A kiberbűnözés 3 billió dolláros kiadást jelentett világszerte 2015-ben, és az előrejelzések szerint ez az összeg 2021-re 6 billióra emelkedik. A kiadások alatt az incidensek utáni összes költséget értjük.  Az ESET szakemberei összegyűjtötték, hogy milyen szolgáltatások érhetők el a dark weben, és ezek mekkora kiadást jelentenek a kiberbűnözők számára.

Bővebben

Startupot allapított az Aranyélet és a Válótársak sztárja

Egy zárt Facebook csoport jól bevált működésén felbuzdulva alapította meg startupját Lengyel Tamás és Gosztonyi Csaba. A Szabadszínész egy digitális castingplatform, egy szakmai piactér, amely a munkavállalókat és a munkáltatókat egymás számára láthatóvá teszi, részrehajlástól mentesen – függetlenül a kapcsolati rendszertől és a földrajzi elhelyezkedéstől.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások