Egyre nagyobb jelentősége lesz a podcast-oknak

Ettől az évtől kezdve a Spotify még nagyobb figyelmet szeretne fordítani a podcast műfajra – jelentette be Courtney Holt, a Spotify Studios igazgatója a CES-en. A következő évben azt tűzte ki célul, hogy bővítse a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.

Holt szerint első lépésként a cég biztosította, hogy sok minőségi tartalmat előállító és egyedi podcaster jelenjen meg a platformon, majd olyan eszközöket dolgozott ki, amellyel a felhasználóknak szokásukká válik a hanganyagokat hallgatni a szolgáltatásban. Az igazgató szerint a podcastok “nagyon jól működnek” a streaming megoldásban, azaz eddig is hozták a várt közönséget.

A Spotify azt tapasztalta, hogy ha egy hallgató egy podcast miatt érkezik a platformra, akkor a műsor meghallgatása után is aktív marad a szolgáltatásban – akár más podcastok vagy a zenehallgatás miatt ott marad. 

Emiatt fektetnek most bele még többet. A Spotify éppen ezért másképp szeretné megközelíteni a podcastokat, és az előadókat kifejezetten házon belül foglalkoztatná vagy legalábbis exkluzív szerződéseket kötne, hogy a tartalmak ne jelenhessenek meg a konkurens platformokon. Tavaly például a cég a kizárólagos szerződést kötött Joe Buddennel, akinek podcastja a hip-hop és rap kultúrába ad betekintés a hallgatóknak. Ezúttal pedig a CES-en kiderült, hogy tavasztól “Unbothered” címmel újabb exkluzív műsor indul, amelyben neves sportolókat, zenészeket, politikusokat lát majd vendégül Jemele Hill újságíró.

A Spotify a következő időszakban még tovább szeretné majd bővíteni a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.  Ezek között a zenei paletta esetében megszokott ajánlós funkciót is fejlesztik. Ugyanakkor arra készülnek, hogy a hirdetőknek is még nagyobb teret adnak, és lehetőségük lesz a podcasten belül releváns hirdetéseket vásárolni.

Forrás: Techcrunch, HWSW | Kép: Pexels

Családi vállalkozások generációváltását támogatja a Hiventures

Új tőkefinanszírozási programot indít a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) csoport annak érdekében, hogy segítse a generációváltást olyan családi vállalkozások esetében, ahol a családon belüli utódlás nem megoldott, ezért veszélybe kerülhet a működőképesség fenntartása és a cégben felhalmozott értékek megőrzése.

Bővebben

5 egyszerű tipp az adataid biztonságáért

Egy friss kutatása megmutatta, hogy minden ötödik felhasználó személyes adatával éltek már vissza valamilyen formában, így a többségnek már megfordult a fejében az is, hogy törli profilját. Hogy ne ez legyen a megoldás, a Groupama Biztosító szakértője olyan tanácsokat gyűjtött össze, amelyekkel biztonságosabbá tehetjük a közösségi felületek használatát.

Bővebben

A szaktudás mellett a képességek is hangsúlyt kapnak a munkaerőpiacon

A középiskolások több mint egyharmada számára az üzleti pálya az ideális – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem pályaorientációs kutatásából, melyet közel 11 ezer magyar diák körében végeztek. A kutatás során a diákok érdeklődési köreik és attitűdjeik alapján ismerhették meg, hogy az egyetemen oktatott képzési területek közül melyik passzolna hozzájuk leginkább.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások