Hirdetés

Egyre nagyobb jelentősége lesz a podcast-oknak

Ettől az évtől kezdve a Spotify még nagyobb figyelmet szeretne fordítani a podcast műfajra – jelentette be Courtney Holt, a Spotify Studios igazgatója a CES-en. A következő évben azt tűzte ki célul, hogy bővítse a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.

Holt szerint első lépésként a cég biztosította, hogy sok minőségi tartalmat előállító és egyedi podcaster jelenjen meg a platformon, majd olyan eszközöket dolgozott ki, amellyel a felhasználóknak szokásukká válik a hanganyagokat hallgatni a szolgáltatásban. Az igazgató szerint a podcastok „nagyon jól működnek” a streaming megoldásban, azaz eddig is hozták a várt közönséget.

A Spotify azt tapasztalta, hogy ha egy hallgató egy podcast miatt érkezik a platformra, akkor a műsor meghallgatása után is aktív marad a szolgáltatásban – akár más podcastok vagy a zenehallgatás miatt ott marad. 

Emiatt fektetnek most bele még többet. A Spotify éppen ezért másképp szeretné megközelíteni a podcastokat, és az előadókat kifejezetten házon belül foglalkoztatná vagy legalábbis exkluzív szerződéseket kötne, hogy a tartalmak ne jelenhessenek meg a konkurens platformokon. Tavaly például a cég a kizárólagos szerződést kötött Joe Buddennel, akinek podcastja a hip-hop és rap kultúrába ad betekintés a hallgatóknak. Ezúttal pedig a CES-en kiderült, hogy tavasztól „Unbothered” címmel újabb exkluzív műsor indul, amelyben neves sportolókat, zenészeket, politikusokat lát majd vendégül Jemele Hill újságíró.

A Spotify a következő időszakban még tovább szeretné majd bővíteni a podcast-katalógusát, az exkluzív szerződéseken kívül a tartalomaggregáló megoldásán keresztül is.  Ezek között a zenei paletta esetében megszokott ajánlós funkciót is fejlesztik. Ugyanakkor arra készülnek, hogy a hirdetőknek is még nagyobb teret adnak, és lehetőségük lesz a podcasten belül releváns hirdetéseket vásárolni.

Forrás: Techcrunch, HWSW | Kép: Pexels

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben