Hirdetés

Egyre menőbb márka a Huawei

A Huawei az előkelő 48. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. Egyre többen hajtanak a nemrégiben bemutatott modellekre, és számos előnyükkel, valamint kedvező áraikkal lekörözik a konkurens gyártókat. Így nem is csoda, ha a vállalat márkaértéke egy év alatt 20,3 milliárdról 24,9 milliárd dollárra nőtt!

Egy év alatt 22 százalékkal nőtt a Huawei márkaértéke, amivel újabb helyezéssel lépett előre  az idei BrandZ 100 legértékesebb márkát bemutató listáján. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat a technológiai cégek között a 13., a legjobb B2B (Business to Business) márkák között pedig a 10. helyen végzett.

A Huawei A több mint 170 országban jelen levő Huawei termékeit és szolgáltatásait a világ népességének közel egyharmada használja. e és a nemzetközi listákon való egyre jelentősebb helyezései elsősorban az okostelefon és tabletpiacon való erős jelenlétének, illetve a márka folyamatosan növekvő nemzetközi elismertségének köszönhető.

A BrandZ elemzése a vállalat kapcsán kiemelte a 5G technológia területén játszott innovációs szerepét, megemlítve, hogy a Huawei több 5G szabadalommal rendelkezik, mint a versenytársak együttvéve. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 13 kínai brand is szerepel, melyek összesített márkaértéke éves szinten 47 százalékkal nőtt. A kínai cégek előretörését jelzi, hogy a távol-keleti országból származó márkák értékének növekedése idén először haladta meg a listán szereplő amerikai brandekét.

A Huawei az idei évben már egyéb szakmai elismeréseket is magáénak tudhat: május végén a Forbes TOP100-as listájára egyedüli kínai vállalatként került fel 8,4 milliárd dolláros márkaértékkel, amely 2017-hez képest 1,1 milliárd dolláros növekedést jelent, februárban pedig az előkelő 25. helyen végzett a 2018-as Brand Finance Top 500 legértékesebb márkát bemutató rangsorában. Az IDC 2018. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei globális részesedése az okostelefonok piacán a tavalyi 11,7 százalékhoz képest 13,8 százalékra nőtt, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P20 széria pedig minden korábbinál jobb nemzetközi eladási mutatókat produkált.

Két magyar csapat is dobogón végzett az EIT Jumpstarter program döntőjében

A nemzetközi versenyen a vállalatok ESG-stratégiájának fejlesztését segítő VeridianIQ, illetve a kiterjesztett valóságot használó, navigációs alkalmazást fejlesztő ARport is második helyezést ért  el a kategóriájában. Fotóriportunk az Európai Innovációs és Technológiai Intézet startupversenyéről.

Bővebben

Sírhelygondozó platformot kidolgozó csapat nyert az MCC és a Design Terminal inkubátorprogramjában

Az Ötlet Inkubátor program célja, hogy tehetséges fiatalok számára vállalkozásépítési ismereteket, alapvető gazdasági tájékozottságot, üzleti tudást, gyakorlati tapasztalatot és értékes kapcsolati hálót nyújtson.

Bővebben

Ne lokálisan, hanem regionálisan gondolkodjunk, és tegyük közösen sikeressé Közép-Kelet-Európát – mondja a Puzl CowOrKing vezetője

A Puzl CowOrKing novemberben Budapesten nyitotta meg második közösségi irodaházát. Hogyan jutott el ide a bolgár szolgáltató? Miért pont Budapesten kezdik meg a regionális terjeszkedést, és milyen hatást kívánnak gyakorolni az IT- és startup-ökoszisztémára? Erről kérdeztük Thibaut Taittingert a Puzl CEO-ját.

Bővebben

Amerikai piacra segítené az ÓUVC az ütős sportolókat segítő DinkMate startupot

Az ÓUVC-től kapott 100 millió forintos befektetést a DinkMate csapata a pickleball játékosok fejlődését segítő technológiájának fejlesztésére és márkaépítésre is szeretné felhasználni. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a startup a nemzetközi pickleball szövetség hivatalos digitális partnerévé váljon.

Bővebben

Felvásárolta a Quantum Iskolaszövetkezet Balogh Petya HR-cégét

A Quantumra még 2022-ben figyelt fel Balogh Petya a Cápák közöttben, azóta befektetőként és mentorként is segítette a csapatot. Most a Quantum kis halból üzlettárssá válik, a cél pedig létrehozni az ország legversenyképesebb HR-szolgáltatását.

Bővebben

Think regionally, not locally, and make Central and Eastern Europe successful together – says the head of Puzl CowOrKing

In November, Puzl CowOrKing opened its second community office building in Budapest. How did the Bulgarian operator get here? Why start their regional expansion in Budapest and what impact do they want to have on the IT and startup ecosystem? We asked Puzl CEO Thibaut Taitinger about these questions.

Bővebben

A fogyatékkal élőket segítő megoldásokkal nyertek nemzetközi versenyt magyarok

Az EyeRider csapatának győztes applikációja kizárólag a telefonba beépített érzékelőket használja arra, hogy a látássérültek még a nehezebb terepeken is tudjanak tájékozódni. Emellett lebénult és mozgássérülteket segítő magyar megoldások is értek el helyezést a 2024. évi CYBATHLON versenyen.

Bővebben