Hirdetés

Egyre menőbb élmény a távolsági buszozás

A FlixBus az első európai távolsági buszszolgáltató, ami bevezette a Google Pay fizetési rendszerét Android alkalmazásában. A felhasználók digitális pénztárcájukkal gyorsabban és magabiztosabban vásárolhatnak jegyeket.

A Google Pay egy e-kereskedelmi fizetési rendszer és digitális pénztárca, ami lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizessenek alkalmazásokon belül és weboldalakon. A FlixBus ügyfelei a fizetés során egy Google Pay ikont látnak majd a lehetőségek között, így mostantól a fizetési adatok Google fiókban történő mentése után néhány kattintás is elég lesz a jegyvásárláshoz.

Digitális megoldások a kiváló felhasználói élmény érdekében

A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát. 2018 áprilisában a FlixBus lett az első távolsági buszszolgáltató, amit a Google Asszisztens integrált. A Google Pay szolgáltatásával a FlixBus alkalmazásban még egyszerűbb lesz a jegyvásárlás.

„Örülünk, hogy az alkalmazáshoz adott innovatív digitális funkciókkal a lehető legjobb utazási élményt biztosíthatjuk a felhasználóinknak.”

– tette hozzá Daniel Krauss, a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója. „A Google Pay-jel ügyfeleink a FlixBus alkalmazásán belül a leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásokat foglalhatják le. Az utasok adatait kétfaktoros hitelesítés védi a fizetés előtt.”

A funkció jelenleg az USA-ban, az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában, Németországban, Lengyelországban és Spanyolországban érhető el.

Biás Csongor: Nyitott kapukat döngetünk az Európai Bizottságnál a startupok páneurópai szabályozásáról

Amivel az EU döntéshozói a leginkább segíthetnék az európai startupszcénát, az egy ökoszisztémára szabott, páneurópai jogi entitás megteremtése lenne – na meg az, ha a megvalósításra is odafigyelne az EU. Hol áll most az ezt a szabályozást a zászlajára tűző EU Inc kezdeményezés, és kiket kell még meggyőzni ennek fontosságáról? Többek között erről kérdeztük Biás

Bővebben

Marketingesek, szemetek a STRT-ra vessétek!

Azt tapasztalom a hazai ökoszisztémában, hogy a szereplők döntő többsége önmagáról zeng dicshimnuszt, ha elér valamit, miközben a probléma, amit megold, olcsó díszletté silányul. Balogh Petyáék viszont pont fordított logika mentén gondolkodnak a PR-ról és a marketingről.

Bővebben

Balogh Petya: Amerika lábon lőtte magát a vámháborúval, és ebből az európai startupszektor rengeteget profitálhat

A STRT vezérigazgatója szerint a Donald Trump vezette USA pont azt az előnyét építi le a vámpolitikájával, ami őt a világ legerősebb gazdaságává tette. Ez lehetőséget teremt nemcsak arra, hogy az európai cégek a kihulló szereplők helyébe lépjenek, hanem arra is, hogy az EU nagy lépéseket tegyen a digitális és innovációs függetlenedés útján. A Startup

Bővebben

Randizz a leendő befektetőddel a NAK TechLab eseményén!

Az agrár startupok rapid randikon beszélgethetnek a hazai társaságok képviselőivel, azonnali visszajelzéseket kaphatnak egyszerre több kockázatitőke-befektetőtől, és akár a soron következő befektetési körükhöz vezető lépéseket tehetnek. Jelentkezési határidő: április 27.

Bővebben