Hirdetés

Egy ötlet is érhet 150 ezer eurót a Brain Bar versenyén

A Brain Bar startupversenye, a BlastOff! célja, hogy a most induló közép-európai vállalkozásoknak lehetőséget biztosítson a bemutatkozásra, és utat építsen nekik a piaci sikerhez.

Hirdetés

Jónás László, a Design Terminal üzletfejlesztési vezetője, a BlastOff! zsűritagja elmondta: ,,A jelentkezők egyedülálló lehetőséget kapnak arra, hogy bemutatkozzanak a Brain Bar színpadán, olyan, a nemzetközi startup életben megkerülhetetlen szereplők előtt, mint Martin Olczyk, a Techstar ügyvezető igazgatója.”

“Ilyen lehetőség kevesek előtt adódik, főként úgy, hogy ötlet fázisban lévő startupokat, csapatokat is várunk a 150 ezer eurós befektetés lehetőségével. A Techstar nemzetközi hálózatában több mint 1700 cég szerepel, a piaci értékük meghaladja a 19 milliárd dollárt.”

A versenyre május 12-ig lehet jelentkezni a Brain Bar honlapján a jelentkezési lap kitöltésével és egy rövid, angol nyelvű bemutatkozással. A második fordulóba jutó versenyzők videóinterjúkban mesélhetnek az előzsűrinek vállalkozásaikról, a legjobbak pedig élőben csaphatnak össze a Brain Bar jövőfesztivál első napján, május 30-án a Corvinus Egyetemen.

Jelentkezés: brainbar.com/blastoff

Hirdetés

Külföldi piacra lép a Frontira

A koronavírus adta meg a végső lendületet a Frontirának: a hazai alapítású digitális tanácsadó cég a megnövekedett keresletnek köszönhetően egyesül a berlini székhelyű LHBS-sel. A tranzakció zárulta után létrejövő nemzetközi cégcsoport tovább viszi a budapesti alapítású vállalat nevét, és együttesen olyan márkákkal fémjelzett ügyfélkör online megoldásait teszik felhasználóbarátabbá, mint a Lufthansa, Mastercard, Mercedes-Benz vagy Red Bull.

Bővebben

Covid-álló digitális megoldások nagyvállalatoknak – számlák és szerződések online és egyszerűen

Az MFB csoporthoz tartozó Hiventures két portfolió cége, az SDSYS és a TrustChain összeállt, hogy közösen nyújtsanak megoldást a vállalati dokumentumok – legyenek azok szerződések, számlák vagy teljesítési igazolások – digitális feldolgozására. Együttműködésük alapja, hogy mindketten digitális megoldásokat nyújtanak, így mostantól a vállalati dokumentumok egy platformon keresztül lesznek elérhetők egy gyorsan bevezethető, egylépcsős fejlesztés keretén belül.

Bővebben
Hirdetés

Őszintén a Szilícium-völgyből: idén is jön az Untold Stories Budapest

Nyitott és ingyenes lesz idén az Untold Stories Budapest, mely immár második alkalommal hozza el a startup szcéna iránt érdeklődők számára a Silicon Valley nagyágyúit. 2020. november 9-én és 10-én kendőzetlenül, őszintén beszélnek az alapítók és kulcsszereplők a nemzetközi sikersztorik mögötti történésekről, nehézségekről.

Bővebben

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben

A koronavírus újraírta a játékszabályokat az üzleti életben is: megváltoztak a működési körülmények, kiélezettebb lett az ügyfelekért folytatott versengés, miközben sok területen a hirtelen gazdasági visszaesés miatt szűkülnek a források. A pandémia megmutatta, hogy ebben az új helyzetben a digitalizáció már nem cél, hanem sokaknak az egyetlen eszköz lehet a túlélésre. Az IBM szerint a vállalatoknak nem újraindítani kell magukat, hanem újragondolni a működésüket. Ehhez ad támpontokat október 27-én az IBM a Think Digital Summit online konferencia, amelyen ingyenesen lehet részt venni.

Bővebben

A vállalatvezetők többsége önáltató a cég belső kommunikáció kapcsán

Az idei Covid-19 járvány okozta gazdasági problémák ellenére a hazai vállalatvezetők zöme még mindig nem invesztál eleget a belső kommunikáció mérésébe és digitális fejlesztésébe. A 2020-as koronavírus járvány idejére eső, a Kopint-Tárki Konjunktúrakutató Intézet és a Talk-A-Bot közös felsővezetői kutatása szerint a hazai cégvezetők mindössze 30%-a nyitott a munkavállalókkal kapcsolatos kommunikáció digitalizációjára, a többség szerint a vezetői üzenetek torzítás nélkül, rendben eljutnak a fizikai dolgozókhoz is – kivéve persze, ha azok szabadságon, táppénzen, vagy pihenőnapon vannak. A kutatás szerint az intenzívebb vezetői kommunikációt tapasztaló irodai alkalmazottak sokkal elégedettebbek a céges belső kommunikációval, mint a nem irodai dolgozók.

Bővebben

Kreativitás, bátorság és kitartás: ezek nélkülözhetetlenek egy startup indításához

Erős jövőképpel, magabiztos digitális tudással rendelkeznek a hazai fiatalok, a legtöbben saját vállalkozásban vagy cégvezetőként dolgoznának – derült ki a Hiventures reprezentatív felméréséből. A legtöbben szívesen dolgoznának startupban, a fiatalok fele szívesen indítana is ilyen céget, ehhez azonban bátorság, kreativitás és kitartás kell. A vállalkozó kedvű fiataloknak november 12-én a Hiventures szervezésében megrendezésére kerülő 4.  Regional Startup and Innovation Day-en lesz lehetőségük inspirálódni, a rendezvény – a koronavírus járványra tekintettel – idén egy rendhagyó, több digitális kreatív technológiát ötvöző, páratlan esemény lesz.

Bővebben

Sosem éreztük még olyan személyesnek a kiberbiztonságot, mint a járványban

Az egészségünket károsító kórokozók mellett 2020-ban talán a legfenyegetőbb veszélyt az adatszivárgások és más kiberbiztonságot érintő incidensek okozzák. A járvány alatt a legtöbben megtapasztalhattuk, hogy az adataink és az információink biztonsága személyes ügy. Ebben a vészterhes időben pedig talán még jelentősebb szerepe van az olyan szakmai rendezvényeknek, mint a tizenhatodik alkalommal megrendezésre kerülő Informatikai Biztonság Napja konferenciának.

Bővebben

A kízis által leginkább sújtott iparágban indult el a magyar startup

A koronavírus által leginkább sújtott iparágban, a turizmusban indult új magyar startup Everguest néven. Céljuk, hogy népszerűsítsék az országunk figyelemreméltó területeit, szállodáit és éttermeit a potenciális vendégek körében. A belföldi és külföldi közönségre egyaránt fókuszáló stratégia a magyar GDP, a szolgáltatásaik külföldre terjesztése pedig az export bevételek növeléséhez járulhat hozzá.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások