Hirdetés

Egy friss startup, ami a vállalkozókat és a szabadúszókat is kimenti a csávából

Egy egészen új megoldás indult el az online marketing által növekedni kívánó kis- és középvállalkozások számára. A Briefly csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy platformukkal bővítsék a szabadúszók és a növekedni kívánó KKV-k lehetőségeit. 

Hirdetés

A 2019 tavaszán megrendezésre kerülő StartupHER verseny egyik győztes csapata, Bittera Réka és Tassonyi Csenge által alapított Freeasy újult meg, kapott új arculatot és nevet azért, hogy közelebb hozzák a brand-et a megújult misszióhoz. Sőt, nemcsak megújultak, de elindult BETA szolgáltatásuk is, melyen a megrendelők már le is adhatják brief-jeiket különböző online marketing projektekre: www.briefly.work

Milyen problémára nyújt megoldást a BRIEFLY?

Az online marketing segítségével növekedni kívánó kis- és középvállalkozások számára jelenleg két megoldás van a piacon:

  1. Reklámügynökségek, akik magas díjakon és rugalmatlanul dolgoznak
  2. Szabadúszók, akiknek a megtalálására és folyamatos menedzselésére a cégeknek általában nincs elég kapacitásuk

A Briefly egy innovatív megoldás a magas díjakon dolgozó reklámügynökségek és a kockázatos szabadúszó platformok között, hiszen komplex problémákra nyújt megoldást szabadúszó csapatok segítségével és egy tapasztalt projektmenedzser vezetésével, hogy a szabadúszók és megbízók közötti folyamat a lehető leghatékonyabb legyen. 

A Briefly lehetővé teszi a szabadúszók csapatokban való együtt dolgozását különböző projekteken.”

“Így mindenki csak azzal foglalkozik, amiben a legjobb, és amit a legjobban szeret. Például a szabadúszó szakembernek nem kell ajánlatokat és projekt timing-okat összeállítania, mert a projekt lead megteszi helyette, ugyanakkor a BRIEFLY-vel mostantól egy projektmenedzser is sokkal könnyebben válhat szabadúszóvá.” – fejtette ki Réka

Megbízó oldalon az online marketing segítségével növekedni kívánó kis- és középvállalkozásokat célozzák, szabadúszó oldalon pedig a reklámszakmában tevékenykedő szakemberek regisztrációját várják. A BRIEFLY projektek extra bevételt biztosíthatnak akár szülési szabadságon lévő kismamáknak, vagy biztonságot nyújthat a karrier váltóknak is.

Érd el velünk minden célod!

– üzeni a Briefly csapata

www.briefly.work

www.facebook.com/briefly.work

www.instagram.com/briefly.work

www.linkedin.com/company/briefly-work

Hirdetés

Innovációs versenyt hirdet az ExxonMobil

A gazdasági fejlődés és a klímavédelem, a felelős és tiszta energiafelhasználás, valamint a hagyományos és a megújuló energiaforrások innovatív összehangolásának témájában hirdet innovációs pályázatot hazai diákoknak a világ vezető energiavállalata, az ExxonMobil. A versennyel a vállalat ösztönözni kívánja a magyar diákok innovációs gondolkodását, valamint fokozni a társadalmi párbeszédet az energiafelhasználás, energiaátmenet és a klímavédelem témakörében.

Bővebben

Innovatív startup partnereit keresi az OTP Csoport

Idén negyedik alkalommal keresi innovatív startup partnereit az OTP Csoport.

A program kiváló gyorsítósávot jelent azoknak az érett növekedési fázisban lévő, innovatív cégeknek, amelyek a kelet-közép-európai régióban szeretnék kipróbálni fejlesztésük alkalmazhatóságát a bankszektorban. A program különösen bátorítja a női vezetőkkel, illetve sokszínű alapítócsapattal bíró startupok jelentkezését.

Bővebben
Hirdetés

800 millió dolláros befektetési alapot hoz létre a Toyota

A Toyota nemzetközi kutatóintézete, a Toyota Research Institute Advanced Development (TRI-AD) 800 millió dolláros globális befektetési alapot hoz létre Woven Capital néven. Az alap a jövő technológiáit kutató, növekedési szakaszukat élő vállalkozásokat támogatja majd, ezzel is elősegítve a “Mobility to Love, Safety to Live” jövőkép megvalósulását. Az alap létrehozása közvetlenül kapcsolódik a Toyota jövőváros projektjéhez amelynek 2021-ben kezdődő felépítéséről még januárban adott hírt a világ leginnovatívabb autógyártója.

Bővebben

Elstartolt az online Brain Bar!

Kezdetét vette az idei Brain Bar jövőfesztivál, melynek egyik kiemelt témája az Y és Z generációt leginkább aggasztó probléma, a klímaváltozás. Több hazai és nemzetközileg is ismert előadó osztja meg nézeteit az előadások során: szó esik a húsevés hatásairól, az energiafelhasználásról, valamint a városok zöldítéséről is. A különböző hátterű és felfogású megszólalók célja azonos: minél több különböző perspektívából megvizsgálni, hogy miként lehet megóvni a Földünket és jobbá tenni a környezetünket.

Bővebben

Ismét indul a Magyar Telekom fiataloknak szóló programja

A MagentaKraft a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, amely lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. Az eddig az online térben működő programba bárki becsatlakozhat, de Debrecenben is nyílik majd – a vírushelyzethez igazodva – egy együtt gondolkodásra, közös munkára alkalmas találkozási pont. A Kraft kezdeti hónapjainak lezárásaként kihirdették az első KraftChallenge nyerteseit is, melynek fődíjasa 1 millió forint támogatást kap a vállalattól.

Bővebben

Online tárgyalószoba segíti a COVID alatt a határmenti vállalkozói kapcsolatokat

„Itt és most” néven az év végéig új üzleti partnerkereső platform segíti a hazai, a V4 országok és a Kárpát-medencei vállalkozókat. A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által, az Enterprise Europe Network (EEN) támogatásával létrejött oldal korlátlan számú tárgyalási lehetőséget és üzleti ajánlat megjelentetését biztosítja, hogy a megszakadt beszállítói- és termelési lánc ismét fenntartható és kiszámítható legyen.   

Bővebben

Növekedés vagy túlélés? Kockázati tőke konferencia Budapesten

A nemzetközi piacokon komoly visszaesés mutatkozott a járvány kirobbanását követően; Kínában 50-60%-al csökkent a befektetett pénz mennyisége az első negyedévben, Nagy Britanniában hasonló mértékben csökkent az új befektetési szerződések száma. A rövid távú következmények tehát katasztrofálisak az iparágra nézve: a befektetések üteme lelassult, sok projekt indulását elhalasztották vagy törölték, rengeteg régóta várt befektetői döntés pedig mégsem született meg ebben az időszakban.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások