Hirdetés

Egy friss startup, ami a vállalkozókat és a szabadúszókat is kimenti a csávából

Egy egészen új megoldás indult el az online marketing által növekedni kívánó kis- és középvállalkozások számára. A Briefly csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy platformukkal bővítsék a szabadúszók és a növekedni kívánó KKV-k lehetőségeit. 

A 2019 tavaszán megrendezésre kerülő StartupHER verseny egyik győztes csapata, Bittera Réka és Tassonyi Csenge által alapított Freeasy újult meg, kapott új arculatot és nevet azért, hogy közelebb hozzák a brand-et a megújult misszióhoz. Sőt, nemcsak megújultak, de elindult BETA szolgáltatásuk is, melyen a megrendelők már le is adhatják brief-jeiket különböző online marketing projektekre: www.briefly.work

Milyen problémára nyújt megoldást a BRIEFLY?

Az online marketing segítségével növekedni kívánó kis- és középvállalkozások számára jelenleg két megoldás van a piacon:

  1. Reklámügynökségek, akik magas díjakon és rugalmatlanul dolgoznak
  2. Szabadúszók, akiknek a megtalálására és folyamatos menedzselésére a cégeknek általában nincs elég kapacitásuk

A Briefly egy innovatív megoldás a magas díjakon dolgozó reklámügynökségek és a kockázatos szabadúszó platformok között, hiszen komplex problémákra nyújt megoldást szabadúszó csapatok segítségével és egy tapasztalt projektmenedzser vezetésével, hogy a szabadúszók és megbízók közötti folyamat a lehető leghatékonyabb legyen. 

A Briefly lehetővé teszi a szabadúszók csapatokban való együtt dolgozását különböző projekteken.”

„Így mindenki csak azzal foglalkozik, amiben a legjobb, és amit a legjobban szeret. Például a szabadúszó szakembernek nem kell ajánlatokat és projekt timing-okat összeállítania, mert a projekt lead megteszi helyette, ugyanakkor a BRIEFLY-vel mostantól egy projektmenedzser is sokkal könnyebben válhat szabadúszóvá.” – fejtette ki Réka

Megbízó oldalon az online marketing segítségével növekedni kívánó kis- és középvállalkozásokat célozzák, szabadúszó oldalon pedig a reklámszakmában tevékenykedő szakemberek regisztrációját várják. A BRIEFLY projektek extra bevételt biztosíthatnak akár szülési szabadságon lévő kismamáknak, vagy biztonságot nyújthat a karrier váltóknak is.

Érd el velünk minden célod!

– üzeni a Briefly csapata

www.briefly.work

www.facebook.com/briefly.work

www.instagram.com/briefly.work

www.linkedin.com/company/briefly-work

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben