Hirdetés

Díjmentesen nevezhetsz az év webshopja címért

Elindult a nevezés az Év Webshopja 2019. versenyre, amelyre minden hazai webáruház díjmentesen pályázhat. A kicsi vagy fiatal webshopok sem indulnak hátránnyal, ugyanis a független zsűri szakmai, és nem népszerűségi szempontok alapján értékel. A szakmai versenyre 2019. augusztus 31-ig lehet jelentkezni.

A tavalyi évben is igen nagy sikert arató versenyre csaknem 200 webshop jelentkezett, melyek közül a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett az első helyezett, amely azóta is sikeresen működik. Az idei versenyre július 15-től már nevezhetnek azok a webáruházak, akik nem félnek megmérettetni magukat egy szakmai és üzleti etikai szempontból is magas rangú kezdeményezésben.

Mitől ennyire tiszta és igazságos a verseny? Háromszoros összeférhetetlenségi szabályzatot határoztak meg a szervezők. A versenyszabályzat előírja, hogy:

  • év websopja logó_2019nem vehet részt a versenyben olyan webshop, amellyel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a szervező, a Complexpress Logisztika Kft.
  • a szervező cég nem delegálhat tagot a zsűribe.
  • a zsűrinek nem lehet olyan tagja, akivel a Complexpress üzleti kapcsolatban áll.

A versenyre bármelyik hazai webáruház benevezhet, ugyanis itt a fő szempont nem az, hogy kicsi vagy nagy, most indult vagy már régóta jelen van a piacon. Az egyetlen kőbe vésett szabály az, hogy a verseny tisztaságának megőrzése érdekében nem fogadják el olyan webáruházak nevezését, melyek a Complexpress Logisztika Kft.-vel üzleti vagy annak alkalmazottaival rokoni kapcsolatban állnak. De milyen kritériumok alapján választják ki a dobogósokat?

Az Év Webshopja versenyt igazán egyedivé pont az teszi, hogy az előkelő helyezéshez nem az számít, hogy mekkora a webáruház forgalma, a látogatottsága, milyenek a népszerűségi mutatói vagy az, hogy mikor indult. A zsűri kizárólag szakmai szempontok szerint értékel, úgy, mint pl. az áttekinthetőség, dizájn, technikai megoldások, vásárlásösztönzés, innováció, webergonómia vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége, de leginkább maga a vásárlói élmény.

A jelentkezők listáját első lépcsőben 25 webshopra szűkítik le, így ezek az indulók kerülnek be a döntősök közé. Ezután közülük fogja a független szakmai zsűri kiválasztani az első három helyezettet, akik ismert szponzorok által felajánlott, egyenként is többszázezer forint értékű díjakban részesülnek majd. A zsűri minden évben az e-kereskedelem és az azt támogató különböző szakterületek szakértőiből áll.

„Azt gondoljuk, hogy a számok magukért beszélnek. A hozzánk érkezett rendkívül pozitív vélemények – mind a szponzorok, mind az elindult webshopok, mind a zsűri részéről – pedig csak még jobban megerősítettek minket abban, hogy erre a versenyre az online kereskedői szakmának nagy szüksége van. Büszkeséggel tölt el, hogy már harmadjára startol el az Év Webshopja verseny és izgatottan várjuk, hogy idén hányan indulnak a címért.” – mondta el Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezető tulajdonosa és a díj alapítója.

A versenyre díjmentesen lehet nevezni, az egyetlen megkötés a megfelelő regisztráció a www.az-ev-webshopja.hu oldalon. A nevezési időszak 2019. július 15-től 2019. augusztus 31-ig tart. Az oldalon emellett minden információt megtalálnak az érdeklődők a verseny részleteiről, a zsűritagokról, a szponzorokról és a tavalyi győztesekről is.

Lépjünk túl az „én országom jobb, mint a tiéd” mentalitáson, és kezdjük el támogatni egymást Közép-Kelet-Európában – mondja a Puzl CowOrKing vezetője

A Puzl CowOrKing novemberben Budapesten nyitotta meg második közösségi irodaházát. Hogyan jutott el ide a bolgár szolgáltató? Miért pont Budapesten kezdik meg a regionális terjeszkedést, és milyen hatást kívánnak gyakorolni az IT- és startup-ökoszisztémára? Erről kérdeztük Thibaut Taittingert a Puzl CEO-ját.

Bővebben

Amerikai piacra segítené az ÓUVC az ütős sportolókat segítő DinkMate startupot

Az ÓUVC-től kapott 100 millió forintos befektetést a DinkMate csapata a pickleball játékosok fejlődését segítő technológiájának fejlesztésére és márkaépítésre is szeretné felhasználni. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a startup a nemzetközi pickleball szövetség hivatalos digitális partnerévé váljon.

Bővebben

Felvásárolta a Quantum Iskolaszövetkezet Balogh Petya HR-cégét

A Quantumra még 2022-ben figyelt fel Balogh Petya a Cápák közöttben, azóta befektetőként és mentorként is segítette a csapatot. Most a Quantum kis halból üzlettárssá válik, a cél pedig létrehozni az ország legversenyképesebb HR-szolgáltatását.

Bővebben

Let’s move beyond the „my country is better than yours” mentality and start supporting each other in Central and Eastern Europe – says the head of Puzl CowOrKing

In November, Puzl CowOrKing opened its second community office building in Budapest. How did the Bulgarian operator get here? Why start their regional expansion in Budapest and what impact do they want to have on the IT and startup ecosystem? We asked Puzl CEO Thibaut Taitinger about these questions.

Bővebben

A fogyatékkal élőket segítő megoldásokkal nyertek nemzetközi versenyt magyarok

Az EyeRider csapatának győztes applikációja kizárólag a telefonba beépített érzékelőket használja arra, hogy a látássérültek még a nehezebb terepeken is tudjanak tájékozódni. Emellett lebénult és mozgássérülteket segítő magyar megoldások is értek el helyezést a 2024. évi CYBATHLON versenyen.

Bővebben

Jelentkezz a START Ideathon középiskolás ötletversenyre!

A legjobb csapatok ösztöndíjat és elektronikai vásárlási utalványt kapnak, továbbá részt vehetnek a Talent’s Talk 2025 tehetségfórum külföldi rendezvényén, vagy találkozhatnak egy vállalkozói ideáljukkal. Jelentkezési határidő: december 13.

Bővebben

Változások az Aleph Alpha tulajdonosi szerkezetében: új részvényes jelent meg a német AI startupnál

A Deutsche Bank olyan kiszálló befektetők részvényeit vásárolta meg, akik már nem hisznek abban, hogy az Aleph Alpha értéke növekedni fog. A befektetők most először mondtak véleményt a startup ősz eleji pivotálásáról.

Bővebben