Hirdetés

Digitális szórólapként is használható az AmpeGo

Cégeknek instant mobilalkalmazást, a vásárlóknak információs térképet és előnyöket kínál egy új magyar startup fejlesztése. Az AmpeGo-ban intelligens térkép, navigáció, kuponajánlatok, hűségkártya-tároló, és digitális idegenvezető is helyet kapott.

Magyarországon a lakosság több mint fele, közel hatmillió ember használ okostelefont. Ez az eszköz nemcsak kommunikációs szerepet tölt be az életünkben, hanem az információszerzés egyik alappillérévé nőtte ki magát. Egy új magyar startup terméke, az AmpeGo nevű alkalmazás legfőbb előnye, hogy segít a felhasználóknak eligazodni a hétköznapokban, ezzel időt és pénzt spórolva mindenkinek, összekötő kapcsot teremtve az üzletek között.

Az applikációban megtudhatjuk, hogy milyen látnivalók, múzeumok találhatók a közelünkben, hol van a legközelebbi gyógyszertár, állatorvosi rendelő vagy ATM, de rákereshetünk a parkolókra – amivel automatikus zónakód felismeréssel parkolhatunk, visszanavigálhatunk a kocsinkhoz. Ne fizessünk, ha már nem parkolunk, ezért jelez nekünk, ha nem állítottuk le a parkolást. Időzíthető a parkolási idő. Kedvezményesen is parkolhatunk vele. Rögzíthetjük, akár felhőben is hűségkártyáinkat, hogy azokat ne kelljen mindenhová cipelni, telefoncserénél is meglegyen.

Az applikáció letöltése ingyenes, és jelenleg 1300 üzlet kínálatából válogathatunk. „A vállalkozók marketingeszközként is használhatják az appot. Amivel jelentősen csökkenthetik az eddig megszokott reklám kiadásaikat, növelik a bevételeiket, amivel új értéke a kapnak a vásárlóik” – nyilatkozta Horváth Péter, az AmpeGo ötletgazdája.

Önkormányzatoknak is ajánlják ezt a rendszert. Turistákat, lakosokat az online feleletről gyorsan elérik az információikkal, legyen egy látnivaló, vagy egy csőtörés.

„A cégeknek nem kell egyedi mobilapplikációt fejleszteniük, mert mi már megtettük helyettük. Akár több ezer üzletet is felhelyezhetnek az applikáció térképére. Az AmpeGo-n keresztül multimédiás üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak, naprakészen frissíthetik és személyre szabhatják a profiljukat egy egyszerű online felületen keresztül” – fogalmazott Horváth Péter.

Példaként azt említette, hogy ha valaki betér egy bevásárlóközpontba, az üzletek digitális szórólapot küldhetnek neki az aktuális ajánlatokról. „Az üzletek nyereményjáték létrehozásával, kuponok megosztásával, vagy a közösségi médiában történő megosztáskéréssel a lehető legkönnyebben tudnak új ügyfeleket szerezni, és ezzel növelhetik népszerűségüket” – tette hozzá.

Így is lehet növelni a vállalkozókedvet

A jól felépített üzleti showműsorokból a még kevés tapasztalattal bíró vállalkozók olyan gyakorlati megoldásokat, ismereteket sajátíthatnak el, amelyekkel könnyebben boldogulhatnak az üzleti életben. A szaktudás és tapasztalat átadásának ugyanis kulcsszerepe van abban, hogy minél többen sikerre vigyék vállalkozásukat – vallja a K&H. A pénzintézet ezért már négy éve az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentora, ahol a versenyzők felkészítése mellett minden évben díjazza a leginnovatívabb ötletet, valamint oktatóanyagokat készít a vállalkozástervezés és -fejlesztés témakörében. Ezt a tevékenységet ismerték most el a Content Marketing Awards bronz minősítésével.  

Bővebben

Közel 19 milliárd hektoliternyi szennyezett víztől óvta meg a közösségeket a globális vállalat

A Xylem globális víztechnológiai vállalat megoldásai 2021-ben több mint 18,93 milliárd hektoliternyi , az árvizek nyomán érkező, szennyezett víztől mentették meg a közösségeket  – derül ki a vállalat éves Fenntarthatósági Jelentéséből. A társaság jelentős előrelépést ért el karbonlábnyoma csökkentésében is, az üvegházhatású gázkibocsátási intenzitása 12 százalékkal mérséklődött, a vízfelhasználása pedig 22 százalékkal csökkent 2019-hez képest.

Bővebben

Minden, amit egy startupnak tudnia kell a Term Sheetről

Nagyon sok seed fázisban (már rendelkezik valamilyen bevétellel vagy validációval) lévő startupnak álma, hogy kapjon egy term sheetet (indikatív árajánlatot) egy kockázati tőke alaptól. Itt a befektetési összeg már általában minimum 1 millió dollár környékén van ezalatt nem éri meg nagyon átvilágítani a céget, mert a befektetési összeg nagyobbik része az átvilágítási költségekre menne el.

Bővebben

Innovatív duális képzés fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetemen

A közelmúltban sikeresen lezárult EFOP projekt eredményeként jelentős oktatási-képzési fejlesztések valósultak meg a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) és a Pannon Egyetem Zalaegerszegi Egyetemi Központjában (PE ZEK). A 347 millió forintos európai uniós támogatást többek között a duális képzés minőségfejlesztésére, vállalati tananyagainak és ösztöndíjrendszerének fejlesztésére fordították.

Bővebben

Már nem előny, hanem alapkövetelmény: így használják a hazai startupok a legújabb technológiákat 

A legmodernebb technológiák már nemcsak a tech cégek kiváltságai: a hazai startupok a fejlesztés során is alkalmazzák és a termékeik, szolgáltatásaik használatába is beépítik azokat – derül ki a Start it @K&H inkubátor tapasztalataiból. Ehhez persze a csapatokba olyan szakemberek is kellenek, akik részt tudnak venni a programozásban vagy irányítani tudják a külső fejlesztőket. 

Bővebben

Az iskolakezdési támogatás reneszánszát hozhatja a növekvő infláció

Egész Európában és Magyarországon is csúcsra jár az infláció, ami miatt különösen nagy tehertétel lesz a szeptemberi iskolakezdés a magyar családok számára. Cégmérettől függően jelentős különbség van az iskolakezdési támogatást adó vállalatok arányában: míg 150 fő fölött minden harmadik, addig 50 alkalmazott alatt csak a munkáltatók 10 százaléka alkalmazza ezt a juttatási formát – derül ki az Edenred reprezentatív felméréséből. Pedig az iskolakezdési támogatásnak számos előnye van, akár 22 százalék megtakarítást jelenthet a cégeknek.

Bővebben

Tíz startup képviseli hazánkat a Collision konferencián Torontóban

Az Express Innovation Agency, valamint Magyarország Ottawai Nagykövetsége, Magyarország Torontói Főkonzulátusa, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA Kanadai Partneriroda közös szervezésében tíz magyar startup vesz részt a világ egyik legjelentősebb technológiai eseményén Torontóban a Collision konferencián. A 2022. június 20-23. között megvalósuló techshow-t és kiállítást megelőzően, valamint azt követően nemzetközi befektetőkkel és szakmai partnerekkel is találkozhatnak a résztvevők Kanadában.

Bővebben

Már az épületeket is veszélyeztetik a kibertámadások

Az épületirányításban alkalmazott, IoT technológiát használó eszközök száma a mostani 1,7 milliárdról várhatóan 3 milliárdra nő 2025-re, amiben fontos szerepet játszik, hogy a tulajdonosok és üzemeltetők egyre több kereskedelmi ingatlan esetében nyúlnak a digitalizációhoz és használnak épületirányítási rendszereket a létesítmények korszerűsítésére. Így ezek a kereskedelmi épületek gyakorlatilag a jövő intelligens épületeivé alakulnak, csakhogy mindeközben fokozatosan nő a kiberbiztonsági kockázatuk.

Bővebben

A rugalmas munkaidő a fizetésnél is fontosabb szempont

A 15 évesnél idősebb diákok túlnyomó többsége már dolgozott korábban, idén pedig 96 százalékuk vállalna valamilyen nyári munkát – derül ki a Job Force Iskolaszövetkezet online felméréséből. A legtöbben a kereskedelemben helyezkednének el, a munkahelyválasztásnál pedig a rugalmas időbeosztás a legfontosabb szempont. A diákok közel harmada félretenné a nyáron keresett pénzt, közel 40 százalékuk pedig szívesen helyezkedne el akár hosszabb távon is feladatot vállalva egy fejlődési lehetőséget biztosító környezetben.

Bővebben