Hirdetés

Digitális szórólapként is használható az AmpeGo

Cégeknek instant mobilalkalmazást, a vásárlóknak információs térképet és előnyöket kínál egy új magyar startup fejlesztése. Az AmpeGo-ban intelligens térkép, navigáció, kuponajánlatok, hűségkártya-tároló, és digitális idegenvezető is helyet kapott.

Magyarországon a lakosság több mint fele, közel hatmillió ember használ okostelefont. Ez az eszköz nemcsak kommunikációs szerepet tölt be az életünkben, hanem az információszerzés egyik alappillérévé nőtte ki magát. Egy új magyar startup terméke, az AmpeGo nevű alkalmazás legfőbb előnye, hogy segít a felhasználóknak eligazodni a hétköznapokban, ezzel időt és pénzt spórolva mindenkinek, összekötő kapcsot teremtve az üzletek között.

Az applikációban megtudhatjuk, hogy milyen látnivalók, múzeumok találhatók a közelünkben, hol van a legközelebbi gyógyszertár, állatorvosi rendelő vagy ATM, de rákereshetünk a parkolókra – amivel automatikus zónakód felismeréssel parkolhatunk, visszanavigálhatunk a kocsinkhoz. Ne fizessünk, ha már nem parkolunk, ezért jelez nekünk, ha nem állítottuk le a parkolást. Időzíthető a parkolási idő. Kedvezményesen is parkolhatunk vele. Rögzíthetjük, akár felhőben is hűségkártyáinkat, hogy azokat ne kelljen mindenhová cipelni, telefoncserénél is meglegyen.

Az applikáció letöltése ingyenes, és jelenleg 1300 üzlet kínálatából válogathatunk. „A vállalkozók marketingeszközként is használhatják az appot. Amivel jelentősen csökkenthetik az eddig megszokott reklám kiadásaikat, növelik a bevételeiket, amivel új értéke a kapnak a vásárlóik” – nyilatkozta Horváth Péter, az AmpeGo ötletgazdája.

Önkormányzatoknak is ajánlják ezt a rendszert. Turistákat, lakosokat az online feleletről gyorsan elérik az információikkal, legyen egy látnivaló, vagy egy csőtörés.

„A cégeknek nem kell egyedi mobilapplikációt fejleszteniük, mert mi már megtettük helyettük. Akár több ezer üzletet is felhelyezhetnek az applikáció térképére. Az AmpeGo-n keresztül multimédiás üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak, naprakészen frissíthetik és személyre szabhatják a profiljukat egy egyszerű online felületen keresztül” – fogalmazott Horváth Péter.

Példaként azt említette, hogy ha valaki betér egy bevásárlóközpontba, az üzletek digitális szórólapot küldhetnek neki az aktuális ajánlatokról. „Az üzletek nyereményjáték létrehozásával, kuponok megosztásával, vagy a közösségi médiában történő megosztáskéréssel a lehető legkönnyebben tudnak új ügyfeleket szerezni, és ezzel növelhetik népszerűségüket” – tette hozzá.

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások