Cégeknek instant mobilalkalmazást, a vásárlóknak információs térképet és előnyöket kínál egy új magyar startup fejlesztése. Az AmpeGo-ban intelligens térkép, navigáció, kuponajánlatok, hűségkártya-tároló, és digitális idegenvezető is helyet kapott.
Magyarországon a lakosság több mint fele, közel hatmillió ember használ okostelefont. Ez az eszköz nemcsak kommunikációs szerepet tölt be az életünkben, hanem az információszerzés egyik alappillérévé nőtte ki magát. Egy új magyar startup terméke, az AmpeGo nevű alkalmazás legfőbb előnye, hogy segít a felhasználóknak eligazodni a hétköznapokban, ezzel időt és pénzt spórolva mindenkinek, összekötő kapcsot teremtve az üzletek között.
Az applikációban megtudhatjuk, hogy milyen látnivalók, múzeumok találhatók a közelünkben, hol van a legközelebbi gyógyszertár, állatorvosi rendelő vagy ATM, de rákereshetünk a parkolókra – amivel automatikus zónakód felismeréssel parkolhatunk, visszanavigálhatunk a kocsinkhoz. Ne fizessünk, ha már nem parkolunk, ezért jelez nekünk, ha nem állítottuk le a parkolást. Időzíthető a parkolási idő. Kedvezményesen is parkolhatunk vele. Rögzíthetjük, akár felhőben is hűségkártyáinkat, hogy azokat ne kelljen mindenhová cipelni, telefoncserénél is meglegyen.
Az applikáció letöltése ingyenes, és jelenleg 1300 üzlet kínálatából válogathatunk. „A vállalkozók marketingeszközként is használhatják az appot. Amivel jelentősen csökkenthetik az eddig megszokott reklám kiadásaikat, növelik a bevételeiket, amivel új értéke a kapnak a vásárlóik” – nyilatkozta Horváth Péter, az AmpeGo ötletgazdája.
Önkormányzatoknak is ajánlják ezt a rendszert. Turistákat, lakosokat az online feleletről gyorsan elérik az információikkal, legyen egy látnivaló, vagy egy csőtörés.
„A cégeknek nem kell egyedi mobilapplikációt fejleszteniük, mert mi már megtettük helyettük. Akár több ezer üzletet is felhelyezhetnek az applikáció térképére. Az AmpeGo-n keresztül multimédiás üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak, naprakészen frissíthetik és személyre szabhatják a profiljukat egy egyszerű online felületen keresztül” – fogalmazott Horváth Péter.
Példaként azt említette, hogy ha valaki betér egy bevásárlóközpontba, az üzletek digitális szórólapot küldhetnek neki az aktuális ajánlatokról. „Az üzletek nyereményjáték létrehozásával, kuponok megosztásával, vagy a közösségi médiában történő megosztáskéréssel a lehető legkönnyebben tudnak új ügyfeleket szerezni, és ezzel növelhetik népszerűségüket” – tette hozzá.