Hirdetés

Diáknagykövetektől tudhatod meg, hogyan váltsd 9 millióra az ötletedet

Idén először Hiventures Unitrons néven négy vidéki és két budapesti egyetemen indított diáknagykövet programot a legnagyobb magyar kockázatitőke kezelő, melynek célja, hogy képviselőik segítségével az adott intézmények hallgatói könnyedén tájékozódjanak a Hiventures nyújtotta lehetőségekről és arról, hogyan érhet ma Magyarországon egy innovatív ötlet 9 millió forintot.

A programba közel 100 proaktív, a startup világ iránt érdeklődő egyetemista jelentkezett. Közülük választottuk ki azokat, akik a Hiventures előre nyújtott karjaként azon fognak dolgozni a következő egy évben, hogy
minél több fiatalnak átadják a startup életérzést, ösztönözzék őket a vállalkozásindításra, és bemutassák a Hiventures inkubációs befektetési lehetőségét.

Nagykövetekkel az alábbi 6 egyetemen lehet találkozni:

  • Budapesti Corvinus Egyetem
  • Semmelweis Orvostudományi Egyetem
  • Pécsi Tudományegyetem
  • Szegedi Tudományegyetem
  • Miskolci Egyetem
  • Debreceni Egyetem

„Unitronaink az őszi, illetve a tavaszi félév során az adott kampuszon eseményeket, pitch versenyeket, Hiventures kitelepüléseket szerveznek, ahol hallgatótársaik találkozhatnak befektetési menedzsereinkkel, portfólió családunk siker sztoryjaival, illetve még több gyakorlati tippet megtudhatnak a Hiventures inkubációs befektetési programja kapcsán” – írja a Hiventures.

A fent említett egyetemeken érdemes nyitott szemmel járni, ugyanis bármikor szembe jöhet egy Hiventures Unitrons pulóveres egyetemista, akiről biztosan tudhatjuk, hogy hasznos információkkal szolgálhat számunkra, ha meg akarjuk valósítani innovatív ötletünket!

Két magyar csapat is dobogón végzett az EIT Jumpstarter program döntőjében

A nemzetközi versenyen a vállalatok ESG-stratégiájának fejlesztését segítő VeridianIQ, illetve a kiterjesztett valóságot használó, navigációs alkalmazást fejlesztő ARport is második helyezést ért  el a kategóriájában. Fotóriportunk az Európai Innovációs és Technológiai Intézet startupversenyéről.

Bővebben

Sírhelygondozó platformot kidolgozó csapat nyert az MCC és a Design Terminal inkubátorprogramjában

Az Ötlet Inkubátor program célja, hogy tehetséges fiatalok számára vállalkozásépítési ismereteket, alapvető gazdasági tájékozottságot, üzleti tudást, gyakorlati tapasztalatot és értékes kapcsolati hálót nyújtson.

Bővebben

Újabb Vespucci Partners siker: orvostechnológiai startup kapott befektetést

A Vespucci Partners tőkealapkezelő befektetési portfóliójába tartozó innoMask Kft. egy újabb tőkebevonásnak köszönhetően továbblépett a magvető fázisból. A magyar startup egy olyan újgenerációs, altatásnál használt laringeális maszkot fejleszt, amely páratlan lesz az orvosi eszközök piacán. A tőkét a Széchenyi Alapok Zrt., az Óbuda Uni Venture Capital (OUVC) Zrt. és egy magánbefektető biztosította.

Bővebben

Biobubi: magyar cég rajzolja át a háztartási tisztítószerek piacát

Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégéptisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.

Bővebben

Ne lokálisan, hanem regionálisan gondolkodjunk, és tegyük közösen sikeressé Közép-Kelet-Európát – mondja a Puzl CowOrKing vezetője

A Puzl CowOrKing novemberben Budapesten nyitotta meg második közösségi irodaházát. Hogyan jutott el ide a bolgár szolgáltató? Miért pont Budapesten kezdik meg a regionális terjeszkedést, és milyen hatást kívánnak gyakorolni az IT- és startup-ökoszisztémára? Erről kérdeztük Thibaut Taittingert a Puzl CEO-ját.

Bővebben

Amerikai piacra segítené az ÓUVC az ütős sportolókat segítő DinkMate startupot

Az ÓUVC-től kapott 100 millió forintos befektetést a DinkMate csapata a pickleball játékosok fejlődését segítő technológiájának fejlesztésére és márkaépítésre is szeretné felhasználni. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a startup a nemzetközi pickleball szövetség hivatalos digitális partnerévé váljon.

Bővebben