Hirdetés

Budapesti startup aratott sikert a bécsi közönség előtt

Budapesti székhelyű innovatív vállalkozás nyerte el a bécsi Property Forum 2019 legígéretesebb startupjának járó közönségdíját. A Rollet egy automatizált fizetési megoldás, amelyet autósoknak fejlesztettek és jelenleg a parkolást teszi roppant kényelmessé.

A Rollet szolgáltatás lényege az, hogy rendszám és bankkártya adatok egyszeri regisztrálása után a Rollet fizetési móddal felszerelt zárt parkolókban rendszám alapján felismeri az autót és mind érkezéskor, mind távozáskor automatikusan felnyitja a sorompót a gépkocsi előtt.

A fizetés is teljesen automatizált, a rendszer levonja a parkolódíj összegét, és még kényelmi díjat sem kell fizetnie a felhasználónak.

A Rollet alig több, mint egy éve jelent meg Debrecenben és azonnal a város Smart City programjának egyik legismertebb szereplőjévé vált. A megyeszékhelyen már több ezer autós használja, idén nyáron pedig tucatnyi budapesti helyszínen is bevezették a rendszert.

„Az országos terjeszkedés mellett rövid távú terveink közt szerepel, hogy kilépünk a nemzetközi piacra, ezért is fontos mérföldkő az életünkben ez az elismerés és legfőképpen az, hogy nemzetközi szinten is fantáziát lát a szakmai közönség a Rolletben”

– nyilatkozta a díjátadó után Andy Zhang, a társaság alapító vezérigazgatója.

A bécsi Property Forum a régió legrangosabb ingatlanpiaci konferenciája, ahol az ágazat száz legnagyobb vállalata képviselteti magát Közép-Európából.

Foto: Facebook

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben