A Zilch, egy brit buy now, pay later (BNPL) cég mostantól egész Európában elérhetővé teszi a szolgáltatásait, s így egy rendkívül versenyképes szektorban kihívója lesz az Afterpaynek és a Klarnának.
A londoni székhelyű FinTech a Mastercarddal való kibővített partnerségének eredményeképpen indul el a terjeszkedés útján, amely kereskedőfüggetlen részletfizetéses megoldást nyújt, azaz
bárhol igénybevehető, ahol elfogadják a Mastercard kártyát.
A Zilch béta verziója még 2019-ben indult el, a fintech pedig azóta a közvetlen ügyfélkapcsolattartással, és egyszerűsített hitelképességvizsgálattal (amit egy másik cég a Credit Kudos végez) szeretne kitűnni a zsúfolt BNPL-mezőnyből. A Zilch 1,7 millió ügyféllel büszkélkedhet eddig, és most az Egyesül Királyság után Európában és az Egyesül Államokban kíván terjeszkedni.
A cég novemberben 110 millió dollárt gyűjtött össze a harmadik finanszírozási körben, a befektetők pedig 2 milliárd dollárra értékelték. A fintech azt tervezi, hogy a finanszírozást arra fordítja majd, hogy Európa és az Egyesült Államok piacán terjeszkedjen.