Hirdetés

Brazil startupoknak nyílik lehetőség az európai piac megismerésére Magyarországon keresztül

Nemzetközi piacra lépésre felkészítő program indul Discover Hungary néven innovatív brazil vállalkozások számára. A Brazil Nagykövetség és az Innovation Diplomacy Program támogatásával, valamint a Startup Campus és a uGlobally szervezésében induló üzletfejlesztési képzést március 30-án egy online esemény keretében mutatták be. A program célja, hogy hidakat építsen a brazil és magyar piac között, elősegítve a hazai vállalkozói ökoszisztéma felfedezhetőségét a dél-amerikai országban, valamint Magyarország ismertségét a brazil vállalkozások körében, mint első belépési pont az európai piacra.

A Discover Hungary a nemzetközivé válás folyamatába nyújt betekintést a magyar piaci igényeken és gyakorlatokon keresztül. Az interaktív program amellett, hogy a jelentkezőket felkészíti a külföldi piacra lépésre, megismerteti őket különböző módszertanokkal a nemzetközi terjeszkedési stratégia felállításához. A 2 hetes bootcamp program keretei között kulcsfontosságú magyar és európai szervezetek segítik a brazil cégek beilleszkedését a helyi ökoszisztémába.
A 4 intenzív, félnapos workshopból álló képzés a terjeszkedni készülő brazil startupokat többek között támogatja a számukra legmegfelelőbb piac megtalálásában Európán belül, piacra lépési stratégia felállításában, a termékpiaci illeszkedés tesztelésében, nemzetközi skálázhatóságban, illetve helyi ökoszisztéma szereplőkkel való kapcsolatkötésben.

Izgalmas kihívás számunkra, hogy Dél-Amerika legnagyobb országának innovatív vállalkozásait Magyarországon keresztül ismertethetjük meg az európai piaccal. Az ehhez hasonló bilaterális programjaink nagyban ösztönzik a hazai ökoszisztéma felfedezhetőségét és bekapcsolódásunkat a globális innovációs körforgásba.”

„Aktívan szeretnénk hozzájárulni, hogy a nagyvállalatok mellett innovatív, gyors növekedésű külföldi vállalkozások is hazánkat válasszák

– mondta Kovács Zsolt a Startup Campus vezetője.

2022-ben a magyar-brazil diplomáciai kapcsolat a 95. évfordulóját ünnepli, amely időszakban a két ország szilárd és széles körű kapcsolat kiépítésére törekedett. Magyarország és Brazília a jövőbe való befektetésként egyaránt fontosnak tartják az együttműködést az innováció és a fiatalok képzése területén. Brazíliában jelenleg körülbelül 12,000 aktív startup működik, illetve 9 aktív “unicorn” stádiumú startup vállalkozással rendelkezik, amelyek aktívan hozzájárulnak a vállalkozók következő generációjának érvényesüléséhez a térségben.

Részletesebben a Discover Hungary-ról az alábbi oldalon lehet tájékozódni: https://www.startupcampusglobal.com/discoverhungarybrasil

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben