Hirdetés

Tippeink az Instagram TV-vel való ismerkedéshez

Y-generációsként a legtöbben idegenkedünk egy kicsit a nagyon instant, nagyon Z-generációsnak vélt platformoktól – pedig óriási marketing értéket tartogathat, főleg a B2C vállalatok esetében. Hoztunk néhány tippet a nemrégiben indult IGTV használatához.

Indíts csatornát

Ha az Instagram felhasználásban már elég ügyes ninja vagy, akkor ez a lépés egy kattintásnyira van tőled. Menj az Instagramon az IGTV logójára, ott kattints a fogaskerékre, és hozd létre a saját channal-t. 

Stratégia

Erről még minden szaksajtó azt írja, hogy kísérletezzünk, és alakítsuk ki mi a legjobb metodikát annak érdekében, hogy a tartalom elérje a vásárlóinkat, ügyfeleinket. De azért persze van pár általános tipp, amit érdemes a szívünkre venni…

2-5 perc közé lődd be a tartalom hosszát

Jelenleg a közzétett IGTV videók átlagos hossza nem több, mint 15 másodperc. Ez elég béna, ugyanis ilyen rövid videóknak inkább az old-school instafeed-en lenne a helyük. Az javasolják a szakemberek, hogy 2-5 perc között tegyük fel a videóinkat – ennél hosszabb ideig ugyanis elképzelhetetlen fenntartani a követő figyelmét. Mindig emlékezdest magad, hogy egy social plattformon vagy, nem fog valaki az egész ebédszünetében rajtad függeni – mindenki pörögni akar és sok-sok infot.

Felirat

Javasolják, hogy használjunk feliratokat, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy ezt is, mint a Facebook audiovizuális tartalmait jellemzően hang nélkül fogyasztják a felhasználók.

Vertikális felvételek

Az IGTV kifejezetten büszke arra, hogy a többi videómegosztóval ellentétben vertikális a kiterjedése. Nos a profiknak ez elég sok macera, hiszen nehéz a megszokott minőséget hozni okostelefonnal, kamerával pedig őrült macera a vertikális filmezés. De ha csak célközönségünk edukálása a célunk, akkor tökéletesen megfelel, feltéve, hogy a telefonunknak megfelelő képminőségben filmez a kamerája.

Az utómunkához legjobb, ha nem bonyolítjuk túl: válasszuk az Apple készülékek esetén az iMoviet, Androidesetében pedig használjuk például a GoPro Quick applikációját, vagy a egyre népszerűbb Videoshop is jó választás lehet.

Az Instagram TV kitölti a szakadékot a YouTube hosszú és a Stories/Snapchat fikarcnyi videói között.

Ez egy új formátum a videotartalom-gyártásban – és egy olyan alkalmazásba integrálták, amelyet naponta 500 millióan csekkolnak.

Az IGTV kevesebb, mint egy hónapos, de ebben az első hónapban már láttuk, hogy naponta növekszik a videók száma. Még nincs késő ahhoz, hogy kihasználd a korai csatlakozás előnyeit, tehát kattints az IGTV-re, és nézd meg, mit tudsz kitalálni márkád, szolgltatásod, vagy a termékeid népszerűsítése céljából…

Forrás: SMT

Új startup segíti a fiatal munkavállalókat

Az elmúlt évtizedben jelentősen megemelkedett a munkát vállaló diákok aránya, a munkavállaló fiatalok és munkáltatók között pedig továbbra is jellemzően az iskolaszövetkezetek közvetítenek. Egyre jobban érezhető azonban az igény arra, hogy ezek a szövetkezetek is megújuljanak.

Bővebben

Újra Budapestre jön a millió dolláros startup verseny!

Budapest újra a startupok versengésének középpontjába kerül, amikor az idei évben is megrendezik a világ egyik legnagyobb startup eseményét, a Startup Világbajnokságot. Ez a megmérettetés olyan fiatal tehetségeknek kínál lehetőséget, akik nem csupán innovatív ötleteiket és technológiai fejlesztéseiket akarják bemutatni, de nemzetközi kapcsolataikat fejleszteni szeretnék.

Bővebben

Most bárki elsajátíthatja a takarékos vezetés technikáját a hazai startupp

A takarékos vezetés sokak által ismert, de a gyakorlatban kevésbé alkalmazott technika. Dacára a statisztikáknak, amelyek rendre bebizonyítják, hogy a tudatos odafigyelés a megspórolható üzemanyagon túl az autók műszaki állapotára, a sofőrök mentális egészségére is pozitív hatással bír. Pont ezek miatt tartja fontosnak ennek az energiatakarékos szemléletnek a terjesztését a hazai közösségi autózás elindítója, a GreenGo is. A szolgáltató idén augusztusban nem csak az autózásra vonatkozóan, hanem tágabb értelemben is szeretné felhívni a figyelmet az energiatakarékosság fontosságára. Ennek érdekében a saját Facebook oldalán, játékos formában olyan tényeket oszt meg a követőivel, amelyek ismeretében ők is tudatosabb energiafelhasználók lehetnek.

Bővebben

Hazai szinten is vannak ígéretes MI fejlesztések

A mesterséges intelligencia korába léptünk, ami számos kérdést felvet – többek között azt, hogy a nagy technológiai cégek által kifejlesztett megoldásokat hogyan tudják a kisebb, akár induló startupok használni. Hazai szinten is vannak már ígéretes megoldások, amelyek az MI-t alkalmazzák, például a betegségek felismeréséhez, a növényi kártevők ellen bevetett robotoknál, a textilhulladék újrahasznosításához vagy éppen egyedi fotóadatbázis létrehozásához.

Bővebben

A pécsi startup megkönnyíti az orvosok mindennapjait

Lezárult a zMed Zrt. által 2017-ben megkezdett fejlesztési projekt, melynek célja az volt, hogy megkönnyítse az orvosok mindennapjait, a hagyományos CT és MR felvételekből olyan innovatív 3D és AR képeket alkosson egy digitális mozgásrögzítésre alkalmas eszköz segítségével, amelyek segítik a kollaboratív munkát, legyen szó diagnosztikáról vagy éppen műtéti tervezésről.

Bővebben

Hét innovatív korai fázisú csapat kapott befektetést

Az OXO csoport az elmúlt két évben az érettebb technológiai cégek akvizíciója, illetve az ilyen cégekbe irányuló tőkebefektetések mellett a korai fázisú innovatív vállalkozások finanszírozására irányuló tevékenységét is fenntartotta. Az OXO Labs az elmúlt időszakban hét innovatív vállalkozással jutott el a befektetési megállapodás aláírásáig, illetve az egyes befektetési összegek folyósításáig mindösszesen 370 millió forint értékben.

Bővebben

Idén is lesz Ideathon: fókuszban a jövő

Immár ötödik alkalommal rendezik az Ideathon 5.0 ötletversenyt Győrben. A résztvevők ebben az évben a jelenben már észlelhető, de igazán a jövőben realizálódó problémák megoldásaira tesznek kísérletet.  Újdonság,  az eddigi megszokott gyakorlattól eltérően, hogy először öt dedikált altémakörben kerülnek problémák feltárásra illetve megfogalmazásra, majd a csapatalkotás követően kezdődik az adott ötlet kidolgozása. A győztes csapat minden tagja részesül egy 100 000 forint értékű elektronikai vásárlási utalványban és még sok minden másban.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások