Hirdetés

Tippeink az Instagram TV-vel való ismerkedéshez

Y-generációsként a legtöbben idegenkedünk egy kicsit a nagyon instant, nagyon Z-generációsnak vélt platformoktól – pedig óriási marketing értéket tartogathat, főleg a B2C vállalatok esetében. Hoztunk néhány tippet a nemrégiben indult IGTV használatához.

Indíts csatornát

Ha az Instagram felhasználásban már elég ügyes ninja vagy, akkor ez a lépés egy kattintásnyira van tőled. Menj az Instagramon az IGTV logójára, ott kattints a fogaskerékre, és hozd létre a saját channal-t. 

Stratégia

Erről még minden szaksajtó azt írja, hogy kísérletezzünk, és alakítsuk ki mi a legjobb metodikát annak érdekében, hogy a tartalom elérje a vásárlóinkat, ügyfeleinket. De azért persze van pár általános tipp, amit érdemes a szívünkre venni…

2-5 perc közé lődd be a tartalom hosszát

Jelenleg a közzétett IGTV videók átlagos hossza nem több, mint 15 másodperc. Ez elég béna, ugyanis ilyen rövid videóknak inkább az old-school instafeed-en lenne a helyük. Az javasolják a szakemberek, hogy 2-5 perc között tegyük fel a videóinkat – ennél hosszabb ideig ugyanis elképzelhetetlen fenntartani a követő figyelmét. Mindig emlékezdest magad, hogy egy social plattformon vagy, nem fog valaki az egész ebédszünetében rajtad függeni – mindenki pörögni akar és sok-sok infot.

Felirat

Javasolják, hogy használjunk feliratokat, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy ezt is, mint a Facebook audiovizuális tartalmait jellemzően hang nélkül fogyasztják a felhasználók.

Vertikális felvételek

Az IGTV kifejezetten büszke arra, hogy a többi videómegosztóval ellentétben vertikális a kiterjedése. Nos a profiknak ez elég sok macera, hiszen nehéz a megszokott minőséget hozni okostelefonnal, kamerával pedig őrült macera a vertikális filmezés. De ha csak célközönségünk edukálása a célunk, akkor tökéletesen megfelel, feltéve, hogy a telefonunknak megfelelő képminőségben filmez a kamerája.

Az utómunkához legjobb, ha nem bonyolítjuk túl: válasszuk az Apple készülékek esetén az iMoviet, Androidesetében pedig használjuk például a GoPro Quick applikációját, vagy a egyre népszerűbb Videoshop is jó választás lehet.

Az Instagram TV kitölti a szakadékot a YouTube hosszú és a Stories/Snapchat fikarcnyi videói között.

Ez egy új formátum a videotartalom-gyártásban – és egy olyan alkalmazásba integrálták, amelyet naponta 500 millióan csekkolnak.

Az IGTV kevesebb, mint egy hónapos, de ebben az első hónapban már láttuk, hogy naponta növekszik a videók száma. Még nincs késő ahhoz, hogy kihasználd a korai csatlakozás előnyeit, tehát kattints az IGTV-re, és nézd meg, mit tudsz kitalálni márkád, szolgltatásod, vagy a termékeid népszerűsítése céljából…

Forrás: SMT

865 millió dolláros alapot nyit a Headline – a tőke fele Európában fog landolni

Az európai scaleupok 20 és 70 millió dollár közötti befektetéseket kaphatnak, és erre az esélyük növekszik akkor, ha innovációjukat a védelelemiparban, a gyógyszeriparban vagy a szoftveriparban lehet hasznosítani.

Bővebben

Bulgária lesz a felelős az Európai Unió kutatási, innovációs és startuppolitikájáért

A bolgár Ekaterina Zaharieva lesz a startupokért, kutatásért és innovációért felelős biztos a 2024-2029-es uniós ciklusban. A döntés ugyan formálisan még nem végleges, de valós politikai esélye nincs annak, hogy ne a 49 éves, jogász végzettségű, bolgár politikus töltse be ezt a biztosi posztot.

Bővebben

A mai kockázatitőke-piac nagy lehetőségeket teremt a kiemelkedő startupoknak, de óriási nyomást is helyez rájuk – mondja a HVCA elnöke

A nagy befektetések és az emelkedő értékelések teljesítési kényszert helyeznek a startupokra, így a befektetések sikeressége azon áll, hogy hogyan alakulnak az exit lehetőségek – miközben ezekről a lehetőségekről egyre kevesebb szó esik. Ilyen témákat fog körüljárni a HVCA szeptemberi konferenciája – ígéri Molnár András, a HVCA új elnöke.

Bővebben

2028-ig több mint 10 milliárd dollárt fektet be az AWS a brit ökoszisztémába

Az Amazon felhőalapú szolgáltatója ezt azért teszi, hogy tartani tudja a növekvő ügyféligényekkel a lépést, és létre tudja hozni a kellő digitális és AI-infrakstruktúrát. A brit ökoszisztéma 2028-ig ettől évente átlagosan 14 ezer új munkahelyet és a GDP 14 milliárd fontos növekedését várhatja.

Bővebben

1,24 milliárd dollár értékben indít két új európai alapot az Atomico

Az új alapok indításához a tőkét az Európai Beruházási Alaptól (EBA) kapja a londoni székhelyű VC, és az Atomico most először különíti el alapok szintjén is a korai és a növekedési szakaszú finanszírozást.

Bővebben