Az elmúlt években amerikában igencsak visszaesett a médiapiac forgalma – éppen ezért a Forbes Media sem tétlenkedik – egy nyilatkozatukból kiderült, hogyfolyamatosan keresik a média és a technológia területén felbukkanó ígéretes startupokat.
A Forbes Mediát is érzékenyen érintették az elmúlt években a nyomtatott sajtó piaci folyamatai. Ezt a hiányt sikerült ugyan betömniük digitális bevételekből, azonban nem állnak meg az online tartalmak készítésénél – írja a Kreatív.
Mike Federle az interjúban elmondta, hogy folyamatosan figyelik a vásárlási lehetőségeket a média és a technológiai iparágban. Tavaly megvásárolták például a the Memo nevű londoni online üzleti magazint, valamint befektettek két olyan cégbe is, amelynek vezetői feltűntek a Forbes által készített, ismert toplistán, a „30 under 30” listjájukon.
Hogy pontosan melyekbe, azt Federle szintén nem árulta el, csak annyit, hogy a mesterséges intelligencia és a blockchain területeken működnek. Azt is elmondta, hogy idén újabb hasonló befektetéseket terveznek.
Bővebben: Kreatív