Hirdetés

Bárcsak itt lennél ma, Steve Jobs!

Ez volt az első gondolatom, mikor olvastam a hírt, hogy az Apple bizony minden túlzás nélkül történelmet írt. A világon először érték el ugyanis az egy billió dolláros álomhatárt tőzsdei értékükben.

Az amerikai tőzsdéken jegyzett vállalatok között elsőként az Apple piaci tőkeértéke érte el az ezer milliárd dollárt. Az Apple részvényének árfolyama a csütörtöki kereskedésben 2,8 százalék emelkedéssel, 9 százalékra növelte a negyedéves eredmény keddi bemutatása óta felhalmozott árfolyamnyereséget, ami 207 dollár feletti árfolyamon ezer milliárd dollárra emelte a cég piaci tőkeértékét.

Az év eleje óta az Apple részvénye 22 százalékkal erősödött.

Az Apple részvénye 1980-as piaci bevezetése óta 50 ezer százalékkal emelkedett.

A sorban az Apple értékét az Amazon 900 milliárd dollárral követi, a harmadik helyen pedig tulajdonképpen holtversenyben a Google tulajdonosa, az Alphabet, valamint a Microsoft áll 800 millárd dollárral.

Az Apple jelenlegi vezérigazgatója dolgozóinak írt levelében azt írta az örömhír kapcsán: komoly mérföldkő ez, de a sikert nem ebben méri, hanem a termékeik innovatív mivoltában, a vásárlókban hisz, valamint abban, hogy a cég mindig tartson ki értékei mellett. Azt írja még:

„Steve abban a szellemben alapította az Apple-t, hogy az emberi kreativitás határtalan, erejével még a legnagyobb kihívásokat is meg lehet oldani – és, hogy ha az emberek vannak annyira őrültek, hogy azt gondolják, hogy meg tudják változtatni a világot, meg is teszik azt.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben