Hirdetés

Babauszoda franchise alapítója lett az év fiatal vezetője

Egy polihisztor kórházi főmérnök, egy innovatív szoftverfejlesztő cég alapítója, egy szemtelenül fiatal, többszörös díjnyertes team lead és egy multinacionális vállalat osztályvezetője, aki a mai napig a családi szőlőültetvényből merít inspirációt. A korábbi évekhez hasonlóan idén is színes háttérrel pályáztak a hazai, 40 év alatti vezetők az Év Fiatal Vezetője díjra. A győztes mellett a rengeteg beérkezett pályázatnak köszönhetően a szervező Coaching Team kategóriagyőzteseket is hirdetett.

Hirdetés

Az idei győztes Varga Vivien 10 év alatt, szinte a semmiből építette fel itthon egyedülálló vállalkozását. A Stilianos Babauszoda Franchise ügyvezető igazgatója nemcsak egy, kifejezetten babák igényeire fejlesztett környezetet épített fel, hanem még saját, SHD módszernek nevezett komplex vízi fejlesztést is létrehozott, mely segíti a mozgás és a kognitív funkciók helyes fejlődését, biztosítva a gyerekek vízbiztonságát. Varga részben elkötelezettségének, a folyamatos önképzésnek tudja be vállalkozása eddigi sikereit (hivatását 3. gyerekének tartja), emellett viszont kiemelt figyelmet fordít csapata visszajelzéseire is. A pályázatra is legfőképp azért jelentkezett, hogy így is visszacsatolást nyerjen vezetői képességeiről, a fejlesztendő területekről.

“Még azelőtt, hogy ebbe belevágtam, már tartottam babaúszás foglalkozásokat. Egy fogyatékos kisfiúval való találkozás döbbentett rá arra, hogy mennyiben másként is lehet és kell ezt csinálni. Nekem a gyerekek fejlődésének segítése jelenti a fő motivációt, az, hogy ez általunk valósulhat meg és így részesei lehetünk annak, amit ők majd elérnek az életben. Lényegtelen, hogy ez “csak” annyi, hogy képes mellúszásban úszni, ki tud kapaszkodni a medence szélére vagy épp könnyebben lesz képes az írás-olvasás elsajátítására.” – mondta el Varga Vivien a csütörtökön, a HR Fest Lupán rendezett díjátadón.

A KKV kategória 1. helyezettje, Dr. Ráth István több évre visszanyúló komoly kutatói háttér után az IncQuery Labs Kft. társalapításával egy szoftverfejlesztő kisvállalkozást hozott létre,  hogy elősegítse az innovatív kutatói ötletek gyors megvalósulását és beépítését a napi gyakorlatba. Lukács Edit, a Multinacionális cég kategória 1. helyezettje az E. ON Hungária Zrt. Lean-Agilis Projekttámogatás Osztályvezetőjeként munkája során mindig a családi szőlőgazdálkodásban tanultakból, az ún. “gazdaszemléletből” merített: vezetőként egyesíti a hosszútávú gondolkodást, gondoskodást és bevonást, az embert tartva a vállalat legfőbb értékének.

Polgár Tamás a sátoraljaújhelyi Erzsébet Kórház főmérnök-műszaki osztályvezetője, egyúttal az Állami kategória 1 helyezettje munkájában a fenntartható fejlődés elkötelezettje, a magánéletben viszont igazi polihisztor: Kaleidoszkóp-díjas költő, ikonokat fest, sommelier tanfolyamot végzett, emellett gépjárművezető-szakoktató és lelkes sportember is. Hrubi Csilla, a Microsoft Magyarország Sell-With Partner Team Leadje pedig mindössze 33 éves, de kivételes vezetői tehetségének köszönhetően szakmai díjak egész sorával rendelkezik, amit a Női kategória 1. helyezettjeként épp most bővített is. A zsűri véleménye alapján Hrubi magas fokú tudatossága, önismereti munkába tett energiája és hite példa értékű minden női vezető számára, aki hitelesen, nőként, női mivoltával boldogulni kíván az üzleti, férfias világban.

Különdíjban részesültek továbbá Multinacionális cég kategóriában: Nemes Róbert (Telenor Magyarország Zrt.), Balogh Zsolt (Liferay Hungary Zrt.), Buzga Viktor (Erste Bank Hungary Zrt.) és KKV kategóriában Gergina Szabolcs (Humán-Társ Személyzeti Kft.).

Az elbírálás során idén az is fontos szempont volt, ki hogyan és milyen hatékonyan reagált a COVID helyzetre. A Magyarországon egyedülálló díj azokat a vezetőket emeli ki, akik 40 éves koruk előtt kiemelkedő eredményeket értek el szakmájukban. Évről-évre szinte bárki jelentkezhet, dolgozzon akár multinacionális cégek, kkv-k, nonprofit vagy akár állami szervezetek berkeiben. A zsűriben olyan szakmai nagyágyúk ülnek, mint Gerendai Károly, üzletember, kultúraszervező, a Sziget Fesztivál alapítója vagy épp Blaskó Nikolett az ACG Budapest tulajdonos-ügyvezetője.

Hirdetés

Innovációs versenyt hirdet az ExxonMobil

A gazdasági fejlődés és a klímavédelem, a felelős és tiszta energiafelhasználás, valamint a hagyományos és a megújuló energiaforrások innovatív összehangolásának témájában hirdet innovációs pályázatot hazai diákoknak a világ vezető energiavállalata, az ExxonMobil. A versennyel a vállalat ösztönözni kívánja a magyar diákok innovációs gondolkodását, valamint fokozni a társadalmi párbeszédet az energiafelhasználás, energiaátmenet és a klímavédelem témakörében.

Bővebben

Innovatív startup partnereit keresi az OTP Csoport

Idén negyedik alkalommal keresi innovatív startup partnereit az OTP Csoport.

A program kiváló gyorsítósávot jelent azoknak az érett növekedési fázisban lévő, innovatív cégeknek, amelyek a kelet-közép-európai régióban szeretnék kipróbálni fejlesztésük alkalmazhatóságát a bankszektorban. A program különösen bátorítja a női vezetőkkel, illetve sokszínű alapítócsapattal bíró startupok jelentkezését.

Bővebben
Hirdetés

800 millió dolláros befektetési alapot hoz létre a Toyota

A Toyota nemzetközi kutatóintézete, a Toyota Research Institute Advanced Development (TRI-AD) 800 millió dolláros globális befektetési alapot hoz létre Woven Capital néven. Az alap a jövő technológiáit kutató, növekedési szakaszukat élő vállalkozásokat támogatja majd, ezzel is elősegítve a “Mobility to Love, Safety to Live” jövőkép megvalósulását. Az alap létrehozása közvetlenül kapcsolódik a Toyota jövőváros projektjéhez amelynek 2021-ben kezdődő felépítéséről még januárban adott hírt a világ leginnovatívabb autógyártója.

Bővebben

Elstartolt az online Brain Bar!

Kezdetét vette az idei Brain Bar jövőfesztivál, melynek egyik kiemelt témája az Y és Z generációt leginkább aggasztó probléma, a klímaváltozás. Több hazai és nemzetközileg is ismert előadó osztja meg nézeteit az előadások során: szó esik a húsevés hatásairól, az energiafelhasználásról, valamint a városok zöldítéséről is. A különböző hátterű és felfogású megszólalók célja azonos: minél több különböző perspektívából megvizsgálni, hogy miként lehet megóvni a Földünket és jobbá tenni a környezetünket.

Bővebben

Ismét indul a Magyar Telekom fiataloknak szóló programja

A MagentaKraft a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, amely lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. Az eddig az online térben működő programba bárki becsatlakozhat, de Debrecenben is nyílik majd – a vírushelyzethez igazodva – egy együtt gondolkodásra, közös munkára alkalmas találkozási pont. A Kraft kezdeti hónapjainak lezárásaként kihirdették az első KraftChallenge nyerteseit is, melynek fődíjasa 1 millió forint támogatást kap a vállalattól.

Bővebben

Online tárgyalószoba segíti a COVID alatt a határmenti vállalkozói kapcsolatokat

„Itt és most” néven az év végéig új üzleti partnerkereső platform segíti a hazai, a V4 országok és a Kárpát-medencei vállalkozókat. A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara által, az Enterprise Europe Network (EEN) támogatásával létrejött oldal korlátlan számú tárgyalási lehetőséget és üzleti ajánlat megjelentetését biztosítja, hogy a megszakadt beszállítói- és termelési lánc ismét fenntartható és kiszámítható legyen.   

Bővebben

Növekedés vagy túlélés? Kockázati tőke konferencia Budapesten

A nemzetközi piacokon komoly visszaesés mutatkozott a járvány kirobbanását követően; Kínában 50-60%-al csökkent a befektetett pénz mennyisége az első negyedévben, Nagy Britanniában hasonló mértékben csökkent az új befektetési szerződések száma. A rövid távú következmények tehát katasztrofálisak az iparágra nézve: a befektetések üteme lelassult, sok projekt indulását elhalasztották vagy törölték, rengeteg régóta várt befektetői döntés pedig mégsem született meg ebben az időszakban.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások