Hirdetés

Az utóbb egy évben közel 17 millióan csatlakoztak a Netflixhez

A Netflix második negyedéves bevétele 19 százalékkal, 7,34 milliárd dollárra, üzemi nyeresége 36 százalékkal 1,85 milliárd dollárra gyarapodott az egy évvel korábbihoz képest – írja a Világgazdaság. A júniussal zárult negyedévre a cégvezetés 7,30 milliárd dolláros bevétellel és 1,44 milliárdos adózott nyereséggel tervezett.

Hirdetés

A befektetők által árgus szemmel figyelt előfizetői tábor a streamszolgáltató által előrejelzett egymillióhoz képest 1,54 millióval nőtt március végéhez képest, ez igencsak csigatempónak számít, igaz a pandémia éve véget ért, az akkor felmutatott teljesítmény megismétlése reálisan nem várható el a társaságtól. Most is a délkelet-ázsiai új piacok adták az új előfizetők kétharmadát.

Az előző negyedév 3,98 milliós plusz előfizetőt hozott, akkor ez mélyütést jelentett a piacnak, hiszen a Refinitiv elemzői konszenzusa 6,25 milliós bővülést vetített előre. Azonnal 11 százalékos zuhant is a részvényárfolyam.

Az utóbb egy évben közel 17 millióan csatlakoztak a Netflixhez, jelenleg világszerte 209,17 millióan fizetnek havi rendszerességgel a médiatartalmakért. A cégvezetés hangsúlyozza, hogy a tavalyi év kivételes volt minden területen, a járvány miatt otthonaikba kényszerült emberek számára a filmnézés szerepe felértékelődött és millió szám csatlakoztak a széles körű kínálattal rendelkező szolgáltatók valamelyikéhez.

A Netflixnél a folyó negyedévben az egy felhasználóra eső díjbevétel 5 százalékos növekedésér várják éves összevetésben. továbbá az előfizetői tábor 3,5 milliós bővülését remélik, közelítve ezzel a 2019-es békeévben mutatott dinamikához. Csakhogy a Wall Streeten 5,5 milliós plusszal számolnak a szeptember végén záruló negyedévben, s ez a csalódásuk 1,6 százalékos árfolyamesésben öltött testet a tőzsdezárás utáni kereskedésben.

Hirdetés

Fenntarthatósági startupok jelentkezését is várja az ország legnagyobb inkubátora

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába. A Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A szeptember 5-ig megpályázható fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben
Hirdetés

Világhódító útjára indult a magyar ételmentő app

A magyar fejlesztésű ételmentő applikáció július 8-án lett egy éves, amit egy zártkörű sajtóbeszélgetéssel és egy margitszigeti piknikkel ünnepelt meg. De az esemény apropója nemcsak az évforduló volt. A magyar társadalmi startup, amibe mind az öt Cápa befektetett, és már több mint 80.000-en letöltötték, nagy bejelentést tett – a Munch külföldön is elindul.  

Bővebben

Budapesten és Győrben várja a korai fázisban lévő startupokat az inkubátor

Mától ismét lehet jelentkezni Magyarország legnagyobb nagyvállalati inkubátorába, a Start it @K&H iparági megkötések nélkül várja a fejlődni vágyó, innovatív startupokat, az idei évben kiemelten a fenntartható ötleteket támogatva. A fejlesztőprogramban az iparági mentorok mellett a sokat tapasztalt alumni csapatok is segítik a programban résztvevőket, hogy sikerre vigyék a vállalkozásukat.

Bővebben

12 éves CEO és izraeli exkatona is előad a szeptemberi Brain Bar fesztiválon

Mi köze a Bitcoinnak a szólásszabadsághoz? Hogyan győzhet az igazság az álhírek felett? Mik a rejtett összefüggések napjaink nemzetközi eseményei mögött? A Brain Bar 2021-ben is a jövő kérdéseire hozza el a választ olyan előadókat megszólaltatva, akiknek gondolataira egy egész világ kíváncsi. A fellépők között lesz Ryan Hickman, a 12 éves CEO, Bruno Maçães, a politikusból lett író és Tomáš Žáček, a 100% önfenntartó kapszulaotthon megálmodója.

Bővebben

A Liu testvérekkel hódít a magyar szurkolói élménytechnológia

Liu Shaolin Sándor és Liu Shaoang, magyar olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok rövidpályás gyorskorcsolyázók a SportTech Hungary Program nagyköveteiként támogatják a ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’ startup külpiaci terjeszkedését. A testvérpár nemzetközi kapcsolatrendszerével és az ázsiai piacot ismerve, széleskörű tudásával segíti a hazai sporttechnológiai innovációt.

Bővebben

Felkészületlenül érkezünk az orvoshoz – új magyar applikáció segíti a betegeket

A magyarok 92 százaléka nem, vagy csak nagyon röviden készül fel az orvossal történő találkozásra, közel ötödük pedig soha nem jár szűrővizsgálatokra – derül ki az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesületének (AIPM) országos közvéleménykutatásából. A megkérdezettek több mint harmada jelezte, hogy egészségügyi problémájával a koronavírus-járvány alatt inkább nem keresett fel szakembert, azt későbbre halasztotta.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások