Az ünnepek közeledte a kívánságlisták és az ajándékvásárlás szezonját már meg is nyitotta. Az Instagram pedig sok funkciót egyszerűsít és továbbgondol annak érdekében, hogy még gördülékenyebb legyen a vásárlás a képmegosztón keresztül.
Szeptemberben kiterjesztette a vásárlási lehetőséget az Instagram a Story funkcióra is, ahol egybél rátalálhatunk az adott termékre, ha megtetszik. Ugyanakkor jelent meg az Explore fülön a vásárlási lehetőség, mely új kereskedőket enged felfedezni. Most három új lehetőséget hozott tető alá.
- Elmentheted azokat a termékeket, amelyeket később még meg szeretnél nézni.
- Kattintható árcédula a videókra, ezáltal felcímkézhetik a videóban megjelenő termékeket.
- Megújult vásárlási felület a boltoknak.
Az Instagram a kisebb vállalkozások fő platformjává vált az utóbbi időben, ahol közvetlenül érintkezhetnek a kereskedők a vásárlóikkal. Jelenleg az 25 millió vállalkozás van, és kétmilliónál is több hirdető, tehát értelemszerű, hogy segítik őket. Az új funkciókat ingyenesen használhatják a vállalatok.
Forrás: Instagram Press, FTR