Az Amazon márkaértéke egy év alatt csaknem megduplázódott

A BrandZ legújabb rangsorából derült ki, hogy egy év alatt majdnem a duplájára nőtt az Amazon márkaértéke, ezzel a világ legértékesebb kiskereskedelmi márkája maradt. A lista második helyén is egy e-kereskedő, az Alibaba található, míg a harmadik a McDonald’s lett.

A Kantar az üzleti teljesítményt és a fogyasztói értékeléseket is figyelembe vette a rangsor összeállítása során. Az Amazon márkaértékét 315,5 milliárd dollárrra becsülik, ez 91 százalékos növekedés a tavalyihoz képest. Az amerikai márka fölényét mutatja, hogy a lista összértékének közel negyedét adja. De látványos fejlődést tudott felmutatni a második Alibaba is, a kínai e-kereskedelmi óriás egy év alatt 48 százalékkal növelte márkaértékét, ami elérte a 131,2 milliárd dollárt. A harmadik McDonald’s brand értéke közel ötödével bővült és 130,4 milliárd dollár.

A kiskereskedelmi rangsorban kereskedelmi cégek mellett luxus- és ruházati márkák, illetve gyorséttermi brandek is szerepelnek. A 75 márkát tartalmazó rangsorban szereplő brandek összesített értéke 1400 milliárd dollár, ami 339 milliárd dollárral több, mint tavaly. A három dobogós céget The Home Depot követi. A ruházati márkák közül a Nike került a legelőkelőbb, az ötödik helyre, 47,4 milliárd dolláros értékkel. A hatodik helyen egy luxusmárka, a Luis Vuitton található, majd a Starbucks következik. A TOP10-ben még további két luxusmárka, a 8. Chanel és a 10. Hermés található, míg a kilencedik legértékesebb kiskereskedelmi márka a Walmart lett.

Balogh Péter: A vállalkozó végre nem a sunyi gazembert jelenti!

„Ha valamikor, akkor most nagyon jó startupnak lenni Magyarországon” – mondja Balogh Péter, és senki másnak a szájából nem hangzik ez talán ilyen hitelesen. Gyerekként programozó szeretett volna lenni, s ez olyan jól sikerült, hogy startupper lett, akkor, amikor ez még nem volt menő.

Bővebben

Induló vállalkozások kihívásai az Egyesült Királyságban

2019. június 13-án, a TechWeek London keretében került megrendezésre a Startup Campus nemzetközi innovációs kihívásokra fókuszáló rendezvénye. Az eseményen magyar, osztrák, libanoni, olasz és görög szakemberek vitatták meg az Egyesült Királyságba érkező innovatív vállalkozások érvényesülési lehetőségeit, kihívásait. A rendezvényen bemutatkoztak a Startup Campus londoni inkubációs képzésében részt vett ötletek is. 

Bővebben

Nemzetközileg is egyedülálló közlekedési fejlesztés jön

Új ötletek, innovatív megközelítés és célzott nemzetközi együttműködés kell ahhoz, hogy a közlekedés a jövőben is támogatni tudja a gazdasági növekedést – mondta Palkovics László innovációs és technológiai miniszter csütörtökön Budapesten, az Ázsia-Európa Találkozó (ASEM) közlekedésügyi szakértői ülését megnyitó beszédében.

Bővebben

Washingtonból segítik a magyar vállalkozókat

Magyar vállalkozások amerikai piacra lépését segítő központ nyílt Washingtonban a múlt héten. A centrum a washingtoni magyar nagykövetség épületkomplexumának egyik létesítményében kapott helyet – itt azálláslehetőséget, logisztikai ellátást nyújt és gazdasági szakemberek gyakorlati segítségét kínálja az amerikai piacra belépni szándékozó magyar startupoknak és általában vállalkozóknak.

Bővebben

Értékes ötletek a környezeti és társadalmi kihívásokra

Közösségi média kihívást indított és Sziget jegyeket ajánlott fel a People 2 People Hungary, hogy a fiatalok társadalmi és környezeti kihívásokra adott kreatív és megvalósítható ötleteiket bátran közzétegyék. Inspirációként nyolc magyar innovatív és hatással bíró negyven alatti fiatal történetét mutatják be, akik maguk is tesznek a társadalmi és környezeti problémák megoldásáért.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások