Az Amazon és a Google is ingyen adja a zeneszolgáltatást

Az Amazon Music Unlimited szolgáltatás ingyenes verziója Amerikában indul el, ahol a felhasználók 50 millió zeneszámból válogathatnak – ezzel komoly kihívoja akad a Spotify-nak. Arról nem is beszélve, hogy a Google is hamarosan beszáll a streaming piacra a YouTube Music  ingyenes funkcióival 16 országban. 

Az Amazon új szolgáltatásának apró szépséghibája, hogy egyelőre csak a cég által fejlesztett, mesterséges intelligencia alapú Alexa digitális asszisztenssel kompatibilis eszközökön használható, mint például az Echo okoshangszóró. A társaság korábban is kínált online zenei szolgáltatást, azonban a Prime Music havonta 3,99 dollárba került az Echo-val rendelkező felhasználóknak és 9,99 dollárba, ha más eszközről akarták elérni.

Az ingyenesség mellett nagy különbség, hogy a Prime Music keretében kétmillió zeneszám volt elérhető. Cserébe ugyanakkor a Music Unlimited szolgáltatást használóknak el kell viselniük a reklámokat.

Az Amazon mellett a Google is ingyenes, hirdetésekből fenntartott zeneszolgáltatást indított 16 országban. A YouTube Music applikáció a Google Home okoshangszórókon és egyéb, a Google Assistant megoldást használó eszközökön érhető el.

Bár két komoly riválisról van szó, a Spotify egyelőre őrzi pozícióit és sikeres az a stratégiája is, melynek keretében az ingyenes szolgáltatásból egyre több felhasználót terelnek át a fizetős megoldásra. A Spotify fizetős verziójának 96 millió előfizetője van világszerte, míg az ingyenes változatot 116 millióan használják.

 

Itt vannak az újragondolt Hiventures befektetések részletei

A Hiventures indulása óta több, mint 2000 beérkező projektet vizsgált meg, amely során 204 esetben született pozitív befektetési döntés, 17 milliárd forint értékben. A hatalmas volumenszám következtében felhalmozódó piaci visszajelzések és tapasztalatok alapján június 1-től még versenyképesebb befektetési konstrukcióval várják a startupokat. Az inkubáció, magvető és növekedési életszakaszokban a belépési kritériumok, a teljesítésre váró mérföldkövek és az igényelhető befektetési összegek is változni fognak.

Bővebben

Személyre szabott ajánlatok jönnek a költéseink alapján

A mindennapi pénzügyeket leegyszerüsítő megoldásokkal rukkoltak elő a K&H fejlesztői innovációs versenyére jelentkező startupok. A világ minden tájáról összesen 45 csapat nevezett többek között mesterséges intelligencián alapuló adatfeldolgozó alkalmazással, láthatatlan és különböző elektronikus fizetési megoldással. A K&H szakmai zsűrije a Mondriaan csapatot választotta győztesnek.

Bővebben

A Google rákapcsol a biztonságra

Magyar szervezetek is pályázhatnak  június 28-ig a Google az Impact Challenge on Safety-re. Az új, 10 millió eurós alap olyan európai, internetbiztonsággal és adatvédelemmel foglalkozó szervezetek támogatására jött létre, amelyek tevékenységükkel aktívan fellépnek a szélsőségek és a gyűlölet ellen, valamint az online és az offline térben is segítik a fiatal generáció életét.

Bővebben

A nagyvállalatok állami támogatása a startupokhoz is tovább gyűrűzhet

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium által gondozott Ipar 4.0 támogatási program 2019-ben is 1,5 milliárd forint forrással járul hozzá az innovatív újraiparosításhoz – közölte Szigeti Ádám, a tárca innovációért felelős helyettes államtitkára. A program az új technológiák mellett új üzleti modellek kialakítását, bevezetését, a nagy hozzáadott értéket termelő szolgáltatások megjelenését is segíti.

Bővebben

A szülők és a fiatalok egyszerűen követhetik pénzügyeiket ezzel az applikációval

Egy évtizede még maximum a Monopoly vagy a Gazdálkodj okosan állt a szülők rendelkezésére ahhoz, hogy a gyerkőcöknek megmutassák, mi is az a pénz és mit jelent tudatosan bánni vele. Ma a digitalizáció elhozta az egyszerűbb és élőbb lehetőségeket: a pénzügyi tudatosság fejlesztését segítő, egyebek mellett egy családi zsebpénzkezelő alkalmazáson egy fiatal magyar fintech startupdolgozik. A Family Finances most 175 millió forint befektetést kapott a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.-től.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások