Hirdetés

Átláthatóbbá válik a Facebbok

A Facebook az őt ért botrányok óta folyamatosan dolgozik a felhasznlók bizalmáért és az átláthatóbb működésért. Mostantól elérhetővé teszi, hogy egy adott oldal milyen hirdetéseket futtat a Facebookon és az Instagramon.

Fontos lépéseket tesz a Facebook annak érdekében, hogy átláthatóbbá tegye a közösségi oldalon futó reklámok és az ott regisztrált oldalak működését. A transzparenciát szolgáló újítások révén a felhasználók a korábbinál több információt kaphatnak a Facebookon jelen lévő vagy reklámokat vásárló szervezetekről és vállalatokról, a nagyobb átláthatóság pedig a közösségi oldalon zajló visszaélések csökkentését is elősegíti majd.

A Facebook-oldalak menüjében megjelenő új, „Info and Ads” menüpontban a felhasználók áttekinthetik, hogy az adott oldal működtetője milyen hirdetéseket futtat a Facebookon, a Messengeren, az Instagramon, vagy a Facebook partnerhálózatán. Ebben a menüpontban az olyan hirdetéseket is listázza a Facebook, amelyek célközönségében egy adott felhasználó nem található meg. Ezen a felületen a felhasználók jelenthetik is a Facebook számára az általuk problémásnak ítélt hirdetéseket a „Report ad” (hirdetés jelentése) menüponton keresztül. Azzal, hogy a hirdetések és oldalak terén nagyobb átláthatóságot biztosít, a Facebook megkönnyíti az esetleges visszaélések kiszűrését is.

Forrás: Kreatív Online

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben