Hirdetés

Appot fejlesztett a pécsi startup a KATA-ból kiszorultaknak

Könyvelést automatizáló applikációval robbant be a piacra egy pécsi startup. Az Acounto a fejlesztéssel több mint 450 ezer katásnak dobhat mentőövet.

Az új digitális könyvelő nagyon alacsony áron, napi 24 órában elérhető ügyfélszolgálattal rendelkezik és képes bérszámfejtést, adótanácsadást is nyújtani mobiltelefonon és számítógépen egyaránt. Az ötletet már díjazták is. A pécsi startup tavaly a FinTechShow győztese lett.

Brachmann Ferenc az Acounto üzletfejlesztési vezetője elmondta: több tízezer forintot is spórolhatnak majd a jövőben ezen applikáció alkalmazásával az ex-katások, hiszen az applikáció egy átalányadózó számára fix összeget jelent, mindössze 8990 forint egy hónapban – írja a Pécs Aktuál. Az Acounto célja, hogy Magyarországon a 450 ezer katás mellett az EU-ban található közel 23 millió kis- és középvállalkozás számára időt és pénzt spóroljanak meg. Ezt pedig úgy tehetik meg a legkönnyebben, hogy adminisztratív folyamataikat, elsősorban a könyvelésüket és bérszámfejtésüket automatizálják.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben