Hirdetés

Álomhatárt ér el a Netflix

A Netflix egy év alatt több mint 28,6 millió ügyféllel tudta növelni táborát, s a cég az első negyedévben további 8,9 millió új előfizetőre számít, megközelítve ezzel a 150 milliós határt.

A világ talán legismertebb és legnépszerűbb streaming videószolgáltatója igen jó évet zárt tavaly a most közzétett üzleti jelentése szerint. Az árbevétele 2017-hez képest több mint négymilliárd dollárral nőtt, megközelítve a 15,8 milliárd dollárt. A cég még látványosabb előrelépést produkált a nyereségesség vonatkozásában, mivel üzleti eredmények majdnem duplájára, 1,6 milliárd dollárra bővült, míg profitja 1,2 milliárd dollár volt tavaly, vagyis több mint kétszerese a 2017-esnek.

A társaság előfizetői tábora is jelentős mértékben bővült, igaz ez főként az Egyesült Államokon kívüli felhasználók növekvő érdeklődésének volt köszönhető. Az Egyesült Államokban egy év alatt 5,67 millió új előfizetőt gyűjtöttek, míg a világ többi részén 22,94 milliót. A cég tájékoztatása szerint az idei első negyedévben közel 9 millió új előfizetővel számolnak.

A Netflix az elmúlt évben a korábban közölt információk szerint mintegy 8 milliárd dollárt fordított saját tartalom előállítására, és a pénzügyi adatok nyilvánosságra hozásakor adott tájékoztatás szerint idén még ennél is nagyobb összeget költenek erre.

Ugyanakkor az is látszik, hogy a meglévő és érkező riválisok – az Amazon Prime mellé idén jön a Disney streaming szolgáltatása és az Apple is hasonló megoldáson dolgozik -, lépésre késztetik a Netflix-et is. A társaság a héten jelentette be, hogy az Egyesült Államokban 1, illetve két dollárral emeli a különböző előfizetések havi díját.

Ukrajnával karöltve erősítik a régiós ökoszisztémát a V4-ek: elindult a V4-Ukraine Talent Fusion Program

A program célja, hogy komplex eszközökkel segítse a térség ígéretes innovátorait, enyhítve ezzel a régió innovációs problémáin: a tőke- és diverzitáshiányon, illetve a tehetségek kivándorlásán. Mit kínál a program, és kik jelentkezhetnek? Mutatjuk!

Bővebben

Egyetemista vállalkozó vagy? Mutatunk egy jó kiugrási lehetőséget!

A Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) hazai fordulóját február 15-én rendezik a Youth & University Entrepreneurship Day keretében. A versenyzők értékes partneri felajánlásokat szerezhetnek, a győztes pedig a nemzetközi pitch verseny regionális fordulójába is továbbjut.

Bővebben

Hulladékhő-hasznosítás, közösségi szerszámkölcsönzés, felvilágosítást segítő app – ilyen projektek mutatkoztak be az SZTE HSUP Ötletversenyén

A Szegedi Tudományegyetem hagyományosan egy verseny keretében dönti el, hogy a Hungarian Startup University Program második félévében milyen hallgatói projekteken fognak dolgozni a résztvevők. Fényképes beszámolóban hozzuk a részleteket!

Bővebben

Tap’n’Drink: Az Educatio Kiállítás remek bemutatkozási lehetőség az olyan innovatív startupoknak, mint mi

Akkreditált italcsapoló kurzust ugyan nem indítottak, de így is rengeteg látogatót vonzott az önkiszolgáló csapoló rendszert fejlesztő Tap’n’Drink az Educatio Kiállításon. De miért érte meg ez a startupnak, mennyire vonzotta a fiatalokat az innováció, és mit lehet tenni akkor, ha egy szemfüles diák a műszaki részleteket firtatja? Fazekas Mátét, a Tap’n’Drink alapítóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások