Hirdetés

Álomhatárt ér el a Netflix

A Netflix egy év alatt több mint 28,6 millió ügyféllel tudta növelni táborát, s a cég az első negyedévben további 8,9 millió új előfizetőre számít, megközelítve ezzel a 150 milliós határt.

A világ talán legismertebb és legnépszerűbb streaming videószolgáltatója igen jó évet zárt tavaly a most közzétett üzleti jelentése szerint. Az árbevétele 2017-hez képest több mint négymilliárd dollárral nőtt, megközelítve a 15,8 milliárd dollárt. A cég még látványosabb előrelépést produkált a nyereségesség vonatkozásában, mivel üzleti eredmények majdnem duplájára, 1,6 milliárd dollárra bővült, míg profitja 1,2 milliárd dollár volt tavaly, vagyis több mint kétszerese a 2017-esnek.

A társaság előfizetői tábora is jelentős mértékben bővült, igaz ez főként az Egyesült Államokon kívüli felhasználók növekvő érdeklődésének volt köszönhető. Az Egyesült Államokban egy év alatt 5,67 millió új előfizetőt gyűjtöttek, míg a világ többi részén 22,94 milliót. A cég tájékoztatása szerint az idei első negyedévben közel 9 millió új előfizetővel számolnak.

A Netflix az elmúlt évben a korábban közölt információk szerint mintegy 8 milliárd dollárt fordított saját tartalom előállítására, és a pénzügyi adatok nyilvánosságra hozásakor adott tájékoztatás szerint idén még ennél is nagyobb összeget költenek erre.

Ugyanakkor az is látszik, hogy a meglévő és érkező riválisok – az Amazon Prime mellé idén jön a Disney streaming szolgáltatása és az Apple is hasonló megoldáson dolgozik -, lépésre késztetik a Netflix-et is. A társaság a héten jelentette be, hogy az Egyesült Államokban 1, illetve két dollárral emeli a különböző előfizetések havi díját.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben