Hirdetés

Alacsony árakon utazhatnak tovább a WizzAir utasai

A Wizz Air megállapodást írt alá a SIXT bérautó-szolgáltatóval, ezzel pedig a cég a légitársaság kiemelt együttműködő partnerévé vált. Az együttműködésnek köszönhetően nemcsak az biztosított, hogy az utasok Európa legzöldebb repülőgépparkjával rendelkező légitársaságával juthatnak el úti céljukra, hanem az is, hogy megérkezve magas minőségű járművekkel, egyszerűen és zökkenőmentesen közlekedhetnek alacsony árakon.

A Wizz Air honlapján vagy a WIZZ mobilapplikációban történő repülőjegy-foglaláskor az utasok mostantól közvetlenül autót is bérelhetnek az úti céljukon elérhető teljes SIXT-flottából. A SIXT minden árkategóriában egyedi ajánlatokkal várja utasait, legyen az spontán városi kiránduláshoz ideális kompakt autó, sportos kabrió a tengerpartra vagy az egész családnak kényelmes mikrobusz. Amellett, hogy az ügyfelek számos márka legújabb és jól felszerelt modelljei közül válogathatnak, a SIXT első osztályú és díjnyertes ügyfélszolgálattal áll minden utasa rendelkezésére.

Az együttműködésnek köszönhetően a SIXT járművei a Wizz Air 44 országból álló hálózatának csaknem összes úti célján elérhetőek. Mindemellett a SIXT a WIZZ-kredit programjába is bekapcsolódik: minden SIXT-autóbérlés után a vásárlás értékének 5%-a jóváírásra kerül ügyfeleink WIZZ-számláján, amit újabb utazások foglalásakor vagy a Wizz Air egyéb szolgáltatásainak megvásárlásakor használhatnak fel.

Egész Európát el akarja látni AI harci drónokkal a német Helsing

A pár hónapja pivotált startup megnyitotta az első olyan gyárát, ahol tömegesen tudja gyártani a saját fejlesztésű harci drónjait – most éppen Ukrajnának. A Helsing víziója, hogy Európa-szerte hozzon létre még ilyen gyárakat, ahol akár tízezrével gurulhatnak le a gyártószalagról a drónok.

Bővebben

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben