Hirdetés

Ahol a magánbeszélgetések tényleg privát jellegűek maradnak

A Rakuten bejelentette, hogy accelerator programot indít ambiciózus startupok számára legújabb projektje keretében. A mentorprogrammal és a Viber jelenével és jövőjével kapcsolatban Daniela Ivanovat, a Rakuten Viber partnerships managerét kérdeztük.

A Rakuten szolgáltatások rendszerét üzemelteti az e-kereskedelem, értékpapírok, bank, biztosítás, bankkártyás fizetés, szabadidő és média területein. Hozzájuk tartozik a Viber is, a világ egyik legismertebb üzenetküldő alkalmazása. A fent említett Rakuten Accelerator program keretében olyan vállalkozók jelentkezését várják, akik vállalkozásuk korai szakaszában vannak, és fejlesztési tevékenységük fókuszában a globális üzenetküldő platformok állnak, erről bővebben itt írtunk, és részleteiről pedig Daniela Ivanova-val beszélgettünk. Kitértünk arra is, hogy a közelmúlt adatvédelmi  botrányai után mi az, amivel a Viber kiemelkedik a többi kommunikációs csatorna közül.

 

A Rakuten Accelerator program, mint ismeretes, a mentorálásra fókuszál. Kik a legnagyobb nevű mentorok, akiket esetleg érdemes megemlíteni?

A Rakuten-csoport tagjaként a Viber büszke arra, hogy a Techstars-szal közös Accelerator programjukban résztvevő startupok számára szakmai mentorálást és támogatást nyújthat. Az accelerator program célja, hogy forradalmasítsa az üzenetküldő applikációk piacát, és megkönnyítse a vállalkozások és fogyasztók online végzett üzleti tevékenységeit és közös kommunikációjukat.

A Techstars alapítóival és csapatával együtt a Rakuten és a Viber vezetői és képviselői is részt vesznek a mentori programban, hogy növekedési és finanszírozási tanácsaikkal támogassák a fiatal startupokat.

Hamarosan további részletek érhetők el a program honlapján.

 

Milyen technológiák élenjárása várható a közeljövőben az online kommunikáción belül, van-e ennek bármilyen előszele, ami már publikus?

Az online kommunikáció fejlődése nagymértékben függ a technológiai fejlődés sebességétől. A folyamatosan fejlődő hardver és szoftver fejlesztéseknek köszönhetően a kommunikáció sebessége is megállíthatatlanul növekszik. Például az Európai Unió lakosai hamarosan már 5G szélessávon, ingyen böngészhetik az internetet. Az áttörés az akkumulátorok piacán még várat magára, hiszen a mai telepek legfeljebb 24 órán keresztül képesek működtetni ezeket a készülékeket, annak ellenére, hogy az emberek több mint 4 órát töltenek okostelefonjuk használatával naponta. Említésre méltó, hogy

a havi aktív felhasználók szempontjából az üzenetküldő alkalmazások, mint online mobilkommunikációs eszközök már 20% -kal nagyobb felhasználói bázissal rendelkeznek, mint a közösségi media platformjai.

Az üzenetküldő alkalmazásokon eltöltött idő 49% -kal nőtt az előző évhez képest, és a Viber büszke arra, hogy részese lehet ennek a növekvő tendenciának.

Miben kiemelkedőbb a Viber, mint más kommunikációs csatornák?

A Viber küldetése, hogy személyes kapcsolatok, a közös szenvedélyek és érdeklődési körök révén összekösse az embereket.

Immáron világszerte 1 milliárd felhasználó számára nyújtunk lehetőséget, hogy szabadon csatlakozhassanak egymáshoz, platformtól és tartózkodási helyüktől függetlenül. Ezért a Viber egyik legfontosabb jellemzője, hogy a felhasználók biztonságos körülmények között kommunikálhatnak egymással.

A Viber kommunikációs csatornái végponttól-végpontig titkosítottak, ezért csak a felhasználók férhetnek hozzá az üzenetekhez és az általuk megosztott tartalmakhoz. A Viber többek között olyan adatvédelmi funkciókat is kínál felhasználói számára, mint a PIN-kóddal zárható rejtett és titkos csevegések, üzenetek törlése küldés után, valamint az időzített és átmenetileg látható üzenetek. Egyedi szolgáltatásainak köszönhetően a Viber kiemelkedik a többi üzenetküldő alkalmazás közül, hiszen nálunk a magánbeszélgetések tényleg privát jellegűek maradnak.

Számíthatunk-e a Viber-től valami újdonságra a közeljövőben?

A biztonság és a magánélet továbbra is a Viber alkalmazás alapvető jellemzői és üzleti stratégiánk legfontosabb alappillérei. Ezen túlmenően nemrég elindítottuk legújabb szolgáltatásunk, a Communities beta verzióját.

A Communities elindításával a Viber lett az első üzenetküldő alkalmazás a piacon, amellyel egyszerre akár 1 milliárd felhasználó is részt vehet egyetlen beszélgetésben világszerte.

Sokszínű és nemzetközi ökoszisztémánk bővítése érdekében folyamatosan értékes és naprakész tartalmakat előállító partnereink számára jelenleg is egy olyan bevétel megosztó modellen dolgozunk, amely mindkét fél számára üzleti előnyöket biztosít.

Ukrajnával karöltve erősítik a régiós ökoszisztémát a V4-ek: elindult a V4-Ukraine Talent Fusion Program

A program célja, hogy komplex eszközökkel segítse a térség ígéretes innovátorait, enyhítve ezzel a régió innovációs problémáin: a tőke- és diverzitáshiányon, illetve a tehetségek kivándorlásán. Mit kínál a program, és kik jelentkezhetnek? Mutatjuk!

Bővebben

Egyetemista vállalkozó vagy? Mutatunk egy jó kiugrási lehetőséget!

A Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) hazai fordulóját február 15-én rendezik a Youth & University Entrepreneurship Day keretében. A versenyzők értékes partneri felajánlásokat szerezhetnek, a győztes pedig a nemzetközi pitch verseny regionális fordulójába is továbbjut.

Bővebben

Hulladékhő-hasznosítás, közösségi szerszámkölcsönzés, felvilágosítást segítő app – ilyen projektek mutatkoztak be az SZTE HSUP Ötletversenyén

A Szegedi Tudományegyetem hagyományosan egy verseny keretében dönti el, hogy a Hungarian Startup University Program második félévében milyen hallgatói projekteken fognak dolgozni a résztvevők. Fényképes beszámolóban hozzuk a részleteket!

Bővebben

Tap’n’Drink: Az Educatio Kiállítás remek bemutatkozási lehetőség az olyan innovatív startupoknak, mint mi

Akkreditált italcsapoló kurzust ugyan nem indítottak, de így is rengeteg látogatót vonzott az önkiszolgáló csapoló rendszert fejlesztő Tap’n’Drink az Educatio Kiállításon. De miért érte meg ez a startupnak, mennyire vonzotta a fiatalokat az innováció, és mit lehet tenni akkor, ha egy szemfüles diák a műszaki részleteket firtatja? Fazekas Mátét, a Tap’n’Drink alapítóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások