Hirdetés

A Visa sem akar lemaradni a startup-lázról

Gyökeresen megváltoznak a vásárlási szokások a következő években, s a „forradalomból” a Visa sem szeretne kimaradni. A kártyatársaság technológiai vállalatokkal indított együttműködést .

Albrecht Kiel, a cég Közép-Európáért felelős vezetője egy berlini sajtóbeszélgetésen elmondta: 3,2 milliárd Visa kártyát használnak világszerte, az elfogadóhelyek száma 46 millió, összesen 160-féle fizetőeszközzel működnek a kártyák kétszáz országban, a kibocsátó és elfogadó pénzügyi intézmények száma pedig meghaladja a 16 ezret. – írja a vg.hu.

A fejlődés azonban nagyon fontos, hisz a vásárlási szokások folyamatosan változnak. 2016-ban megtörtént az áttörés: az elektronikus fizetések volumene meghaladta a készpénzét, egy évtizeden belül pedig az elfogadóhelyek száma a jelenlegi tízszeresére, 500 millióra emelkedhet.

Ezért partneri együttműködést alakítottak ki számos nagy céggel, egyebek mellett a PayPallal, a Google Payjel, az IBM-mel és az Amazonnal. 

A technológiai vállalatok és a Visa közötti kapcsolat egyre fontosabbá válik a digitális világban – hangsúlyozta előadásában Suzan Kereere, a Visa globális kereskedelmi üzletágának alelnöke. Az emberek egyre gyakrabban fizetnek a telefonjukkal, mi több, az internet világában e rendszerekbe bekapcsolódnak az olyan háztartási eszközök, mint a hűtő, a televízió, a mosógép, sőt a gépkocsi is. A nagy kereskedelmi cégeknek van pénzük az ehhez szükséges fejlesztésekre, a kisebbeknek viszont nagy kihívás lépést tartani a technológiával. A Visa a fejlesztéseivel, adataival nekik is segíteni próbál – mondta Kereere.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben