Az „eCommerce Awards for Excellence” – az online üzleti világ egyik legrangosabb díjátadóján, ahol komoly hírű nemzetközi cégek online kampányai vetélkednek egymással – a szegedi Antavo startup kampányát találták a legjobbnak az e-mail marketing kategóriában. Az elismerést szeptember végén vették át Londonban az Antavo igazgatósági tagjai, Kecsmár Zsuzsa és Rohini Contractor.
Az Antavo a divatszektorban működő vállalatok számára fejleszt marketingszoftvert, melyek célja a minél hatékonyabb hűségprogramok kialakítása és sikeres futtatása. A startup legfontosabb jelenlegi partnerei között szerepel a Represent, a SimpleBe vagy a Stylebop.com is.
A díjat egy nemzetközi divatcéggel, a LuisaViaRoma-val közös, újszerű online hűségprogram kialakításáért kapták, mely a születésnapok fontosságára építve ért el kiemelkedő sikert. A kampány során a hűségprogram résztvevőinek száma 50%-kal nőtt.
A vállalkozás története 2011-re nyúlik vissza, amikor a társalapítók, Kecsmár Attila, Kecsmár Zsuzsa és Csarnai Gábor úgy döntöttek, kilépnek a nemzetközi piacra. Szoftvereik az indulás óta több mint 30 ezer vállalkozásnak segítettek 5 kontinensen – dolgoztak együtt a Björn Borggal, valamint üzleti partnerük a Pepsi is. Jelenleg három városban van irodájuk: Szegeden, Londonban és Budapesten.
Befektetőik között van a Seedcamp európai magvető tőkealap, az amerikai iEurope, amely a közép-európai régióban invesztál, valamint az európai Innovation Nest, amely gyorsan növő B2B marketingtechnológiákra fókuszál.
Forrás: 24.hu