Hirdetés

A tehetséggondozás új dimenziója

Újfajta tehetségtámogatási formát hozott létre a hazai alapítású influencer marketing ügynökség. A Post for Rent exkluzív talent management szolgáltatása teljes körű támogatást nyújt a partner influencereknek a videó klip készítéstől, a személyes PR-en át a social média továbbképzésig. Külföldi piacbővítésben is magasabb szintet lépett a Post for Rent: a korábbi együttműködés folytatásaként ezentúl az angol Hello Group felel a nemzetközi terjeszkedésért.

A most induló divízióval a Post for Rent olyan talent kört hozott létre, akik a magyar élvonalat képviselik és minőségi tartalmaikkal irányadóak a saját területükön. A top influencerek közé olyan nevek kerültek be, mint Benipowa, Henry Kettner, vagy Török Ábel. Csak a 3 YouTube sztár összességében közel 800 ezer követővel rendelkezik; a teljes talent csapat pedig összesen 2.2 millió potenciális követőt ér el social csatornáin.  Őket a legkorszerűbb eszközparkkal, dedikált kampány managerrel, szponzorációs és produkciós támogatással segíti a platform. A fokozott igényekre reagálva a cég így teljesen egyedi, saját gyártású tartalmakat is tud nyújtani a márkák részére.

“Ez egy nagyon magas minőségű szolgáltatáson alapuló, win-win együttműködés a talentjeinkkel, amelyhez kevés fogható van a hazai piacon. Az elsődleges cél a maximális ügyfél elégedettség, mindent ennek rendelünk alá és minden más csak ezután jön.“

– mondta a szeptemberben induló talent divízió kapcsán Csiszár Gergő, a Post for Rent igazgatóságának elnöke.

Amellett, hogy egy különálló szervezetként nagy erővel megindul a cég ügynökségi tevékenysége, első helyen továbbra is a nemzetközi növekedés áll. Ennek értelmében a korábbi, Hello Management talent ügynökséggel kötött megállapodás most kibővül; ezentúl az angol székhelyű cég, – már Hello Group név alatt – felel a Post for Rent UK/US terjeszkedéséért. Az akvizíciós törekvések elsődleges piaca az Amerikai Egyesült Államok, Ausztrália és Nagy Britannia, melyet nagyban elősegít a cég által újabb befektetési körben kapott 1 millió euró.

A vállalat automatizált marketing platformja már 16 országban elérhető. A rendszeren keresztül elérhető influencerek száma jelenleg meghaladja a 30.000-et, a hálózat potenciális elérése pedig megközelíti a 410 milliót. A Post for Rent év végéig 50.000 influencer regisztrációval tervez.

Csúnyán megbukna az AI, ha valódi betegeket kéne diagnosztizálnia

Egy amerikai kutatásban azt vizsgálták, hogy a vezető LLM-modellek képesek-e szimulált orvos-beteg beszélgetésekben kideríteni minden szükséges információt a páciens állapotáról, és felállítani a helyes diagnózist.

Bővebben

Közös edukációs kampányba fog Balogh Petya és a Lightyear

A kampány keretében a két szereplő plakátokon, videókban és webinárokon igyekszik majd emelni a magyar pénzügyi és befektetői tudatosság szintjét. Balogh Petya egyúttal most egy olyan kezdeményezés mellé áll, amely nem köthető saját cégeihez vagy befektetői portfóliójához.

Bővebben

Színház csupán, amit sok nagyvállalat csinál innováció címén – ezen akar változtatni a STRT egy új szolgáltatással

A nagyvállalati innovációs tanácsadás célja, hogy az érintett szereplőket edukálja a kíváncsiságot és kísérletezést elősegítő, a kemény KPI-okat mellőző, fenntartható vállalati kultúra kialakítására, és a gyakorlatban is erősítse az ügyfél innovációs képességeit. A STRT által szervezett háttérbeszélgetésen jártunk.

Bővebben

Így szegmentálódik a kockázatitőke-piac a mesterséges intelligencia finanszírozásában

Az alapmodellek fejlesztésének finanszírozása annyira költséges, hogy csak a dollárszázmilliókat erre költő VC-ket találjuk meg a befektetői listában. Ez azonban nem jelenti, hogy a kis- és közepes méretű VC-k kimaradnak az AI-bummból – mutat rá a PitchBook elemzése.

Bővebben