Hirdetés

A Taxify neve mostantól Bolt

Nevet vált a Taxify, Európa vezető utazásmegosztó szolgáltatása. Az új név: Bolt. A névváltás részleges arculatváltással is együtt jár, így a cég bemutatta új logóját is. A váltás célja, hogy összhangba kerüljön a márka és a vállalat közlekedéssel kapcsolatos átfogó víziója, mivel a Bolt az autós utazásszervezésen túl, már motoros és e-rolleres utazásmegosztással is foglalkozik.

Markus Villig, vezérigazgató és társalapító a változásról: „A Taxify-t öt éve azzal a küldetéssel indítottuk el, hogy kényelmesebbé és megfizethetőbbé tegyük a városi közlekedést. Első termékünk egy taxirendelő alkalmazás volt, és a cégünk is erről kapta eredeti nevét.

Villing kifejtette, hogy menet közben kinőtték a felépített márkát, hiszen tevékenységük már a márkanevünkön is kezdett túlmutatni. Cél, hogy egyre több megoldást kínáljanak a közlekedés egyre szélesebb körű problémáira.

Ezzel párhuzamosan szeretnék, hogy a márkánk a cég jövőjét fejezze ki, ne a múltjára emlékeztessen. Hmmm”

„Bolt márkanevünket a gyors, fennakadásmentes közlekedéssel szeretnénk azonosítani. Olyannal, amilyennek a városi közlekedésnek lennie kell, amilyet az utazók elvárnak, akár személygépkocsit, rollert vagy tömegközlekedést használnak. Továbbá ezzel a márkanévvel szeretnénk kifejezni abbéli hitünket és meggyőződésünket, hogy a közlekedés jövője az elektromos meghajtás.”

Az észt alapítású technológiai cég jelenleg több, mint 30 országban 25 millió felhasználóval büszkélkedhet és ezzel piacvezető Európában és Afrikában is. Továbbá elsőként kínált utazásszervezést és robogó-megosztást egyazon okostelefonos alkalmazáson belül.

A cég jelenleg a roller-megosztó szolgáltatásának bevezetésén dolgozik számos európai városban.

Az új márkanevet fokozatosan vezetik be a Bolt globális piacain az elkövetkező hetekben. Magyarországon áprilistól jelennek meg Budapest és Debrecen útjain a Bolt feliratú taxik. A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs teendőjük, mivel az alkalmazás automatikusan frissül majd okostelefonjukon.

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben