Hirdetés

A takarítós startup belevaló reklámfilmmel jelentkezik

Nagyon menő reklámfilmet forgatott a takarítás Uberjeként is emlegetett Rendi.hu. A startup Fodor Zsókával, mindenki Magdi anyusával a főszerepben futótűzként terjed az interneten. A kampány a Rendi.huval dolgozó takarítók gondos kiválasztására szeretné felhívni a figyelmet.

A Barátok közt Magdi anyusaként ismertté vált színésznő ezúttal fordított szerepben, nem takarítóként, hanem a takarítók vezetőjeként tűnik fel a Rendi.hu számára készült reklámfilmekben. A filmek gyártásával a Pixel Filmet bízták meg.

A Rendi.hu 2015 óta van jelen a piacon és Budapest mellett már Debrecenben, Győrött, Szegeden és Pécsett is közvetít takarítókat magánlakások és irodák számára. A startup sharing economy (vagyis közösségi gazdasági) rendszerben működik, mely azt jelenti, hogy egy weboldalon keresztül érkezik meg a rendelés az ügyfelektől, majd a takarítók alvállalkozóként látják el a munkát.

A mostani kampány célja, hogy felhívják a figyelmet arra, hogy a vállalatnál mennyire szigorú előírásoknak kell megfelelni, ha valaki takarítóként szeretne náluk munkát vállalni.

“Az volt a célunk, hogy egy olyan kampányt hozzunk létre, amellyel egyszerre szólunk a potenciális megrendelőinkhez, de a lehetséges alvállalkozóinkat, vagyis a takarítóinkat is megismertetjük a márkával. Amellett, hogy egy komoly témáról, a kiválasztásról beszélünk, mindenképpen szerettük volna szórakoztató módon bemutatni magunkat. Ehhez kerestünk egy olyan autentikus személyt, akit mindenki ismer és szeret, és személyét a takarítással is társítják, így találtuk meg Fodor Zsókát” – mondta el Csillik Timur, a Rendi.hu alapítója.

A négyrészes online terjesztésű kisfilmek azt mutatják be humoros formában, hogy a Rendi.hu takarítószolgálat mennyire szigorú kiválasztási folyamat mentén jelöli ki takarító partnereit. Mindegyikben más-más szerepben jelenik meg Zsóka: a takarítók pszichológusaként, keresztanyaként és takarító oktatóként is feltűnik a filmekben.

A kampány a filmek megjelenése mellett közösségi média és PR eszközökkel is kiegészül a következő 2 hónapban.

Kik voltak 2024-ben Európa legnagyobb venture debt finanszírozói?

Tavaly igencsak felpörgött a venture debt mint egy ideális finanszírozási forma a gazdaságilag kedvezőtlenebb időkben. Mely pénzintézetek jártak élen abban, hogy kockázati hitelezéssel építsék az európai ökoszisztémát? Mutatjuk.

Bővebben

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben